2017/09/09

Minilookbook royalty gift

Razem z cherry9713 przygotowałyśmy dla Was stylizacje z wykorzystaniem najnowszego prezentu, który otrzymali posiadacze niebieskiego diamenciku. Podejrzewam, że w większości przypadków kombinezon będzie wykorzystany tak jak u nas, czyli dół zostanie zasłonięty innymi ubraniami. Nie ma się czemu dziwić - haft sprawia, że góra kombinezonu prezentuje się fantastycznie. Jak widać, stylizacja cherry jak zwykle zachwyca, moja jest raczej pospolita. Zapraszam do obejrzenia. :)

Soxo_
beret – 9 to 5, kombinezon – Special Offer, kolczyki – Young Hollywood, spódnica – Gucci, lis – Young Hollywood, torebka – 400 Million Members, buty – Pretty n'Love

cherry9713
kombinezon - Special Offer, okulary - Rio, gorset - Subcouture, pasek - Killah + Callie's Picks, spodnie - Fendi, rajstopy - Basics, torebka - Archive, buty - Tingeling

18 komentarzy:

  1. Stylizacja Cherry o niebo lepsza od Soxo, ale obie są moim zdaniem na wysokim poziomie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oba świetne ;) ale sprzedaje wszystko na lalce xxdarc

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, ten kombinezon lepiej wygląda jako bluzka. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja Soxo_ według mnie lepsza ;)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem to stylizacja Soxo jak dla mnie "wygrywa"! Obie są cudne jednak ta pierwsza do mnie prędzej przemawia 😍 Sama również zastawiałam ten kombinezon ze spódnicą od Gucciego i to połączenie podoba mi sie najbardziej 😎

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne słowianki :D
    Oby dwie stylizacje są super.

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, ale cudowny kombinezonik, ja niestety nie jestem roalty,szkoda,ale świetne stylizacje!!!
    deynnka_

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezon jest naprawdę świetny, cieszę się, że również go posiadam. Obie stylizacje prezentują się naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie żałuję, że nie jestem roy i nie mam tego kombinezonu, bo też mi się za bardzo nie podoba, ale stylizacje są super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne obie stylizacje, ja nie potrafię wybrać lepszej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten kombinezon,może coś z nim zrobię ;d jeśli chodzi o stylizacje to jednak bardziej podoba mi się Soxo,w stylizacji Cherry nie podoba mi się ta torebka,dziwnie ona leży na ramieniu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem udane stylizacje, bardzo podoba mi się tak druga - jest ciekawa :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  13. W drugiej jak dla mnie za dużo, tego wszystkiego, wolę wersję od Soxo

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie sie podobają, kombinezon jest cudny :(
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardziej mi się podoba Soxo bo ma ładną spódnicę. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  16. Soxo wygląda pięknie, bardzo podoba mi się ten czerwony lis

    OdpowiedzUsuń