2017/09/08

Jedna rzecz, trzy sposoby


Korzystając z promocji, która trwa obecnie w sklepie Nelly.com, postanowiłam stworzyć stylizację z rzeczą zakupioną właśnie w tym sklepie. W oko wpadły mi białe kozaczki za kolano, które kupiłam za 7 sd. Wcześniej nie zwróciłam na nie uwagi, ale myślę, że warto wydać na nie tych kilka stardollarów, bo są całkiem niezłe.Myślę, że często będę je wykorzystywać, przede wszystkim dlatego, że jestem fanką butów z wysoką cholewką. :)

Moje stylizacje wyjątkowo wszystkie ze spódnicami (zwykle staram się użyć także spodni), jednak bardzo spodobało mi się łączenie tych kozaków ze spódnicami, czy sukienkami - szczególnie z dżinsową z środkowej stylizacji. Co tu dużo pisać... Zapraszam do obejrzenia moich pospolitych stylizacji. :)


22 komentarze:

  1. Buty mam ale jakoś nie specjalnie mi się podobają. Stylizacje wyszły piękne ale mam jedno zastrzeżenie: rozumiem że podszewka może mieć inny kolor niż płaszcz ale ta w ostatniej stylizacji wygląda strasznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia stylizacja najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. buty,mam juz od dawna i nie wiem jak ich wytsylizowac,jeste smoja isnpiracja! jutro robie do nich stylizacje-twoje sa boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty są cudne i dopiero przy przeglądaniu rzeczy z promocji je zauważyłam :D
    Wszystkie stylizacje są fajne, najbardziej podoba mi się druga. W pierwszej za to świetnie przyozdobiłaś kurtkę. W trzeciej nie podoba mi się jedynie ten "urwany" pasek od torby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty mam od dawna, niestety nie umiałam ich umiejętnie wykorzystać. Dzisiaj patrzę znowu na nie przychylnym okiem i bardzo podobają mi się Twoje stylizacje! 💕

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie stylizacje super, ale kozaków ogólnie raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej się nie skuszę na ich zakup, choć lubię tego typu buty. Stylizacje są na prawdę świetne, zwłaszcza pierwsza bardzo mi się podoba, natomiast w trzeciej bardzo podoba mi się użycie tego pięknego płaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam bikejkom mówię NIE. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam, aby cokolwiek z moich stylizacji przypomnialo ich wizerunek :) poza białymi kozakami ofc

      Usuń
  9. U mnie w okolicy takie buty rzeczywiście robią prawdziwa furorę. Chyba mają to coś w sobie. Co do stylizacji to są piękne, dopracowane i bardzo staranne. Każda ma w sobie to coś :)
    julcia45

    OdpowiedzUsuń
  10. Kozaki same w sobie mi się nie podobają. Natomiast twoje stylizacje są świetne, szczególnie środkowa

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podobają mi się te kozaki,może gdyby były czarne to bym je kupiła....jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam te kozaki,są piękne! 3 stylka wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Białe kozaki to straszna tandeta, ale Tobie udało się wykorzystać je ze smakiem, zwłaszcza w ostatniej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga stylizacja idealna ;) Rozważę zakup tych kozaczków
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wpis <3 podobają mi się te kozaki, ale nie do końca mój styl :) bardzo ładnie wyglądają spasowane z twoją stylizacja <3
    deynnka_

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądają z tym różowym płaszczen <3 zakochałam się w tej stylizacji :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga stylizacja najbardziej mi sie podoba.
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń