2017/09/28

Sposób na Weekly Superstar Gift

W tym tygodniu prezentem od Adminów są spodnie z pasami, pochodzące ze sklepu Active. Po raz kolejny mamy z cherry9713 to samo zdanie odnośnie niespodzianki, jednak tym razem prezent nam się po porostu nie podoba. Przyznam, że początkowo uznałam spodnie za całkiem niezłe, jednak w trakcie tworzenia stylizacji zmieniłam zdanie. Mamy nadzieję, że nasze propozycje przypadną Wam do gustu. :)

cherry9713:
choker - Subcouture, koszulka - Callie's Picks, blazer - Nelly, pasek - Rio, spodnie - Active + Decades + Trails, torebka - Chanel, buty - It Girls

Soxo_:
czapka – Callies Pick's, kolczyk – Fendi, okulary – PPQ, bluzka – Museum Mile, torba – Rio, spodnie – Active, buty – Original Future

13 komentarzy:

  1. Tym razem stylizacje nie przypadły mi do gustu. Jakoś nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. obie mi sue nie poodobaja jak i spodnie..

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej fajny pomysł na spodnie i wszystko by się jakoś komponowało, ale wykonanie wypadło kiepsko i te spodnie wyglądają płasko i widać, że są wszystkie nałożone na siebie, nie tworzą spójnej całości.
    W drugiej za duży misz-masz, nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko cokolwiek wymyślić z takimi strasznymi spodniami :D hah ;) Druga stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje spoko, druga mi się bardziej podoba.Te spodnie są ciężkie do dobrania do nich czegokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak na stylizowaie takich spodni wyszlo calkiem ok:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie są same w sobie nieciekawe, więc stylizacje mogły być wyzwaniem, to fakt. U Cherry - fajny pomysł na spodnie, ale szkoda, że normalnie na sd nie można stworzyć czegoś takiego w stylizacji. U Soxo fajna stylizacja, jednak jakoś nieszczególnie przekonuje.

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie takie sobie, ale pomysł cherry wymiata... damn. Dlaczego ja na niego nie wpadłem !?

    OdpowiedzUsuń
  9. Black and yellow
    I put it down from the whip to my diamonds, I'm in... tak mi się skojarzyło :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Cherry! Jak ty wpadasz na takie pomysły to ja nie wiem <3 ale stylizacja Soxo też jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiśnia to ma wyobraźnię! Ja bym z tymi spodniami tak nie wymyśliła, ale Soxo też niezłą stylizację zrobiła.
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  12. ta druga stylizacja mi się mega podoba <3

    Lilprincess96

    OdpowiedzUsuń
  13. Cherry jak zawsze najlepsza

    OdpowiedzUsuń