2017/09/21

Sposób na Weekly Superstar Gift

Kolejny tydzień, kolejny prezent od adminów. Tym razem jest czerwona spódnica pochodząca z najnowszej kolekcji Trails. Normalnie możemy ją nabyć za 15 sd. W tym tygodniu - tak samo jak w poprzednim - mamy podobne zdanie odnośnie prezentu: jest trudny do wystylizowania, a dokładniej uważamy, że ciężko stworzyć ze spódnicą ciekawą stylizację. Poniżej możecie zobaczyć nasze propozycje, mamy nadzieję, że przypadną Wam do gustu. :) 


cherry9713
spódniczka - Trails, bluzka (sukienka) - Archive, kolczyki - Hot Hot Buys, naszyjnik - Rio, pasek - Rio, torebka - Royalty, rajstopy - Stardoll Academy + Vinyl, buty - Royalty

Soxo_
kolczyki – Fendi, choker – YSL, top – Nelly.com + PPQ, pasek – Rio, spódnica – Trails, torebka – Special Offer, buty – The Jest Set

13 komentarzy:

  1. spodnica jest boska,planowalam jej zakup wczesniej wiec jestem zadowolona. wg mnie nie jest trudna do wsytylizowania,wy sobie poradzilyscie genialnie

    OdpowiedzUsuń
  2. osobiście spódnica mi się nie podoba, ale Wasze stylizacje trochę mnie do niej przekonały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się ta spódnica, ale stylizacje są cudo! najbardziej podoba mi się stylka Soxo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie umiem się zdecydować,która stylizacja jest lepsza, bo obie wspaniałe! Jeżeli chodzi o spódnicę, to rozważę jej zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wy to zawsze wszystko super wystylizujecie, a później ja kupuje i nie umiem z tym nic zrobić, dzięki XD Dobrze, że ta jest darmowa to sobie ją wezmę XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem przegrywem bo już ją miałam. Booskoo Sooxoo

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spódnica. Stylizacja Soxo mistrzostwo!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. Ucieszyłam się z tego prezentu, stylizacje ♥.♥

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest tak naprawdę kijowa i w życiu bym jej nie kupiła, ale stylizacje wyszły fajnie. Dziś punkt dla Soxo :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cherry wygrywa, piękna jest ta bluzka

    OdpowiedzUsuń