2017/09/16

Aranżacja


Servus! Mam dla Was kolejne wnętrze mojego autorstwa. Spędziłem nad nim cały wczorajszy wieczór i  połowę dzisiejszego dnia, powodem był brak fioletowych monet. Udało mi się jednak znaleźć parę pomocnych osób, które podarowało mi fundusze na jego wykończenie, za co serdecznie im dziękuje. Z założenia krajobraz miał przedstawiać las, niestety ma za mało drzew, więc można powiedzieć że jest to wysepka. Całość uważam za udaną, chociaż nie wiem czy nie będę dokładał do niego więcej drzew, by jednak widoczek był bardziej leśny.

A Wy co o nim myślicie? 

12 komentarzy:

  1. Irytują mnie te cienie od palm. Ale wybaczam całością wnętrza. Masz talent !

    OdpowiedzUsuń
  2. Megasne ! Jak robiles widoki ? stardesign? - nie podoba mi sie jedynie to jeziorko (?) wygląda trochę sztucznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne wnętrze :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie cienie trochę przeszkadzają, ale reszta jest zajebista!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi nawet cienie nie przeszkadzają, bo uważam, że dodają jednak tego uroku ;) Całość przegenialna!

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  6. mi tam się ta "woda" nie podoba. Zastąpiłabym to żółtawe po prawej na dole takim niebieskim dywanem z Basic, idealnie przypomina lekkie fale morskie.

    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie, chociaż to nie mój styl wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie! bardzo mi się podoba, tylko ta woda jakoś nie przemawia do mnie, psuje efekt

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawe wnętrze, ale jest zbyt pusto i ta woda trochę do mnie nie przemawia :/

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie bosko :D bez lasu jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń