2017/09/15

MSW sklep

Przed chwilą w Starplazie pojawił się tegoroczny sklep MSW. Jak zwykle stroje utrzymane są w eleganckim stylu z przeważającą ilością sukien balowych. Kolekcja obejmuje dwa piętra. Najtańszą rzeczą jest naszyjnik, który kosztuje 14sd, najdroższa zaś jest czerwona sukienka w cenie 36sd - mogą ją mieć tylko osoby ze statusem Royalty. Znajdziemy też jedną parę butów za sm. Osobiście nie inwestuję w długie suknie, chociaż muszę przyznać, że ta czerwona prezentuje się naprawdę wspaniale. Zapewne kupię kilka dodatków. Jednak dla mnie hitem tej kolekcji są srebrne dzwony - od razu skradły moje serce.
Podoba się Wam? Zamierzacie coś kupić?



11 komentarzy:

  1. dzwony zdecydowanie kupie, białe i czarne szpilki chyba też, nad resztą się zastanowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno kupię czarne szpilki i buty za sm. Szkoda, że czerwona sukienka jest dla royalty

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie to takie love/hate relation :D niektóre rzeczy są przepiękne a niektóre - dziwne :D ale raczej nic nie kupię, chociaż zastanawiam się właśnie nad tą czerwoną suknią :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie gustuję w takich sukniach i jeśli miałabym wybierać, to byłaby to ta czerwona, ale ona krzywo 'leży' na nodze lalki. Kupię białe i czarne szpilki, są super

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie to tragedia,kupilam tylko buty za sm

    OdpowiedzUsuń
  6. beznadziejna kolekcja,kupię tylko buty za sm i białe szpilki za sd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty, choker, ewentualnie peleryna. Reszta ubrań jest straszna.

    OdpowiedzUsuń
  8. W jednej sukience się zakochałam, ale na co mi taka kiecka? XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie, buty i pelerynka mogą się przydać. Reszta masakra

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka rzeczy jest fajnych :)

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne sukienki ale nie planuje duzo zakupow
    deynnka_

    OdpowiedzUsuń