2012/09/21

Wiadomości

Na skrzynki otrzymaliśmy 3 nowe wiadomości. Pierwsza dotyczy nowej kolekcji w DOREE. Kosmetyki może i są niczego sobie, jednak dolka je promująca jest paskudna.

Druga dotyczy nowych lakierów w Polished. Ta reklama jest no nijaka. Lakiery na podestach, nic szczególnego. Czysta, schludna, klasyczna reklama.

A ostatnia i najlepsza dotyczy nowej kolekcji ubrań i mebli w Museum Mille. Reklama ta strasznie mi się podoba. Dolki może nie są urodziwe, ale charakterystyczne. A ubrania niby kiczowate i tandetne, ale mają swój urok i prezentują się całkiem dobrze. Awangarda i oryginalność w końcu zawsze są na topie.

A Wam która podoba się najbardziej? Zachęcają Was do odwiedzin sklepu?

68 komentarzy:

  1. Mi też ostatnia strasznie się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dlamnie wszystkie są okropne, w pierwszej doll ma paskudną twarz, druga jest baez wyrazu wszystko jest w niej ok ale niczym nie zachwyca, a trzecia jest za pstrokata jak dlamnie straszny kicz -.- Nie zachęcają mnie;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do pierwszej reklamy to nie zachęca mnie ani trochę. Następna jest dość ciekawie wykonana ale nie kupuję tych lakierów.
    Trzecia zachęca a z zwłaszcza wpada w oko spódniczka różowa.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  4. reklama muzeum bardzo dobrze oddaje kolekcję

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie te kosmetyki są brzydkie ponieważ są zabardzo wyraziste a co do lakierów nie kupię żadnego ponieważ mają za brzydkie wzorki , te ubrania mogły bybyć nie takie ,aż wybłyszczałe...
    MissLocoLoco5

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie reklamy są nawet OK, ale najbardziej podoba mi się pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie reklamy mają czegoś za mało no.... tracą swój urok jak nie ma na nich tak wiele no ale znowu nie za dużo.Nie wiem która najbardziej przypadła mi do gustu bo nie mak dzisiaj weny.
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie reklamy mają czegoś za mało no.... tracą swój urok jak nie ma na nich tak wiele no ale znowu nie za dużo.Nie wiem która najbardziej przypadła mi do gustu bo nie mak dzisiaj weny.
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze 2 mnie nie zachęcają ale trzecia już tak. podobają mi się dwie pierwsze lalki :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  10. Museum Mile zdecydowanie najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pierwszą reklamą zgodzę się z tobą doll jest okropna. Druga reklama jest taka zwykła. Trzecia reklama jest całkiem fajna wszystko łanie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna reklama promująca Museum Mile :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się najbardziej podoba ostatnia :) Jest taka oryginalna , świetne według mnie jest to kółko i kwadrat na głowach dolek i wyrazistość kolorów ;3

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnia reklama jest bardzo ciekawa, zachęca do odwiedzin sklepu. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. reklama ma okropnie brzydką dollke, za to podoba mi się reklama Museum Mile. Jest ciekawa i kolorowa.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  16. zajrzę na pewno z pewnością zajrzę

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz racje lalka promująca nowa dostawę ma na sobie za dużo makijazu xd A co do lakierów nie sa najlepsze, lecz bywaly jeszcze gorsze . Patrząc na reklame trzecia widac znaczna różnice w kolorystyce i lalkach , maja one charakterystyczny styl dla tego sklepu :]


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowe kosmetyki niezbyt mi się podobają, szczególnie pudry. Lalka na reklamie rzeczywiście jest okropna.
    Mam tylko jeden lakier do paznokci i to mi wystarczy. Według mnie są o wiele za drogie. Reklama zwyczajna, nic niezwykłego.
    Ubrania z nowego Museum Mile niezbyt mi się podobają, ponieważ sądzę, że są troszeczkę kiczowate i zbyt oryginalne. Lubię oryginalność, ale bez przesady. Mimo tego uważam, ze trzecia reklama jest najlepsza. Bardzo ciekawa. : )

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  19. 1: gdyby fryz byl lepszy_ na pierwszej wiadomosci, to by bylo lepsze)Ale super jest dostawa, swietna poprostu) co do wiadomosci, bardzo ladny make-up) bardzo mi sie podoba!) nie moge wytrzymac musze zroic cos na podobie)
    2: tez jest bardzo ciekawa wiadomosc_) lakiery, ahh, originalne)
    3: aaaa, od teraz to jest moj ulubiony sklep! uwielbiam go! originalnie, kolory niesamowite, kroje rzeczy poprostu fantastyka) niektore rzeczy sa na tyle pieknie leza na lalce) Ze poprostu grzech nie kupic :)

    sisi_penny
    obserwuje jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z Reginą, ta twarz w pierwszej... Nie czuję się zbytnio zachęcona

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakbym miała sd to kupiłabym drugą spódniczkę. Jest przepiękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie specjalnie interesują mnie reklamy... Jednak dollki na ostatniej są całkiem, całkiem- wreszcie coś innego niż te ,,różowe plastkiki'' ...

    OdpowiedzUsuń
  23. nie zwracam uwagi na te reklamy :D ale żadna mi nie utkwiła w pamięci :D



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że w pierwszej reklamie nie ujęto wszystkich cudnych kolorków z nowej dostawy.. Ostatnia reklama jest niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoba mi się pierwsza reklama. Jest delikatna. Nie ma w niej przepychu, ale nie jest też za mało.
    Druga natomiast nie jest w ogóle ciekawa. Same lakiery. W ogóle nie zachęca.
    Na trzeciej reklamie jest za dużo wszystkiego. Do tego te dwie murzynki... grr.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie podoba mi się pierwsza reklama ,bo ta lalka... Chyba najlepsza ostatnia

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. 1 reklama; na pewno coś kupię ale przyznaję Ci rację, promująca lalka jest ochydna .
    2 reklama ; nie tracę sd na zakup lakierów . Mam jeden niebieski i on mi wystarczy :>
    3 reklama ; może dla niektórych to dziwne ale mnie się nie podoba ten sklep . Kupiłam tylko sukienkę, którą ma 1 dolka od lewej i fioletowe buty,
    które zostały wyborem dnia ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. W museum mile podobają mi się buty oraz różowa spódnica, lakiery nie są warte swojej ceny, a kosmetyki mogą być

    OdpowiedzUsuń
  30. widac, ze reklamy robione na 'szybko'...

    OdpowiedzUsuń
  31. Z racji tego, ze jestem fanką minimalizmu, najbardziej podoba mi się druga reklama, sklepu polished. Museum Mile okropnie, zbyt krzykliwie i pstrokato...

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  32. cóż mnie żadna z reklam nie zaciekawiła i nic sobie nie kupię, ale może zastanowię się nad odwiedzinami w MM.
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  33. Hm.. jakoś żadna mnie nie zachęciła do zakupu ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Najfajniejsza reklama to nr.2
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla mnie ostatnia zachęca najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Reklamy jak reklamy, mnie raczej nigdy nie zachęcają, a informują.

    OdpowiedzUsuń
  37. pierwsza i ostatnia jest ciekawa ale z reklamą lakierów się nie wysilili(jak z poprzednią)

    madzik1111

    OdpowiedzUsuń
  38. 1 wiadomość jest okej, ale jak napisałaś doll prezentująca nową kolekcje DOREE jest paskudna i ona odradza ludzi do kliknięcia reklamy. Druga reklama jest klasyczna, nic w niej wyjątkowego. Lakiery prezentujące się w reklamie wyglądają dziwnie, ja na swoim miejscu bym nie kliknęła w nią. Trzecia i ostatnia reklama jest wręcz przeciwnie od pozostałych bardzo zachęca do kupna w Museum Mile, a zwłaszcza ubrania zachęcają. Dollki nie olśniewają urodą, ale ważniejsze jakie ubrania na nich są. ;)

    szalona-lola

    OdpowiedzUsuń
  39. Hmm...ostatnia jest nice! ♥ A pozostałe, takie sobie :P

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  40. podoba mi się nowa kolekcja w doree :) fajny kolorki.

    magdzialeenka

    OdpowiedzUsuń
  41. Z dorre może coś wybiotę. pomarańczowa szminka ?:D Reszta reklam mnie nie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
  42. Te lalki są po prostu brzydkie ( ale pasują do tej dziwnej kolekcji)

    Gusia628

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie te reklamy nie zachęcają ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gdyby dali inną doll 1 byłaby łądna. Z lakierami się nie postarali ;P A 3 całkiem spoko ;P

    rokeska

    OdpowiedzUsuń
  45. masz rację. Strasznie ją oszpecili przez co nie zachęca ona do zakupu tych kosmetyków.Zresztą do tej reklamy bym wybrała jakieś żywsze kolory . W końcu jesień nadchodzi a ta pora jest ich przecież pełna.
    Co do drugiej reklamy to nic ciekawego i tak nie planowałam ich kupna.
    za to trzecia też jakaś taka dziwna . Tak pomieszali wszystkie style i nałożyli je na te dollki.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie te reklamy nie zachęcają ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ta reklama jeszcze do mnie nie przyszła. A już odwiedziłam ten sklep. Juli96nati

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwsza reklama jest nawet ok, ale odraża tą paskudną doll. Byłam już w tym sklepie i kupię sb coś napewno :) W drugiej reklamie brakuje "tego czegoś". Faktem jest to ,że jest strasznie pusta. Powinni dać do tej reklamy jakąś doll albo rękę z pomalowanymi pazurkami lakierami, właśne tej kolekcji. Nie mam zamiaru nawet tam iść, bo mam jeden fioletowy lakier i to mi wystarcza, a nie będę wydawała fortuny na lakiery. Może kiedyś kupię sb ten fioletowy z brzegu.
    Trzecia reklama, to strzał w dziesiątkę !

