2017/09/24

Dobry projektant #4 -Megirsa

Witajcie Kochani, dzisiaj nie będzie wyłącznie o StarDesign Hair, lecz także o StarDesign Fashion! Niestety nie wiemy jak nasza projektantka ma na imię i ile ma lat, ale pochodzi z Polski. Co do imienia to możemy się tylko i wyłącznie domyślać, po początkowym inicjale "M" w jej prezentacji. Przejdźmy zatem do meritum, Megirsa inspiruje swoje projekty pracami innych artystów z DeviantART. Początkowo miałam zamiar napisać post o kimś innym, ale właśnie wtedy znalazłam Megirise przez przypadek. Od razu się zakochałam! Urzekła mnie jej urokliwa kompozycja w apartamencie i stało się - dzisiaj o niej. Jest niesamowicie kreatywną osobą i przyznam się szczerze, oddałam na nią swój głos na MSW.
Apartament inspirowała pracami Alexandry Haynak
*dla zainteresowanych Alexandra pochodzi z Mińska, znajdziecie ją TUTAJ:
A tutaj włosy, które projektuje:
Szczerze nie podobają mi się za bardzo, ale widać talent ma się niejeden! Podziwiam takie osoby, które zajmują się kilkoma rzeczami naraz. 

A teraz kilkanaście jej obrazów:





A Wam, który projekt podoba się najbardziej? (mi najbardziej kotek i obraz z ręką).
Podzielcie się Waszymi opiniami!

12 komentarzy:

  1. Obraz z ręką to coś pięknego. Nie wiem jak ona to zrobiła naprawdę podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to pochodzi z Polski czy z Mińska? xD
    Prace ma świetne, strasznie urokliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

      Usuń
    2. "Apartament INSPIROWAŁA pracami ALEXANDRY Haynak"
      *dla zainteresowanych ALEXANDRA pochodzi z Mińska,

      Usuń
  3. O jaa super prace! Oczy mam na wierzchu czytając ten post :o

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazy ma prześliczne. :) Nie wspominając o kompozycji jaką stworzyła w apartamencie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O M G
    to jest tak swietne, ze jestem w szoku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompozycja wnętrza wow :) Najbardziej podoba mi się trzeci obraz
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  7. Wnętrze oraz obrazy cudo, mega ją podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obraz są cudne ale włosy to niestety porażka

    OdpowiedzUsuń