2012/09/28

NA TROPIE - WotW.

Postanowiłam pokazać Wam, co moim zdaniem najkorzystniej zakupić w sklepie WotW. Artykułu nie planowałam, szczerze - skłonili mnie do niego czytelnicy. Wczoraj dwie osoby zapytały mnie o to, czy pojawi się on na blogu. Zdecydowałam, że nie - gdyż nie ukrywam, że nie mam na to czasu. Jednak po chwili refleksji zdecydowałam się kupić kilka rzeczy i stworzyć szybko trzy proste stylizacje.

Pudrowa koszula - posiada piękne zdobienie w postaci kwiatów. Jedynym minusem są rozkloszowane rękawy, gdyż ciężko byłoby dobrać do niej kurtkę czy płaszcz.
Kremowa bluzka - wbrew pozorom to bardzo ciekawa rzecz, świetnie komponuje się ze spódnicami i szortami posiadającymi wysoki stan.
Kurtka - świetny kolor, tekstura, przywodzi na myśl lata 60. Niesamowicie uniwersalna.
Rajstopy - ich nigdy za wiele, świetnie kryją i mogą być bazą w wielu stylizacjach.
Torebka - jest przepiękna, gdyby nie cytrynowe elementy byłoby niemalże idealnie!
Szpilki - chyba pierwszy raz w historii Stardoll mamy okazję ujrzeć tak niesamowicie oryginalny element. Na pewno warto je mieć!

Stylizacje eksterioryzacje.



Kilka ważnych zdań, zachęcam do lektury.
Podobnie jak Adam rozpoczynam 1 października studia. Dzień wcześniej czeka mnie wyprowadzka do akademika, natomiast cały jutrzejszy dzień poświęcę na pakowanie. Nie wiem jak będzie z dostępem do internetu, będę miała sporo na głowie; do wszystkiego dochodzi jeszcze prawo jazdy, na które nie ukrywam - nie poświęciłam ani chwili, muszę wziąć się za naukę w trybie natychmiastowym. Przez najbliższy czas nie będzie mnie na blogu. Nie musicie się martwić o takie zagadnienia jak "Oktoberfest" czy "Europejski Dzień Języków", które niedawno wzięłam "pod swoje skrzydła" i każdego dnia pomagałam Wam w odpowiadaniu na pytania, czy też szukaniu zaginionych elementów. Zajmie się tym Zuza. Być może jeszcze dzisiaj postaramy się wybrać nowych redaktorów, którzy zajmą się dodawaniem postów o nowościach. Dopiero teraz widzimy jak bardzo będą nam potrzebni! Mam nadzieję, że na blogu zapanuje jakaś systematyczność i mimo braków w załodze redaktorów, blog będzie prosperował tak jak i do tej pory. 
Oczywiście wszystkie te sprawy opóźnią także niedawno zapowiedziany przeze mnie projekt o nazwie "Wyrocznia". Myślę, że najszybciej pojawię się na blogu w okolicach 7 października.

53 komentarze:

  1. Podobają mi się artykuły i naprawdę szkoda, że wakacje dla studentów już się kończą. :D

    Pierwsza koszula jest świetna, to chyba mój nr 1 z tej kolekcji.

    Mam jedną uwagę. Opisujesz szpilki, których nie ma na obrazku, chyba, że jestem ślepa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są na pierwszym, zawieszone obok torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 stylizacja jest śliczna! Pisz jak najszybciej :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny artykuł, a stylizacje są bardzo piękne.
    Jak będę miał dużo sd, to na pewno kupię takie same ciuchy to co ty.

    A do jakiego kierunku idziesz? Życzę ci powodzenia na studiach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje, zachęciłaś mnie do kupna nowych ciuchów z WotW.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne stylizacje. Moim zdaniem 1 jest najlepsza ;)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje, ale i tak chyba nic nie kupie.
    redhaylie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne stylizacje.
    Jeżeli szukacie redaktorów to byłabym chętna. Piszcie na mojego maila jakie są warunki zostania redaktorem. Jak najszybciej postaram się odpisać i opisać jak mam na imię, ile mam lat, jakie są moje zainteresowania. Napiszcie także czy muszę być super star czy niekoniecznie oraz czy muszę mieć dużo kasy na koncie stardoll. A i prawie zapomniałam mój e-mail to danielle133@autograf.pl. Mój nick na stardoll to weratanczy. Jeśli przyślecie mi swoją reklamę oraz kilka słów o blogu zareklamuję was na blogach koleżanek. Pozdrawiam i mam nadzieję,że to przeczytaliście i napiszecie do mnie jeszcze dziś lub w krótce.


    P.S.
    Jeśli czytasz to i jesteś redaktorką bloga, a się tymi sprawami nie zajmujesz powiedz to innym redaktorom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne stylizacje;)

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacje co do twoich planów rozumiem cię realne zycie jest ważniejsze od stardoll nie jestem zła ponieważ wiem że to dla cb ważne i wspieram cię w spełnieniu swoich marzeń. Lecz mam nadzieje że na długo nas nie opuścisz .


    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. @Mr.Piotrek: Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna :) będę miała takie przedmioty jak socjologia, podstawy psychologii, historia mediów i historia Polski XXw, retoryka i erystyka czy filozofia :) także zapowiada się dosyć ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie byłam zbytnio przekonana do tej kolekcji, kupiłam z niej tylko 3 rzeczy, ale ten artykuł przekonał mnie do pudrowo-różowej bluzki :)
    Może jeszcze coś do kupię.
    Czekamy na Twój powrót na bloga!

    YourRockMusic12

    OdpowiedzUsuń
  14. Przekonałaś mnie do kremowej bluzki :) W sklepie nawet nie zwróciłam na nią uwagi . Stylizacje są bardzo ładne i nie ukrywam , że zazdroszczę ci "talentu " do komponowania ciuchów ;3


    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja.. ma taki swój styl.

    powodzenia na studiach :D

    magdzialeenka

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza koszula jest niezła,ale nie wiem czy ją kupię.Kremowa bluzka od razu wpadła mi w oko,więc planuję ją kupić.Kurtka mi się spodobała,także ją kupię.Rajstopy są bardzo przydatne.Torebki chyba nie kupię.
    Wszystkie stylizacje są świetne,każda na swój sposób.Spódnica (lub sukienka) w 3 zestawie jest super,tylko nie wiem gdzie ją można kupić.Bardzo przydatny artykuł :)

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, rzeczywiście brzmi ciekawie. Za kilka lat zobaczymy Kaccunię w Dzień Dobry TVN! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje stylizacje są booskie ♥ Tez mi sie od początku podobala ta 3. kurteczka. Na pewno kupie, jak będę miała sd :D

    emmadefunke

    OdpowiedzUsuń
  19. @katyperry9809: Jest to spódnica o nazwie "Hot Buys Skirt" i pochodzi ze sklepu Bonjour Bizou, ale można ją nabyć tylko na Bazarze.

    OdpowiedzUsuń
  20. @Mr.Piotrek: Jak po tym kierunku dostanę jakąkolwiek pracę, to już będzie dobrze :D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej do gustu przypadł mi zestaw pierwszy i drugi. Trzecie nie za bardzo do mnie przemawia, ponieważ zawiera sporo barwy brązowej. Ten kolor kojarzy mi się ze starością, co od razu mnie w nim odpycha. Pierwsza stylizacja jest stonowana, wszystko idealnie do siebie pasuje. Druga stylizacja jest chyba najodpowiedniejsza dla mnie. Jest prosta i słodka :)

    kreacyjna

    OdpowiedzUsuń
  22. ta biała bluzka z pierwszej stylizacji jest świetna! zachęciłam mnie od jej kupna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje pomimo tego, że robione na szybko. Najładniejsza to ta pierwsza. Dzięki tobie zdecydowałam się na kupno kilku innych rzeczy. Jeżeli chodzi o studia etc. to szkoda ale przecież każdy ma swoje życie i z całego serca życzę ci powodzenia "na nowej drodze życia".
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta koszula z kwiatami jest cudowna

    Asia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja! Wybrałaś najlepsze ubrania z dostawy. Ja kupiłam tylko szpilki do trzymania w ręku, bo uważam, że są najładniejsze z całej dostawy. Twoje stylizacje zachęciły mnie do zakpieniu bluzek.

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie tutaj koszulki mi się podobają, zaraz udam się do starplazy je przymieżyć może którąś zakupię:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne stylizacje i powodzenia na studiach;* asias222

    OdpowiedzUsuń
  29. wow. studenci na stardoll ? a myślałam ze nic mnie już nie zdziwi ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacje. Najbardziej do gustu przypadła mi pierwsza i trzecia ;) Super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  31. ostania najbardziej mi się podoba ,i chyba skuszę się na kurtkę

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam się z tobą te wszystkie rzeczy są najlepsze ,najładniejsze z tej kolekcji ,bym na pewno kupiła ,gdybym miała więcej sd .Ale najładniejszy jest płaszcz ,gdy weszłam do sklepu od razu mi się spodobał .Zrobiłaś przecudną stylizację .Uwielbiam takie zestawienie ubrań ,inne stylizacje też są świetne .Gratuluję pomysłu .
    Pozdrawiam ,hermiblack
    Ps . Może zrobisz konkurs na stylizację z tym płaszczem myślę ,że będzie to ciekawe.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. stylizacja nr. 1 jest śliczna :) chyba kupię tą bluzeczkę ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie ujęłaś 2 stylizację. Trudno by z tej koszuli zrobić ciekawą stylizację ale Tobie się to udało ! Koszula moim zdaniem jest ekscentryczna i zachwycająca swoim delikatnie pastelowym kolorem lecz jedynym minusem jest to iż nie można jej dopasować do większości kurtek oraz płaszczy, żakietów. Jeśli chodzi o pierwszą stylizację moim zdaniem jest najpiękniejsza. Świetnie skomponowałaś bluzkę i spodnie oddzielając je od siebie paskiem, który idealnie pasuję do talii MeDoll . 3 stylizacja także jest ładna ale mnie nie zachwyca się z takiego powodu iż nie przepadam za ciuszkami w kratkę a także jeśli chodzi o sukienki w kwiatki nie jestem wielbicielką. Buty natomiast są ładne i zamierzam je kupić. Szczerze mówiąc ( pisząc :D ) postarałaś się bardzo a to, że nie podoba mi się 3 stylizacja jest kwestią mojego gustu. Szkoda, że ' odchodzisz' na ten tydzień czy więcej. Postaraj się wrócić jak najszybciej do pisania na tym blogu. Będziemy ( a przynajmniej ja będę ;3) tęsknić.
    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne stylizacje :)



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny poradnik, dzięki tobie wiem z czym łączyć ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podobają mi się twoje artykuły. Często z nich korzystam :). A i powodzenia na studiach :D Ja mam jeszcze trzy lata na zastanowienie się , a co do redaktorów to lepiej że " zatrudnicie " kilku. :)


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładne stylizacje zrobiłaś pierwsza mi się najbardziej podoba.
    Mam nadzieję, że jakoś wam się na studiach.

    thedoga

    OdpowiedzUsuń
  39. Achhhhhhh, jaka szkoda że jesteś studentką i wasze wakacje są tak krótkie, bo będzie mi brakowało twoich postów z serii ''na tropie'', bo bardzo, ale to bardzo je lubiłam, są prześwietne, no ale cóż ja mogę na to poradzić że, musisz się kształcić. Wracając do twoich stylizacji, bardzo mi się podobają są fajnie połączone i w dobrej tonacji, według mnie najlepsza to ta pierwsza - biała.

    Lissianne

    OdpowiedzUsuń
  40. @kaci
    OMG, a mi się wydawało, że to jakaś chustka...

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten biały sweterek jest interesujący :) Kupię go :)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale oczy... A artykuł całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeju te stylizacje są pikne :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne stylizacje ale nie mój styl, nie kupiłam nic z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Mnie z tego sklepu najbardziej zachwyciły szorty z suwakiem na przodzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  46. strasznie mi sie podoba ten sklep, a ta kolekcja aaa.... piekna) kupilam duzo rzeczy) I jeszce cudowne stylizacje podoba mi sie srodkowa jest, niesamowita)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  47. Stylizacje są śliczne.Najbardziej mi się podoba koszula z drugiej stylizacji.Chyba ją kupie ;d

    OdpowiedzUsuń
  48. Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja, moim numer jeden z tej kolekcji jest zdecydowanie pudrowa koszula z kwiatami oraz kurtka, przekonałaś mnie do butów z 3 stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  49. najpierw muszę pochwalić ubrania z na tropie. Przede wszystkim wybrana tak samo przeze mnie pudrowa koszula. Mnie też urzekło najbardziej własnie te cudnie wykonane zdobienia kwiatowe oraz ten cudny kolor. kolejną rzeczą ,która też mnie urzekła była kremowa bluzka , oprócz tego rękawy są fajnie wykonane. Następnie Szpilki ,zgadzam się z tobą każdy je musi mieć , oryginalne i ładne. Co do pozostałych rzeczy nadal nie jestem przekonana choć muszę Ci przyznać że Twoje stylizację trochę mnie zachęciły do kupna tych innych rzeczy A teraz wrócę do stylizacji : pierwsza świetnie dobrane kolory plus prostota w jak najlepszym wydaniu. Druga stylizacja jest jak dla mnie najlepsza. Ma swój klimat. Lubie to. Co do trzeciej brakuje mi torebki , która idealnie by zakończyła ta stylizację . Uwielbiam Twoje wyczucie stylu i kolorów.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  50. Pudrowa koszula na prawdę jest warta uwagi. Brązowa również niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne ciuchy, a stylizacje jeszcze lepsze. Najbardziej podoba mi sie stylizacja pierwsza. Jest w moim typie :) Druga też jest bardzo ładna, a ostatnia jest okay :)


    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń