2012/09/20

Komentatorzy

Z racji tego, że bloga nie odwiedza wcale tak mało osób, a jedynie garstka komentuje, postanowiłam zorganizować konkurs na komentatora. O co dokładniej chodzi? Ano o to, że trzy osoby, które będą się najbardziej udzielały oraz najaktywniej uczestniczyły w "życiu" bloga, otrzymają atrakcyjne nagrody, szczególnie za pierwsze miejsce. Jak będę wybierała czołówkę? Staram się systematycznie czytać komentarze pod postami, więc wiem, jakie osoby najczęściej wyrażają swoją opinię oraz biorą udział w konkursach i loteriach. Właśnie na tej podstawie typować będę co dwa miesiące trzech komentatorów. Czego nie będę uznawać? Bardzo krótkich oraz bezsensownych komentarzy. Piszcie tak, abym mogła zrozumieć Was oraz wiadomość, którą chcecie przekazać innym. Spamu, samych emotikonek czy pojedynczych wyrazów uznawać nie będę.

Nagrody: 

● I miejsce
-pakiet superstar za 9.99 zł + 110 stardollarów
-300 stardollarów

● II miejsce
-200 stardollarów

● III miejsce
-100 stardollarów

To, czy podniosę stawkę, zależy od tego, jak bardzo będziecie się udzielać. Jeżeli zauważę, że na bloga wchodzi sporo osób, a coraz mniej komentuje, wartość upominków obniżę. Konkurs zaczynamy od następnej notki, trwa on do 20 października. Jesteście chętni, aby wziąć udział? Postaracie się wygrać? Nie musicie się zgłaszać, pod uwagę będę brała każdą osobę, która komentuje posty zamieszczone na blogu.

113 komentarzy:

  1. OO, postaram się więc nadal komentować (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Horohorohoro, można się nieźle obłowić na tym komentowaniu c: trzeba będzie grzecznie zacząć pisać c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł.tym bardziej że skończyło mi się ss,a do starplazy dochodzą nowe ciuszki :) ahh.. niestety brak funduszy mi nie pozwala na żaden z nich . Mam nadzieję że moja wygrana jest mnożliwa hahh xD będę walczyć jak lew :) pzdr ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze sie staram komentowac tego bloga, ale zaczela sie ta szkola i poprostu niemam czasu :) powiem jako tajemnice ( jestescie u mnie w zakladkach) tylko... tsss :D nikomu.. :*

    sisi_penny
    obserwuje jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam was na szybkim wybieraniu :P. Komentować będę, postaram się wygrać :)) Fajne nagrody dałaś :>

    rokeska

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie bez różnicy, bo i tak zawsze komentuję wszystkie notki. Może kiedyś uda mi sie wygrać, kto wie :)
    Pomysł fajny, na pewno zachęci wiele osób do aktywności.

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, bardzo fajnie. Od jakiegoś czasu zostawiam komentarze chyba pod wszystkimi możliwymi postami :P Po prostu uwielbiam waszego bloga, wchodzę na niego kilkanaście razy dziennie, licząc na to, że dodacie jakieś nowości. Będę kontynuowała swoje wypociny pod postami, to może uda mi się coś zgarnąć ;D

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł :D już zaczynam komentować : 3 może uda mi sie wygrac ? : 3



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może więcej ludzi będzie komentować :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście ;) Zaczynam komentować! Ale od jakiego posta zaczynasz liczyć?

    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł :) Postaram się komentować posty, gdyż szkoła i kończę najczęściej po 16 raz nawet po 18 bo dodatkowa biologia :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie bardzo dobry pomysł z twojej strony, blog na pewno zostanie "ożywiony" bądź "odrodzony" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Emi - "konkurs zaczynamy od następnej notki, trwa on do 20 października".

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity pomysł, wcześniej zaniedbaliście trochę to komentowanie, bo w pasku bocznym jest jeszcze obrazek bloggerki miesiąca z (uwaga) KWIETNIA! Mam nadzieję, że wreszcie to zniknie. Taka moja mała krytyka... . Ale nic więcej nie mam do zarzucenia blogowi. :)
    Postaram się komentować pomimo szkoły w której chcę utrzymać bardzo dobry poziom. Więc chyba zrobię sobie internet w telefonie. Inaczej nie da rady =]

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wątpliwie jest to duża zachęta do komentowania, a nie jedynie czytania jak ostatnio robiłam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej ! Super pomysł :)) Na pewno zacznę bardziej się udzielać. Wiadomo, że "konkurencja" będzie ogromna, ale zawsze warto spróbować:)

    Avril-Weronika

    OdpowiedzUsuń
  17. Komentuje wszystkie posty ale czasem zdarza się, że pisze tylko kilka słów z braku czasu ;( Ale to bardzo fajnie, że będziecie nagaradzać najlepszych komentatorów. Nie zaprzeczę, chciałabym zostać nagordzona ale raczej nie zostnę znając moje szczęcie ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę fajny pomysł. Postaram się komentować,lecz nie zawsze mam czas,a konkurencja jest bardzo wielka tak samo ,jak nagrody :]

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy jesteśmy chętni? No weź, nie komentujemy dla nagród. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, to na pewno zachęci czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny pomysł, myślę że teraz powiększy sie liczba komentarzy xdd

    magdzialeenka

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł . Napewno wszyscy czytelnicy są zainteresowani :D

    Martax3

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy pomysł.Napewno będę jak najczęściej komentować...

    OdpowiedzUsuń
  24. Super podoba mi się wasz blog jest najlepszy i pojawiają się na nim obłędne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno będę się starała udzielać na blogu:D

    OdpowiedzUsuń
  26. oo super;p będę się starać jak najwięcej komentować.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie przerywam komentowania od 2 miesięcy :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. To na pewno zachęci czytelników do komentowania. I ja również będę starała się często komentować Wasze notki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny pomysł czytelnicy na pewno będą pisać dużo komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak, też myslę, że to ciekawy pomysł :3 Ja na tego bloga zaglądam codziennie, bez wyjątków, ale nie zawsze komentuje - po prostu czas mi na to nie pozwala.

    Sendy..

    OdpowiedzUsuń
  32. również uważam że to świetny pomysł na bloga wchodzę codziennie i staram się komentować ale zaczęła się szkoła i niestety czasu mam mało i zdarza mi się nic nie napisać widzę jednak muszę się poprawić bo nagrody są obiecujące i jak każdy potrzebuję trochę kaski :)

    madzik1111

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawe nagrody :) Postaram się może coś wygram a może nie. Mam nadzieję że mi się uda gdyż SS by mi się bardzo przydało ;D
    karola97xd

    OdpowiedzUsuń
  34. A zapomniałam :)
    Życzę powodzenia innym :)

    karola97xd

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny pomysł, może to nakłoni mnie i innych leniwych czytelników tego bloga do zostawiania po sobie śladów ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wchodzę na bloga kilka razy dziennie, ale nie zawsze komentuję. Postaram się komentować :)

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie, kilka miesięcy temu komentowałam bloga i zostałam bloggerką tygodnia, ale teraz miałam mało czasu. Nagrody są bardzo ciekawe :) Może znajdę czas na komentarze :)
    ~kislowa

    OdpowiedzUsuń
  38. co stardollary robia swoje to oczywiste ze nie komentowalibyscie bloga bez loterii i konkursow a mowicie ze jestescie komentatorami ja bym was nazwala osobami pragnacymi sd
    AguniaDulas

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostre komentowanie czas zacząć!

    OdpowiedzUsuń
  40. Czegoś takiego na blogach jak żyję jeszcze nie widziałam :P Zazwyczaj dają góra 100sd... No to szalony konkurs!
    Nie będe ukrywać, ze tego bloga, oraz dwa inne odwiedzam codziennie, ale nie na każdym piszę zawsze komantarz... Raz na jedym, raz na drugim, tzrecim...
    To teraz wiem, gdzie będe pisać komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Naprawdę ciekawy pomysł. Cieszę się, że każdy ma szansę coś wygrać.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  42. Super pomysł, blogu nie była potrzebna rehabilitacja, ale dzięki temu jest ciekawszy i chętnie bee na niego zerkała :3

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja już od dłuższego czasu komentuje systematycznie ;3 Cieszę się , że zorganizowałaś taki konkurs , długo na niego czekałam :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja prawie codziennie wchodzę na tego bloga,ale nie zawsze komentuję.Kiedyś byłam nawet komentatorką miesiąca tutaj,za czasów konta katyperry9809. Bardzo dobry pomysł z nagrodami,są bardzo wartościowe.Jeszcze nie spotkałam bloga,który rozdaje ss za komentowanie :)

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  45. ja tu wchodzę kilka razy dziennie, ale też nie zawsze komentuję.Kuszące nagrody, spróbuję coś wygrać :>

    OdpowiedzUsuń
  46. przepraszam, że tak nie w temacie...ale wygrałam w szybkiej loterii...i ponieważ jest to pierwszy raz to nie wiem co mam robić ;p
    pewnie wystawić jakąś rzecz dla nejtl? ale razem z prowizją czy bez..tak żebym dostała na czysto?

    OdpowiedzUsuń
  47. Według mnie super pomysł.
    Więcej osób będzie stale komentować posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super pomysł! Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ekstra,będę komentować!!
    blankaShy

    OdpowiedzUsuń
  50. Keinam1992 - tak, wystaw coś dla mnie (wartość nagrody + prowizja) :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się, jestem ciekawa konkurencji :p

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  52. Hmm w sumie myślę, że to dobry pomysł, będzie więcej ludzi którzy chętniej będą czytać poszczególne artykuły i wrażać swoje zdanie pod nimi.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawy pomysł, oczywiście postaram się komentować wszystkie notki.(:
    wazka-julia

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Według mnie pomysł jest świetny. : ) Bardzo duże nagrody za - powiedzmy sobie szczerze - wcale nie tak dużo pracy. Oczywiście wezmę udział w tym "projekcie", postaram się dodawać komentarz do każdej notki na tym wspaniałym blogu. : )

    Pozdrawiam, LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  56. Jestem za tym pomysłem :) Kocham Waszego bloga i zawsze go komentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajnie, że wymyśliłaś taki konkurs. Nagrody są zachęcające więc warto się postarać :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo ciekawy pomysł . Myślę, że osób do komentowania przybędzie . Ostatnio na blogu redaktorom przybywają same dobre pomysły . . . hehe . Wezmę udział i postaram zająć 1 , 2 lub 3 miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  59. spoko pomysł podoba mnie sie

    OdpowiedzUsuń
  60. Można powiedzieć, że się zgłaszam. Dobry pomysł ;)
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny pomysł ! Postaram się wygrać, gdyż niedługo konczy mi się ss. Fajne nagrody są, dlatego postaram się zająć, któreś z tych miejsc !

    OdpowiedzUsuń
  62. Super pomysł. Bardzo przydałoby mi się ss ponieważ nie mam go już od 3 miesięcy, więc chyba zacznę komentować ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajny pomysł. Postaram się komentować co notke. :) Bo zależy mi abym zajęła któreś z tych miejsc. :)

    szalona-lola

    OdpowiedzUsuń
  64. Oczywiście, że jestem chętna. Komentuję bloga od dawna, więc czemu miałabym nie skorzystać z tej okazji ;p

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się :)
    Fajny pomysł. Nagrody jak dla mnie są ogromne.

    Gusia628

    OdpowiedzUsuń
  66. pomysł bardzo fajny pewnie wiele osób się zmotywuje do komentowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Hmm. Ja chyba będę się starała. Nawet nie dla nagród tylko po to abyście wiedzieli, że lubię tego bloga i z chęcią komentuję większość postów ;)

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  68. Fajny pomysł :)
    superlaskalove2

    OdpowiedzUsuń
  69. postaram się teraz więcej komentować :) zmotywowały mnie fajne nagrody ;d

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  71. Uważam że to bardzo fajny pomysł :) z chęcią sie z głaszam ;> postaram sie jak najczęściej komentować:3
    MissWiki7s

    OdpowiedzUsuń
  72. Pomysł się pewnie wszystkim podoba - nagroda też .
    Ale według mnie to trochę przekupstwo :D
    Co nie znaczy , że nie wezmę udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja oczywiście będę komentować. Proszę abyś mnie nie dyskwalifikowała, dlatego, że zaczęłam trochę później. Dopiero wczoraj wieczorem znalazłam ten blog w internecie i bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  74. Pomysł jest naprawdę godny uznania :)
    Chyba już od roku oglądam ten blog ale dopiero 2 tygodnie temu założyłam konto na googlach. Spodobało mi się to że organizowane są tu fajne i ciekawe konkursy, których nie ma na innych blogach.Ja super star na stardoll nigdy nie będę niestety z powodów finansowych :(
    Ale kto wie może kiedyś coś wygram ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. ciekawy pomysł :) z chęcią zacznę komentować częściej. motywacja jest :D

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo fajn pomysł :) Napewno będę się udzielać ;D

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  77. Super pomysł, duże nagrody. Ale niestety nie jest dla mnie;( po pierwsze nie mam czasu dodawać komentarzy do wszystkich postow. A po 2 nie jestem superstar i nie zamierzam zostać... a na pewno 1nagrody bym nie wygrala.:-)
    Emciak77

    OdpowiedzUsuń
  78. Ooo fajnie będę kom. każdy nowy post

    OdpowiedzUsuń
  79. Dzięki temu zdobędziecie więcej czytelników, popieram pomysł

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetny pomysł na konkurs. :) Staram się odwiedzać tego bloga regularnie. :) Tutaj mogę znaleźć wszystko czego potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  81. Dobry pomysł :D
    I tak nie wygram ale popieram dobre pomysły ;d
    Super_Cooll4 :*

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetny pomysł komentuje tego blogera od początku . Super Przydało by się ss i sd ...

    MissLenka31

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetnie ;) Może więcej osób będzie komentować tego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetnie będę się starać komentować bloga, nie tylko dla sd ale i dla dobrej zabawy. :]

    OdpowiedzUsuń
  85. wezmę udział kuszące nagrody :D

    OdpowiedzUsuń
  86. I to jest nadal aktualne ??

    OdpowiedzUsuń
  87. Ciekawie :) POstaram się jak najwięcej komentować. Bardzo ciekawe nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  88. Super pomysł ! Napewno się postaram dużo komentować :) Może i to nie możliwe ale bym chciała zająć przynajmniej 3 miejsce Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Nie no, naprawdę Ciekawie ;)
    Czy dalej istnieje taka możliwość, czy to już koniec ? :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Super :) Z chęcią będę brała udział.

    OdpowiedzUsuń
  91. Podoba mi się ten pomysł ;]
    Będę więcej komentowac xd

    OdpowiedzUsuń
  92. Fajny pomysł mam nadzieję że mi się uda :3

    OdpowiedzUsuń
  93. Dopiero dzisiaj znalazłam tego bloga , ale postaram się komentować jak najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. No staram się komentować jak najwięcej ;)


    wiktorynka12ch

    OdpowiedzUsuń