2017/09/11

Co warto kupić w Nelly?


Post dodaję trochę późno, bo prawdopodobnie niektóre piętra jutro już znikną, ale lepiej późno niż wcale, a może ktoś z Was jeszcze zdąży się czymś zainspirować :)
Pokażę Wam na co się zdecydowałam z wyprzedażowych pięter sklepu Nelly. Kupiłam naprawdę sporo rzeczy + dołożyłam jeszcze te, które miałam w swojej szafie wcześniej.

Zapraszam do obejrzenia tego co dla Was przygotowałam!


Co kupiłam z tego piętra?


No cóż, z tego piętra kupiłam najmniej, bo tylko jedną torebkę, ale za to gorąco ją polecam! Świetnie nada się do stylizacji w stylu boho, ale nie tylko, czarnych torebek po prostu nigdy za wiele :)

Moja stylizacja:
torebka - Nelly, beret - Callie's Picks, kolczyki - Subcouture, golf - It Girls, bluza - Archive, spódnica - Stardoll Academy, rajstopy - Vinyl, buty - Bonjour Bizou

Co kupiłam z tego piętra?

Z tego piętra moje serce skradła narzutka. Ma piękny kolor, ale przez brak podszewki jest dosyć trudna do wystylizowania. Oprócz tego mogę Wam polecić jeansy, które na pewno będą stanowić ciekawą bazę w stylizacjach, golf o ślicznym niebieskim kolorze oraz kopertówkę i breloczki.

Moje stylizacje:
narzutka - Nelly, kolczyki - Voile/(breloczki) Nelly, sukienka - Runway + Archive, koszulka - Callie's Picks, torebka - Buy&Get, buty - Special Offer

Co kupiłam z tego piętra?

Serdecznie polecam zakup sukienki, której frędzle mogą dać świetny efekt w innych stylizacjach. Oprócz tego totalnie zakochałam się w pomarańczowej spódnicy, do tej pory nie zwróciłam na nią uwagi. Warto też zainwestować w dodatki z tego piętra, ponieważ są bardzo tanie, a także mogą stanowić ciekawe uzupełnienie każdego outfitu.

Moje stylizacje:
1. sukienka - Nelly + Callie's Picks, opaska - Nelly, golf - Callie's Picks, koszulka - Callie's Picks, spódnica - It Grils + Callie's Picks + Fallen Angel, kolczyki - Voile, torebka - Chanel, buty - Fendi
2. spódnica - Nelly, kolczyki - Mis Sixty, golf - Fallen Angel, naszyjnik - It Girls, marynarka - LE, torebka - DKNY, buty - Balmain

Co kupiłam z tego piętra?

Tutaj kupiłam głównie torebki i buty i to właśnie ich zakup polecam najbardziej. Golf w żywym kolorze na pewno przyciągnie wzrok do stylizacji. Nie byłam przekonana do końca do kurtki, ale ostatecznie postanowiłam ją kupić, nigdy nie wiadomo co może się przydać ;)

Moja stylizacja:
bluzka - Nelly, torebka - Nelly, buty - Nelly, kolczyki - Callie's Picks, pasek (spodenki) - Active, spódnica - Spring Surprises, narzutka - LE


Co kupiłam z tego piętra?


Moim totalnym must have z tego piętra był blazer, biała koszula, kozaki oraz torebka. Uważam, że te rzeczy są naprawdę ładne i warto jest mieć je w swojej szafie. Nad resztą ubrań również długo się nie zastanawiałam, są to dość uniwersalne rzeczy i na pewno znajdą swoje zastosowanie w niejednej stylizacji.

Moja stylizacja:

(z bluzką: patrz wyżej)

blazer - Nelly, buty - Nelly, kolczyki - Voile, sukienka - Bonjour Bizou, bluzka - Callie's Picks, naszyjnik - Decades + Chanel, rajstopy - Fame, torebka - Callie's Picks


Co kupiłam z tego piętra?


No i dotarliśmy do ostatniego piętra, które wizualnie jest moim zdaniem najmniej ciekawe. Niemniej jednak znalazłam kilka interesujących rzeczy. Przede wszystkim polecam Wam zaopatrzyć się w czarną torebkę (chociaż zapewne każdy z Was już ją ma). Moje serce podbiła także jeansowa mini spódniczka. Do kurtki i czerwonej bluzki jestem sceptycznie nastawiona, ale koniec końców i tak znalazły sie w mojej szafie.

Moja stylizacja:
torebka - Nelly, kolczyki - Callie's Picks, kombinezon - Vinyl + Balmain, bluzka - It Girls, kimono - Pretty n' Love, spodnie - YSL, pasek - Bonjour Bizou, buty - Nelly




A Wy co kupiliście?
Podobają Wam się moje wybory oraz stylizacje?


11 komentarzy:

  1. Cudne stylizacje,ja kupilam chyba 15rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje jak zwykle świetne! Bardzo lubię również Twoje wybory zakupów, ponieważ sama kupiłam identyczne rzeczy ♥
    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje jak zawsze świetne! Ja niestety nie kupiłam nic z wyprzedaży, ale mam kilka rzeczy, które kupiłam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem ciekawe stylizacje :) ;)
    już dziś te rzeczy są w swoich normalnych cenach.. co trochę mnie dziwi bo myślałam, że całkiem znikną ze starplazy?

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele rzeczy pokrywa się z tymi zakupionymi przez Ciebie :)
    bardzo podoba mi się czwarta i piąta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje, bardzo mi się podobają
    deynnka_

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj rzeczywiście mnie zainspirowałaś :) Choć sporo z wymienionych rzeczy już mam to sukienki z frędzelkami jeszcze nie nie, a faktycznie może ona urozmaicić wiele stylek :) Bardzo fajnie, że taki post się pojawił :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stylizacje ;p
    Ciekawi mnie ile dałaś za wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm jakoś mniej więcej 270sd, nie licząc sd za te rzeczy, które miałam w szafie wcześniej :)

      Usuń
  9. Ze względu na moje minimalne fundusze pozwoliłam sobie tylko na koronkową bluzeczkę w stokrotki, która kosztowała 8sd.

    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje stylizacje są przepiękne

    OdpowiedzUsuń