2017/09/27

Konkurs Fy!

Stardoll wspólnie z marką FY! (której odpowiednik jakiś czas temu pojawił się w StarPlazie) zorganizował konkurs. Dostaniemy o tym informację gdy tylko zalogujemy się na konto. Nagrody trzeba przyznać są dość imponujące. Główną wygraną jest bon o wartości 250 euro do wydania w realnym sklepie FY!. Oprócz tego możemy również wygrać 1 z 7 bonów na 50 euro (których jest 2) lub 25 euro (których jest 5). Żeby wziąć udział w konkursie jedyne co musimy zrobić to wykonać chociaż jedną z tych czynności: odwiedzić stronę sklepu, odwiedzić sklep w Starplazie, wybrać prawidłowe logo sklepu, albo odpowiedzieć na pytanie odnośnie naszego statusu na Stardollu (Royalty/Superstar/nic). Każda wykonane zadanie daje nam jeden los, możemy także dodatkowo wspomóc szczęście - dwa pierwsze zadania da się powtarzać co 11 godzin. Konkurs potrwa 14 dni. Muszę powiedzieć, że zaskoczyło mnie to całe wydarzenie i chociaż marka FY! nie jest taką, dla której straciłabym głowę, to mimo wszystko postanowiłam spróbować, bo dlaczego by nie :)
A Wy zamierzacie wziąć udział?



13 komentarzy:

  1. Raczej nie wezmę udziału
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  2. Też spróbuję swoich sił. Głupi ma szczęście...! :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wezmę udział, w koncu każdy ma równe szanse. Oglądalam ten sklep,mają takie piękne słuchawki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie ciekawiły mnie takie konkursy, mimo zachęcających nagród. Nie wezmę udziału.

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie wezmę udziału, bo ostatnio rzadko wchodzę na Stardoll

    OdpowiedzUsuń
  6. Fy! nie jest dla mnie. Nigdy nie podobały mi się tego typu sklepy.
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  7. nie interesują mnie takie konkursy, więc nie wezmę w nim udziału :) ale powodzenia ! ;)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś mnie takie konkursy na stardoll nie intereauja

    OdpowiedzUsuń