2017/09/16

wyniki minikonkursów

Po 15 SD wygrywają:
Aguuniek
rockarolla_
sylwia5278

Na zgłoszenie się po odbiór nagrody macie 24h. 

Rzeczy z listy życzeń otrzymują:
Elizka_15
kociaczek1995

GRATULACJE!

Muszę dodać jeszcze kilka słów, gdyż jestem absolutnie zaskoczona frekwencją uczestników zorganizowanych minikonkursów. Spodziewałam się, że udział weźmie o wiele więcej osób. Zastanawia mnie taki stan rzeczy. Niska nagroda? Owszem, ale też zdobycie jej wiąże się z minimum wysiłku. Dawniej pod tego typu zabawami zgłaszało się po kilkadziesiąt osób. Zupełnie nie rozumiem zaistniałej sytuacji. W związku z brakiem zainteresowania w najbliższym czasie takich konkursów nie przewiduję.  

7 komentarzy:

  1. Wygranym gratuluję!
    Szkoda, że nie będzie tych minikonkursów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, ja osobiście nie wzięłam udziału w konkursie, gdyż w danym dniu nie zaglądałam na bloga....
    Oczywiście gratuluję wszystkim wygranej, i myślę, że jednak na Boże Narodzenie uda Szanownej Redakcji zorganizować jakiś mini konkursik :)

    Kitttly

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, gratulacje i dziękuję za prezent ^_^
    Myślę, że frekwencja mogła być spowodowana tym nieszczęsnym początkiem roku szkolnego 😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! - również uważam ,ze mogło być to spowodowane początkiem roku szkolnego ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za prezent! ♥ Sama się zaskoczyłam, że komentarzy przy minikonkursach było tak nie wiele, mimo wszystko liczę, że jednak w bliskiej przyszłości jeszcze ujrzymy takie mk :D

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nagrodę :)
    Właśnie też się zastanawiałam o co chodzi, że mniej ludzi czyta bloga. Wydaje mi się, że to trochę przez ten okres kiedy na blogu nic się nie działo to sporo ludzi zrezygnowało z czytania i już zapomniało wrócić. Albo też zniechęciła ich rezygnacja codziennych nagród za komentowanie. Do tego doszła szkoła, obowiązki, ale gdyby zrobić jakiś jeden większy konkurs i trochę rozreklamować bloga myślę, że byłoby jak dawniej :)

    OdpowiedzUsuń