2017/09/12

hot or not


faleczka



   cherry9713
Marynarka i top wyglądają razem po prostu świetnie, ale całość psuje dół stylizacji. Odkryty brzuch nie pasuje do eleganckiego klimatu, czarne buty są zbyt wyraziste na tle białej bazy. Do torebki nie mam większych zastrzeżeń. NOT+.


   Agateqq
Przede wszystkim zmień obuwie. Czarne buty zbyt mocno odznaczają się od reszty. Poza tym ten goły brzuch... Nie dodaje on elegancji, a taki był chyba zamiar. Moja ocena NOT.






GlamSlodka


  cherry9713
Kimono ze spodniami tworzą wielki chaos. Do tego infantylny top zestawiony z eleganckimi szpilkami. Chyba nie mam nic więcej do dodania, duże NOT.

   Agateqq
Każdy element stroju jest z innej bajki. Koszmarne połączenie spodni i kimona sprawia, że dostaję oczopląsu. Moja ocena NOT.








daga1213


   cherry9713
Stylizacja jest dla mnie nudna i nieciekawa. O ile spódnica z koszulą jeszcze jakoś współgrają, tak zaburza to dobór dodatków. Dodałabym rajstopy i biżuterię oraz zmieniła torebkę i buty. NOT.

   Agateqq
Gdzieś już widziałam takie zestawienie... Cóż, torebka nie do końca pasuje do spódnicy i bluzki. Buty w ostateczności mogłyby być. Moja ocena NOT+.






collamanda4


   cherry9713
Sama do końca nie wiem co się dzieje w tej stylizacji. Jest bardzo wulgarna, połączenie mini i takich butów to bardzo zły pomysł. NOT.

   Agateqq
Podoba mi się jedynie gorset i bluzka. Zgadzam się z Cherry, że całość jest wulgarna. Cały dół stylizacji jest do wymiany. Moja ocena NOT.











Za tydzień ocenimy: Tyka11, callmeshady98, zloteczka, zuza4579


10 komentarzy:

  1. zgadzam sie z ocenami, stylizacje słabe :c

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam sie z ocenami ,stanowczo

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie zgadzam się z ocenami. Podoba mi się Doll ostatniej Pani, niestety sama również do końca nie wiem co się dzieje w tej stylizacji :o

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam sie z ocenami, nie podoba mi sie eghhh
    deynnka_

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga jest extra! Pomimo tego chaosu wzorków i kontrastów, kolorystyka jest świetna i razem z włosami oraz okularami wygląda spójnie :) Z resztą ocen się zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, żadna mi nie przypadła do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z ocenami xd szkoda że te posty hot/not nie są częściej :C

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z ocenami nic, ładnego nie ma

    OdpowiedzUsuń