2017/09/12

Zapowiedź MSW

Na facebooku Stardolla pojawiła się zapowiedź zbliżającego się MSW 2017. Z tej okazji dostaliśmy ofertę promocyjną - przy doładowaniu superstar bądź stardollarów dostaniemy o 15% więcej owych złotych monet. Nie jest to jakaś spektakularna liczba, niemniej jednak zapewne skorzystam z tej promocji, ponieważ kończy mi się ss. Natomiast wcale się nie cieszę na zbliżające się MSW, nie znoszę tego czasu na Stardollu. Zacznie się wszechobecny spam i szaleństwo. Zawsze na ten czas zamykam moją KG i ograniczam obecność.
A Wy co o tym myślicie? Zamierzacie wziąć udział czy może jednak nie lubicie tego wydarzenia? Skorzystacie z promocyjnej oferty na stardollary?


23 komentarze:

  1. Wygrywa osoba, która poświęci najwięcej czasu na spam. Przepis na zmarnowane życie. :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam czekam tylko na sklep. Ja zawsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co by mnie interesowało to hajs za zajęcie któregoś tam miejsca ;p Ale nie chce mi się spamować, nie mam na to czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. raczej nie skorzystam, szkoda czasuuuu
    deynnka_

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam czasu/nie mam "fejma"/nie mam po kilkadziesiąt pucharków z każdej kategorii, żeby sobie zrobić z nich wystawę w apartamencie/nie mam aż takich funduszy by codziennie wysyłać po 1k transmitek/nie mam miliona innych kont by głosować na siebie... ;)


    stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. Można powiedzieć, że na stardoll jestem od niedawna, a nie pamiętam tego za czasów starego stardoll'a... Więc nawet nie do końca wiem co i jak :D Aczkolwiek pewnie nie będę brać w tym udziału :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh, też tak bardzo nie lubię tego czasu na stardollu, gdzie panuje to szaleństwo na całe MSW! Co do samej oferty to mogliby dodać większą sumkę sd w gratisie, ale jakby nie patrzeć zawsze to coś:D

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  8. z promocji skorzystam, ale w MSW udzialu brac nie zamierzam :P szkoda czasu

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacznie się spam MSW...MSW ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. czas zamknąć księgę gości

    OdpowiedzUsuń
  11. PS można odebrać już WEEKLY SUPERSTAR GIFT, jest nim plecak z Original Future ;)
    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  12. wie ktoś do kiedy jest ta promocja?

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsza edycja w 2010r była najlepsza, bo finalistki wybrali admini. Rok później, gdy wprowadzili głosowanie, to laski zablokowały wiadomości transmitowane na kilka czy kilkanaście dni. Z całego tego szaleństwa czekam tylko na sklep.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Swoją drogą ciekawe czy będzie kolekcja kosmetyków ze znaczkiem msw jak to bywało

      Usuń
  15. NOPE! Osobiście to będzie mój 3 MSW w życiu. Ale jak zwykle nie startuję, bo nie byłam nigdy ss a co dopiero Royality

    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaczyna się najgorszy czas na stardoll

    OdpowiedzUsuń