2017/09/01

Jedna rzecz, trzy sposoby




Dzisiaj czas na kurteczkę z Yves Saint Laurent Tribute - postanowiłam ją wykorzystać póki jest jeszcze dostępna w Plazie. Kurtka jest droga, bo kosztuje 38 sd. Nie powiem, że jest jakimś must have, ale na pewno jest ciekawa i można stworzyć z nią fajne stylizacje. (Moje powstawały 'na szybko' i wiem, że mogłyby być lepsze. :)) 
Mi się w niej podoba niebanalny fason oraz przede wszystkim kolor. Jakaż super łatwa do wykorzystania też nie jest, no ale... Sami wiece. :) Czasem się coś kupuje, bo miłość od pierwszego wejrzenia, i wyciąga z szafy raz na rok. :) 




16 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc gdy zobaczyłam ją w Starplazie stwierdziłam, że niezbyt mi się podoba i nie kupię jej. Teraz patrząc na nią bliżej, uważam, że jest warta uwagi i można skomponować z nią wiele różnych fajnych ubrań. Akurat idealna na jesień, także może jeszcze ją kupię ;) Ze stylizacji podoba mi się najbardziej 1 i ostatnia! ♥

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekne stylizacje! - nie mam jej ,bo troszke droga i nie skradla mego serca an tyle by ja zakupic :P

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne! ostatnia stylizacja - sztos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka sama w sobie jest ładna, ale troszkę trudno ją wykorzystać. Najbardziej podoba mi się 1 stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu mogę podpatrzeć fajną stylizację z tą kurtką! Ja jakoś nie potrafię tworzyć stylizacji xd

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne stylizacje! zachęcają do kupna kurtki która mi się w ogóle nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie pojmę zachwytu nad tą kurtką. Druga stylka w sumie jest ok, ale byłaby lepsza bez niej XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka jest OK ale stylizacje mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka mi się nie podoba i stylizacje również nie przypadły mi do gustu :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka jest prześwietna, ale droga i z pewnością trudna do wykorzystania. Jeszcze waham się nad jej zakupem.
    Co do stylizacji-miłe dla oka, poradziłaś sobie :D
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga mi się bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kurteczka w trzeciej stylizacji, bardzo pasuje, ale ostatecznie nie wiem czy ją kupię, jest trochę droga :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ją w swojej szafie już od kiedy ten tribute wszedł do plazy, bo jest świetnie wykonana, ale to prawda, że trudno ją wykorzystać. W drugiej stylizacji jest za duży kontrast pomiędzy kurtką a białą sukienką - nie wygląda to dobrze. W trzeciej z kolei oryginalność kurtki gryzie się z tak zwykłym zestawieniem jak prosty sweterek i spodnie. Najlepiej wypadła pierwsza moim zdaniem - ten golf ma nieco ciemniejszy odcień białego i brąz na spodniach fajnie współgra z brązem kurtki, nawet mimo tego, że jest w innym odcieniu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 i 3 są na prawdę świetne! Najlepsza jest 1, boskie spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje je mu się podobają.

    OdpowiedzUsuń