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  49. najlepsza jest ta ostatnia :) wszystko jest dokładnie dopracowane . bardzo fajna i oryginalna :)

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakoś te wiadomości mnie nie zachęcają, są bardzo słabo zrobione 1 reklama jest dziwna, najdziwniejsze są twarze dollek są jakieś takie zdeformowane (?) 2 reklama lakierów, po prostu mnie nie rusza, te lakiery są jakieś takie dziwne, chyba na nic się nie przydadzą, bo z daleka w apartamencie i tak nie widać wzorków, tylko jeden kolor na paznokciach, ostatnia reklama jest taka sobie, uważam że ubrania z MM są mocno przepełnione kiczem, jedyne co dobre w tej kolekcji to buty reszta słaba...

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie do zakupy zachęca tylko reklama Museum Mille. Osobiście odwiedziłem ten sklep i zakupiłem wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak dla mnie to 1 reklama to tandeta.Po prostu nie mogę patrzeć na tą paskudną twarz.Kosmetyki są ok.
    2 reklama szału nie robi,lakiery są takie sobie,reklama niczym się nie wyróżnia.
    Za to 3 ma swój urok,zachęca do odwiedzenia sklepu.Może kupię coś z tej kolekcji :)

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  53. Kupiłam kilka kosmetyków z DOT. Reszta bez szału. Nie lubię lakierów we wzroki. Kolekcja Museum Mile według mnie jest po prostu okropna. :)

    Avril-Weronika

    OdpowiedzUsuń
  54. 1 reklama nie przemawia do mnie, chociaż cieszę się że nie dali tych rzeczy na podestach tak jak poniżej. Dolka która jest w reklamie nie podoba mi się. Chociaż cieszę się że admini choć trochę zmienili reklamę.
    2 reklama jest beznadziejna, zwykła. Reklama powinna przekonywać do wejścia do sklepu a nie odpychać. Tu admini zrobili to co zawsze, dali lakiery na podestach i po sprawie, to tak nie działa.
    Reklama trzecia jest chyba najlepszą Przekonuje mnie w 100 procentach. Gdyby ubrania dali na sznureczkach to wyglądały by one na kiczowate. A tu dali je na dolki i przyłączyli w fajne zestawy. Również tło reklamy fajnie się prezentuje. Jedynie z tej reklamy jestem zadowolona.

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  55. reklama z don't odstrasza ,ale kosmetyki nie są takie złe.

    OdpowiedzUsuń
  56. Moim zdaniem wszystkie są takie zwykłe.Jak dla mnie pierwsza nie jest taka zła.Może i ma brzydką twarz i nie wygląda jak dolka 'stardolla' ale reklama w sumie normalna.W 2 nic sie nie dzieje.A w trzeciej jak dla mnie za dużo tego wszystkiego.Jednym zdaniem: żadna jakoś mnie nie zachwyciła.
    MissWiki7s

    OdpowiedzUsuń
  57. nie maluję paznoki doll bo i tak tego nie widać :/ a do doree pewnie zaglądne :)

    OdpowiedzUsuń
  58. trzecia reklama mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Pierwsza najlepsza, jednak na każdej reklamie doll są strasznie brzydkie. Ubrania na ostatniej są masakryczne. A druga reklama? Na niej nic ciekawego nie ma -,-

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  60. jeeeej te buty ♥♥♥ kocham je chociaż ich JESZCZE nie mam...a co do reklam to również uważam że dollka promująca Doree jest ( nie oszukujmy się) brzydka ale za te te z museum mile są NAWET ładne. (nie licząc tych dwu ostatnich, które wgl są jakieś dziwne)

    OdpowiedzUsuń
  61. Pierwsza reklama jest jak dla mnie bardzo klasyczna, ale w ogóle nie zapada w pamięć. Druga rzeczywiście nie ma ciekawego tła, ale za to wzory lakierów wystarczająco przyciągają wzrok. Natomiast trzecia jest tak interesująca pod każdym względem, że nie mogę się na niej skupić. Nie wiem, czy patrzeć na dollki, na ubrania czy na tło...

    OdpowiedzUsuń
  62. Pierwsza i druga nawet zachęcają mnie do odwiedzenia lub zrobienia zakupów w reklamowanym sklepie. Trzecie ma za mały obrazek logo, więc na pierwszy rzut oka nie wiem dokąd mam pójść, aby zrobić zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  63. jak dla mnie w kolekcji Museum Mille jest za duży natłok tych wszystkich kolorów i wzorów, lekka przesada :)

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń
  64. Jejciu, ja w prost uwielbiam "coś takiego". Ciuchy świetnie się prezentują. Tworzą wspaniałą "cegiełkę" do stylizacji. Super, na prawdę, polecam wam takie kolekcje.

    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  65. Wszystkie są fajne, ale nie skorzystam.

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  67. Najbardziej podoba mi się reklama Museum Mile. Jest oryginalna i przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń