2017/09/07

OBNIŻKA W NELLY.COM

Pierwszy raz od bardzo długiego czasu administratorzy zaoferowali nam wyprzedaż - 30% i nawet - 50%  na wybranie ubrania i dodatki w sklepie Nelly.com. Obniżka zapewne jest spowodowana usunięciem dawnych kolekcji i dodaniem nowych. Moim zdaniem ta oferta jest na plus, ponieważ można dobrze na niej skorzystać. Raczej dokupię kilka rzeczy po przecenie.


Kupicie coś ? Co sądzicie o tej wyprzedaży ?








Z komentarzy wylosuję osobę, która wybierze dowolną rzecz z wyprzedaży ! 

23 komentarze:

  1. Bardzo sie ciesze ! Kupilam chyba 15rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, nareszcie kupię to co mi się podobało, a cena była za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  3. co najlepsze wyprzedaż to nawet -50% xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie myślałam, że pewnie będą usuwać kolekcje z ostatnich piętr, ale tam przeceny nie ma, szkoda.
    Na pewno zrobię jakieś zakupy, na niektóre rzeczy jest nawet -50% zniżki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądziłam, że tylko -30% bo tak napisali heh ;) Ale za 17 rzeczy zapłaciłam tylko 146sd, więc -50% na 100% jest haha

      Usuń
  5. może zrobie jakieś zakupy w nelly jednak nie lubie tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ta zniżka nie obejmuje tylko denim&supply?

    OdpowiedzUsuń
  7. wpadlam w taki szał zakupów xD

    OdpowiedzUsuń
  8. jest kilka rzeczy, które mi się podobają a jeszcze nie mam ich w szafie :D możliwe że na coś się skusze :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ten sklep i na pewno skorzystam z promocji! Mam nadzieję, że nowa kolekcja pojawi się wkrótce :D

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  10. to nieźle,kupiłam 7 rzeczy :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka rzeczy chętnie bym kupiła, ale nie mogę się zebrać żeby kupić ss i sd.

    OdpowiedzUsuń
  12. super, dokupiłam sobie kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, mam w planach zakup paru ubrań :).

    Emilkhy

    OdpowiedzUsuń
  15. juz kilka rzeczy trafilo na wish, z pewnoscia kupie w najblizszym czasie :)

    anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  16. Planuję zakupy, to naprawdę korzystna oferta :)
    sapertynka

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! Na pewno coś kupię, wiele rzeczy z tego sklepu mi się podobało, a nie kupowałam bo były za drogie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyprzedaż bardzo przypadła mi do gustu, ale ze względu na ograniczony pudżet kupiłam tylko jedną bluzeczkę.

    Kitttly

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle komentarzy pod takim postem? Ach, no tak, loteria. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę że coś kupię jak jeszcze będą te przeceny.

    OdpowiedzUsuń