2012/09/21

Nowe nagrody za osiągnięcia

Każdy, kto połączył swoje konto na Stardoll z Facebookiem i nie rozłączył się przez co najmniej 200 dni, otrzymał dzisiaj nową nagrodę. Myślę, że zdobyłabym ją, gdyby została dodana jeszcze kilkanaście dni temu, ponieważ właśnie niedawno postanowiłam się rozłączyć, głównie ze względów bezpieczeństwa. Wiem też jednak, że pojawiły się niewielkie błędy - nagrodę otrzymało również kilka osób, które połączyły się dzisiaj lub trochę wcześniej, ale na pewno nie 200 dni temu. Wyróżnienie pojawiło się również na liście osiągnięć osób, które kiedykolwiek zalogowały się do Stardoll Access. Dostaliście którąś z nich, a może obie? :)

_____________________________________
Reklama:
Zapraszam do dodania się do obserwatorów.

69 komentarzy:

  1. ja nie mam żadnej :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie nagrody , tylko szkoda , że akurat jakieś 2 tygodnie temu rozłączyłam swoje konto , a 200 dni miałam na pewno ... no trudno się mówi :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie łączyłam fb ze stardoll ze względu na bezpieczeństwo itd. Stardoll Access to także nagroda, której nie dostanę.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  4. To fajnie, że Admini dodali nowe nagrody. Ja jeszcze nie jestem połączona z Facebookiem, ale zamierzam się połączyć. Już nie mogę się doczekać, kiedy dostanę nagrodę. :D

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bym dostał tą nagrodę, ale miesiąc temu rozłączyłem ze względu właśnie na bezpieczeństwa.
    Ale po co mi są te nagrody? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się rozłączyłam jakiś czas temu, bo podobno przez połączenie z face łatwiej zhackować konto.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem połączona z Fb, ale jeszcze nie 200 dni;) A access nie mam , bo na mój telefon nie mogę sb ściągnąć;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te nowe połączenie teraz jest lepiej.Ja połączyłam się już z Facebookiem...
    MissLocoLoco5

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam żadnej ale mam konto połączone z fejsem od początku wakacji więc jeszcze trochę muszę poczekać na nagrodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już nie długo będę miała z fb :)

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi sie ta opcja bardzo podoba, wieksza szansa na zdobycie wiekszej ilości starpunktów i jednocześnie wyższego levera ^^

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  12. no niestety, przez dwiecie dni wchodzic przez fb, nie bede :D poprostu nie udami sie! ahhaha :D ja nie moge, przez dwiesie dni.... to cala wiecznosc! A to za 7 sp, to pojde teraz go zdobyc, pam-parapam!)

    sisi_penny
    obserwuje jako/ diana1010

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam zalogowana z Access, a z fejsem muszę jeszcze poczekać ok. 180 dni. Będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nie dostałam, zaraz sprawdzę, ale jeśli nie, to i tak mi się nie uda wchodzić tyle dni :D
    sweetasna3

    OdpowiedzUsuń
  15. ja byłam już zalogowana z 6 miesięcy ale podoba mi sie pomysł taki nowy i zarazem fajny nie miał powtórzenia super zadowolił mnie.
    mamymimi

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno nie uda mi się wchodzić na stardoll prze 200 dni, ale jeden raz mogę się zalogować ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. nie dostałam żadnej szczerze mówiąc nie zależy mi za bardzo na tych statuetkach



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także żadnej nie dostałam... no trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dostałam z fb ;)
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałam za połączenie z facebookiem. Może też niedługo rozłączę.
    Za stardoll Access pewnie nie dostanę, bo nie korzystam z tego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dostałam i raczej nie dostanę, nie będę się łączyć z moim prywatnym fejsem, a stardollowego nie ma sensu zakładać

    OdpowiedzUsuń
  22. nie korzystam ze stardolla przez fb wiec nie dostane nagrod.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na razie nie mam żadnego z tych osiągnięć ;)

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  24. obojętne mi to. i tak nie mam połączonego konta a te 15SP to żadna strata według mnie...
    MissKiciaxdd.

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie dostałam żadnego, bo z miesiąc temu przez przypadek rozłączyłam :D
    a z SA nie korzystam
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mam ich obydwóch. Z Stardoll Acces nie skorzystam, a dla bezpieczeństwa mojego konta nie połączam konta stardolla z fb.

    szalona-lola

    OdpowiedzUsuń
  27. dostałam ale nie ekscytuje mnie to jakoś specjalnie,

    OdpowiedzUsuń
  28. Troche mało Sp, ale fajnie ;)

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  29. nie dostałam żadnej z nich, ale nie zależy mi na nich jakoś szczególnie.

    magdzialeenka

    OdpowiedzUsuń
  30. ja nie mam ponieważ nie jestem połączona z fb. Nie chcę żeby moi znajomi widzieli jakieś posty odnoście stardoll xd

    OdpowiedzUsuń
  31. Dostałabym za FB, ale założyłam kilkanaście dni temu konto fbkowe xd No nic. Nie zdobyłam żadnej. Ale nie przeszkadzają mi ;))

    rokeska

    OdpowiedzUsuń
  32. Uważam, że to dobry pomysł dla osób połączonych z fb, aby zebrać trochę sp, ale ta opcja nie jest dla mnie ja wole nie być połączona, bo wtedy na tablicy pojawiają się jakieś tam wiadomości o tym co robiliśmy na stardoll.

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja niestety nic nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam za stardoll access ^^
    1111ania

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny pomysł :) Ja niestety z FB jestem połączona dopiero od dzisiaj i będę sb musiała jeszcze poczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Te nagrody to jak dla mnie to zwykłe naciąganie ludzi na to żeby więcej czasu spędzali na staroll i żeby jak najwięcej lubiło sd na fb. No cóż .

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  37. ja na razie nie dostałam żadnej ale myślę że dostanę niedługo za FB

    karola97xd

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam 1 ale 2 nie bo nie mogę sobie ściągnąć. Juli96nati

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurcze rozłączyłam konto.może 2-3 tygodnie temu :(

    Kifot

    OdpowiedzUsuń
  40. niestety nie dostałam jeszcze żadnej , ale postaram się zdobyć te za FB :]

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie, że admini dodają nowe nagrody, ja osobiście nie dostałem żadnej.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie mam żadnej nagrody i nie zamierzam logować się tylko po to by ją zdobyć.

    olieksiej

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też rozłączyłam niedawno :( Na pewno z 200 dni byłam podłączona.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  44. Żadnej nie mam i nie zamierzam mieć :) Obejdzie się bez tych kilku sp.


    Avril-Weronika

    OdpowiedzUsuń
  45. Może niedługo dostane te od FB... Chociaż nie wiem, nie pisze ile dni już jestem połączona..

    OdpowiedzUsuń
  46. W ogóle nie interesują mnie te nagrody. Nie zbieram ich i nie będę zbierała. To są tylko kiczowate pucharki które zaśmiecają mi wszystko. Te puchary to największy niewypał razem z poziomami. Nie ma co się rozpisywać, masakra.Jedyne co jest pociechą to to że dostajemy za to sp.

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  47. mam za fb a za stardoll access jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  48. Nagrodę za fb możliwe, że dostanę, jednak na tę drugą jeszcze sobie muszę poczekać ;/

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  49. nie mam połączone z fb i nie połączę. Jeden to ze względu na jak pisałas bezpieczeństwo, dwa- po prostu wolę nie. Kiedyś miałam połączone i źle się to skończyło. Każdy zakup, zmiana,komentarz był dodawany na fejsa !!! Zdenerwowało mnie to więc rozłączyłam. I raczej długo do tego nie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi się ciągle konto rozłącza z FB, i nie mam komórki z Androidem, IPhone'a, ani IPod'a.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja dostałam za Stardoll Access 7 Starpunktów i 10 Stardollarów :) No i oczywiście statuetkę.

    OdpowiedzUsuń
  52. Eee.. ja nic nie dostałam, ale może się kiedyś doczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ja za Stardoll Acces, ale na fb też jestem ponad 2 lata połączona z sd i nic ;/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja mam za FB. Chciałabym także dostać za SA. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  55. nie dostałam żadnej, ale mam ochotę dostać tą za facebooka. szkoda że nie wiem ile dni jestem już połączona :(

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja dostałam tą z facebooka :D

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  57. Połączenie się z facebookiem ma wiele zalet, ale również wad, takich które wymieniłaś. No ale cóż. jest mi obojętna nowa "statuetka". Nie będę jakoś się szczególnie wysilać aby zdobyć którąś z nich. :)


    binek98765

    OdpowiedzUsuń
  58. Przyda się, mam :3

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń