2012/09/24

Nowy HB

Nowego Hot Buys'a możemy nabyć w sklepie Velved Orchid. Jego cena wynosi 17 sd. Spodnie są ciekawe, ale nie wiem, czy przypadkiem lubiąc je, nie popełnię jakiegoś modowego grzechu. Ostatnio ceny HB coś wzrosły i mam nadzieję, że to tylko w przypadku tego miesiąca. Ubrania coraz gorsze, a ich wartość wzrasta? No chyba nie... Ja mimo tej mieszanki uczuć co do nich, nie wydałbym na nie tyle sd. 
A Wy co o nich myślicie? Kupicie je?

Edit od Nejtl: Z komentarzy wylosuję dwie osoby, które otrzymają stardollary na ich zakup.

88 komentarzy:

  1. jo byłyby ciekawe gdyby zamiast różu jakaś szarość nierzucająca się w oczy

    OdpowiedzUsuń
  2. mi sie bardzo podobaja, takie nie codzienne) Ja ich kupie, nie tylko dlatego ze jestem kolekcjonerem, a dlatego ze poprostu sa bardzo ladne, te strzalki, sa dosc ciekawe) Jest jeden minus, nienawidze polaczenia roz i czern... dla mnie to nie jest *normalne* :D A tak to ja ich odrazu kupie, podobaja mi sie)


    sisi_penny
    obserwuje jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie róż błyby boskie a tak są tylko fajne ale napweno kupie :)


    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tego Hot buys'a czekałam. Bardzo mi się podobają tylko szkoda, że te strzałki mają kolor różu a nie innego koloru. Kupię je jak tylko będę miała jeszcze dwa stardolary.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzydkie, zupełnie niepotrzebne są te różowe wstawki, tak to by przynajmniej były ładne czarne skórzane spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podobają te spodnie HB. Mam dużo pomysłów na wykorzystanie, ale wydawać 17 sd? :c
    Chyba kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście na mnie te spodnie również wywołują mieszane uczucia. Niby są okej, ale coś mi w nich nie pasuje. Nie wiem no, te paski różowe kompletnie nie pasują mi do tych srebrnych wyżej. Ale i tak kupię, bo kolekcjonuję HB :)

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupię, nie podobają mi się, są drogi :))

    rokeska

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się, na pewno kupię!

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie kupię. Szkoda, że dali róż i w dodatku taki brzydki ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej je kupię, nie są złe, ale cena daje do myślenia, nie pasują mi w tych spodniach jedynie te różowe emblematy, są jakieś takie dziwne, no ale cóż my biedni stardollowicze możemy poradzić, na dziwny gust administracji, jeżeli już bardzo chcieli dodać te emblematy, to mogli zrobić inny kolor...

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podobają mi się. Jeszcze ta cena... Adminowie naprawdę przesadzają.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziwny krój i te różowe wzroki moim zdaniem to admini zrobili kolejny kicz w życiuich nie kupie i jeszcze ta cena która jest zdecydowanie za wysoka jak na te ''cudowne'' spodnie



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  15. No oczywiście, że ich nie kupię :) Uważam, że spodnie ze skóry, które się świecą, jak nie powiem co masakrycznie wyglądają na Doll. Poza tym różowe "prawie serducha" nie dodają uroku, a stylizacja będzie musiała być z różowymi akcentami. Cena jest wygórowana.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zastanowię się nad kupieniem ich.Fajnie się prezentują,posiadam dużo HB.Ciekawi mnie czy na prawdę warto inwestować w takie spodnie za 17 sd.Bez tych zdobień po boku byłyby nudne .Mogli tylko zmienić kolor z różowego na szary,bo ten kolor w przeciwności do różowego nie rzuca się tak w oczy.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi sie podobraja, sa takie oryginalne i nie mam jeszcze zadnych podobnych do tych, myśle ze kupię je jak tylko bede miala kase bo sa ciekawe a nawet jakby mi nie podpasily mozna troche zarobic w starbazarku

    madieula

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie kupie. Powód prosty nie mam sd :(
    Pewnie nawet gdybym miała tyle stardolarów i tak bym nie kupiła.
    Może gdyby nie było tych różowych strzałek czy co to tam jest to może kto wie ;)Co do tych cen to sama nie wiem. Też ostatnio zauważyłam że ceny są coraz większe a także darmówek :(
    Również mam nadzieję że to tylo w tym miesiącu!

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  19. Są całkiem przyzwoite. Myślę, że da się coś z nimi stworzyć, znalazły się już w mojej szafie. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie są dobre ani złe, ale to Hb więc i tak kupię :)


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  21. No niezłe niezłe.. ale bardziej cieszyłabym się, gdyby zamiast różu był jakiś inny kolor, np. szary lub granatowy...

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podobają mi się i zgadzam się z tym, że HB są coraz droższe.

    aga-medoll13

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przypadły mi do gustu i mimo tego , że zbieram HB to nie kupię ich mni. ze względu na cenę .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju są śliczne choć ten róż trochę psuje efekt. Za to fajnie są zaznaczone kieszenie i na doll wyglądają bardzo dobrze. Jednak znów ..cena .. Tyle kasy na hb's już w tym miesiącu wydałam ..może kupię . Jeszcze się muszę zastanowić i spróbować stworzyć jakąś stylizację.

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  25. Z Velved Orchid?? A to nowość. :D To chyba pierwszy Hot Buys z tego sklepu.

    Spodnie są takie sobie. Mają ładne różowe "szlaczki". Niestety na mojej lalce wyglądają brzydko. :c

    Cena jest zdecydowanie zbyt wysoka, jak na zwykłe, a nawet trochę brzydkie spodnie. Nie kupię ich.

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie pokemońskie ubranko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Admini chyba oszaleli . Dodają coraz gorsze ciuchy i jeszcze podnoszą ich ceny . Takie spodnie to jak dla mnie dno . Podobnie jak inne HB, torebka z Bonjour Bizou czy jakoś tak . Różowa dla mnie brzydka i droga . Jeśli tak dalej będzie to przestane kolekcjonować HB i sprzedam je w bazarze . Jeśli admini nie zaprzestaną to HB będzie kosztowało jak LE a sukienka z LE będzie za 500 sd .
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  28. są takie sobie ... raczej ich nie kupię :)


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten hb jest dość dziwny. Coś mnie przyciąga do niego ale i odpycha. Mam mieszane uczucia. Te różowe strzałki wyglądają trochę kiczowato a w ogóle cena jest bardzo duża. Na serio muszę się nad nimi zastanowić.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  30. Jednym słowem - nie podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  31. dziwne trochę. niepotrzebny też roż.

    magdzialeenka

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie podobają mi się i tyle.Może bym kupiła do mojej kolekcji HB,ale cena dramatycznie przeraża.

    wounded12

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie podobają mi się. Nic specjalnego, w dodatku bardzo drogie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi się podobają, ale troche przypominają pewną limitowana kolekcje.;d

    redhaylie

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy wzorek, jednak kolory sprawiają, że raczej ich nie kupię;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne są pewnie kupię :)

    punkkokoo

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kupiłam ale sa za drogie:(

    pati.kludusia

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne, szkoda tylko, ze nie mam kasy. :(

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  40. Hmm. Same w sobie są dość ciekawe. Myślę, że przyda się komuś, kto dobrze je zaaranżuje :)

    Oczywiście zgłaszam się :*

    MizHana

    OdpowiedzUsuń
  41. dość ciekawe, interesujący motyw różówych 'strzałek' :d



    majeczka2009.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakby były bez tych różowych strzałek, to myślę, że podobały by się sporej liczbie osób. Jednak cena , i, jak już pisałam te strzałki- to jedno wielki nieporozumienie.
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  43. Są całkiem fajne :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  44. No niezły ale nie mam kaski na niego:(
    Kotek08

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie podobają mi się, ale kupiłam je, być może kiedyś sprzedam drożej :D

    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajne, pewnie je kupię

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  47. sa nawet fajne tylko troszke przeszkadza mi ten rozowy

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  48. Myślę ,że być może można z nimi zrobić dość ciekawą stylizację ,ale trzeba się natrudzić ,nie są takie cudowne. Za taką cenę nie opłacają się zupełnie .
    Pozdrawiam hermiblack

    OdpowiedzUsuń
  49. mnie się wgl nie podobają. a najgorsze - nie wiem czemu. Być może kicz.Możliwe. Nie kupuję .

    OdpowiedzUsuń
  50. Kupiłam chociaż mogę tego żałować

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie wiem czy kupię ..
    SuperMyla5

    OdpowiedzUsuń
  52. Myślałam,że są ładniejsze.Zawiodłam się, ale chyba kupię. Cena troszkę wysoka, ale to Hb więc nic dziwnego.
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  53. Od początku mi się podobały, tylko, że nie przypuszczałam, że będą aż tak drogie, ale chyba kupię. ;D

    grzanka12

    OdpowiedzUsuń
  54. to chyba pierwszy HB'ys z Velvet Orchid.
    wg, mnie nie są złe, więc jeszcze się zastanowię nad ich kupnem .
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  55. niee...nie podobają mi się ;(
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  56. mI SIĘ bardzo podobają, jednak nie kupię ich. Mogły by zamiast różu mieć inny kolor. Weratanczy.

    OdpowiedzUsuń
  57. super ! <3 ohh musze mieć te sd bo ja mam tylko 2 a muuszę je mieć ! :*

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  58. Sama nie wiem co o nich myśleć. Nie są wcale złe, ale coś mnie od nich odpycha. Może te strzałki.
    Jeszcze się zastanowię nad zakupem.
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  59. Mi sie nawet podobają ale drogie

    OdpowiedzUsuń
  60. były kiedyś podobne kala_9507

    OdpowiedzUsuń
  61. uuumm.. no nie wiem, dla mnie te spodnie wyglądają tandetnie.. jeszcze te strzałeczki jak z DesingFashion.. nie kupuję.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. przez ten róż to wygląda nieco tandetnie :P

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  63. Trochę mi szkoda sd, ale nie są złe. ;]

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  64. spodnie są fantastyczne i skuszę się na zakup podobają mi się te "strzałki" a co do cena ja również mam nadzieję, że to tylko w tym miesiącu tak jest ,bo inaczej to nie wiem czy będzie dużo chętnych do kupowania ich

    madzik1111

    OdpowiedzUsuń
  65. spodnie są fantastyczne i skuszę się na zakup podobają mi się te "strzałki" a co do cena ja również mam nadzieję, że to tylko w tym miesiącu tak jest ,bo inaczej to nie wiem czy będzie dużo chętnych do kupowania ich

    madzik1111

    OdpowiedzUsuń
  66. nie nie nie! nie są warte 17sd

    kasia234

    OdpowiedzUsuń
  67. a moim zdaniem dość ciekawe, raczej kupię :)
    Vanessa1372

    OdpowiedzUsuń
  68. Tu wyglądają gorzej niż na zapowiedzi

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  69. fajne są, kupiła bym je ale nie mam wystarczajaco duzo sd;/

    madieula

    OdpowiedzUsuń
  70. nie podobają mi się ;/

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne są ♥

    OdpowiedzUsuń
  72. takie sobie nie mają za bardzo uroku


    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  73. nie podobają mi się a zwłasza te strzałki różowe prez nie tracą swój urok/

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie podobają mi się wzorki na tych spodniach za różowo moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  75. rockowe takie ; D :)


    blondi_20597

    OdpowiedzUsuń
  76. Według mnie bardzo ciekawe, coś nowego. Kolory są bardzo wyraziste, takie jak lubię. ;)
    No może znajdą się w mojej skromnej szafie.

    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  77. Nie, nie kupię. Jak dla mnie kicz dla różowym panienek i dzieci.

    OdpowiedzUsuń