2012/09/18

Nowa kolekcja GLAM'RUS

Do sklepu GLAM'RUS trafiła nowa kolekcja biżuterii. W sumie mi się podoba, przede wszystkim kolorystyka - coś dla mnie. Minusem dostawy jest to, że cały asortyment jest przerażająco drogi, chociaż możliwe, że to jedynie moje odczucie. Tak właściwie, to wszystko mi się w jakimś tam stopniu podoba. Nie sądzę jednak, że coś kupię - nie lubię używać biżuterii, którą muszę założyć w salonie piękności. Nachodzi na włosy, a najczęściej mam długie + moje lenistwo oczywiście :) Kupicie coś? Co myślicie o kolekcji?

_____________________________________________
Reklama:

20 komentarzy:

  1. Ja się zastanowię, czy kupić, czy nie

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się wszystkim rzeczom przyjrzałam i niestety nic mi się nie spodobało.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanowię się nad kolczykami za starmonety.

    MrsRebel

    OdpowiedzUsuń
  4. nic nie kupię, nie używam biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest dosyć ładna, ale nie kupię. Nie używam biżuterii w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kilka rzeczy, niestety drogich;( ale napewno coś kiedyś kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się nie podoba, poza tym rzadko używam biżuterii z salonu piękności. A z cenami to już przesadzili...

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne, ale według mnie drogie. Podobnie jak ty, nie lubię zakładać biżuterii w salonie piękności, bo nachodzi na włosy itp. :P

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ładne, zwłaszcza niektóre kolczyki, ale jak większość osób powyżej praktycznie nie używam biżuterii z Salonu Piękności, a mam jej całkiem sporo z moich początków na Stardoll, więc nie będę raczej marnowała sd

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie kupię, bo rzadko używam biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lol, nie kupuję takich rzeczy ;_;

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam 5, 6 i 10 obrazek ;) Nic więcej nie kupię , dostawa jest za droga .
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  14. nic szczególnego, nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  15. jest parę fajnych rzeczy :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczy są bardzo ładne lecz ceny kosmiczne ^^
    Nie lubię przepłacać , poza tym biżuteria nachodzi na włosy więc mało jej używam :)

    Ada-doll1

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie używam biżuterii , ale kolekcja jest ładna ;)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń