2017/09/04

HOT or NOT

misspolonia89

Agateqq: 
Nie przepadam za tak skąpymi strojami. Pasek jest źle dopasowany do sylwetki. Tatuaże nie dodają uroku. Całość wygląda tanio. Moja ocena NOT.

cherry9713:
Rozumiem, że miał być to zapewne plażowy look, ale no niestety, nie wyszedł. Przede wszystkim spódnica kompletnie tutaj nie pasuje, chociaż podoba mi się dopasowanie kolorów. Zostawiłabym górę i pokombinowałabym z dołem. Ogólnie plażowe stylizacje są zazwyczaj nudne, a jedyne co może je obronić to jakieś ciekawe, tematyczne wnętrze. NOT.









delilahnm



Agateqq:
Podoba mi się połączenie ciężkiej góry i delikatnego dołu. Dobór kolorystyczny równoważy oba elementy. Zmieniłabym jedynie buty. Moja ocena HOT-.

cherry9713:
Dla mnie każdy element tej stylizacji jest zupełnie z innej bajki. Podoba mi się pomysł na spódnicę, chociaż jest trochę krzywo nałożona. Nie rozumiem jednak totalnie wyboru bluzy oraz butów. Skupiłabym się na spódnicy i pomyślała o jakiś dodatkach, np. torebce. NOT.










iimagicQ



Agateqq:
O ile połączenie kurtki, bluzki i paska jest udane, to spodnie + buty już niekoniecznie. Odcień spodni pogrubia nogi doll. Moja ocena HOT/NOT.

cherry9713:
Podoba mi się połączenie bluzki i butów - wyglądają jak komplet. Na pewno przydałaby się jakaś torebka. Poza tym stylizacja jest dość przeciętna, pokusiłabym się może jeszcze o zmianę spodni. HOT/NOT.











Vanills

Agateqq:
Bluzka ze spodniami tworzą idealną parę. Rajstopy wprowadzają nieco pikanterii. Zastanowiłabym się nad zmianą butów i torebki (chociaż te nie są najgorsze) oraz dobraniem biżuterii. Moja ocena HOT-.

cherry9713:
Ta bluza jest niesamowicie piękna, a tutaj została zestawiona z bardzo nudnymi rzeczami. Jest niby ok, ale można było to o wiele lepiej rozegrać. HOT/NOT.
















Co sądzicie o tych stylizacjach? Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: faleczka, GlamSlodka, daga1213, collaamanda4


15 komentarzy:

  1. 1. Not 2. Not. 3. Hot 4. Hot Moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. żadna stylizacja mi się nie podoba,dla mnie wszystkie not,ewentualnie w tej trzeciej można by było zmienić spodnie,bo te są brzydkie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam sie z ocenami w 100procdntach-chyba pierwsxy raz xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zgadzam się z ocenami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie wszystkie zasługują ma NOT

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami cherry

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trudno się nie zgodzić z ocenami tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z ocenami. Stylizacje 1 i 2 wyglądają dosyć dziwnie, za to kolejne dwie są takie zwyczajne.

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i druga NOT, dwie ostatnie są takie przeciętne. Zgadzam się z ocenami Cherry.

    OdpowiedzUsuń
  11. żadna ze stylizacji mi się niestety nie podoba, każda zawiera jakiś ciekawy element, ale to zdecydowanie za mało :c

    OdpowiedzUsuń
  12. 1,2 Not
    3,4 są nudne
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  13. Słabo, zgadzam się z Wiśnią. :)

    OdpowiedzUsuń