2017/09/30

Makijaż

Cześć! Dziś makijaż w słodko-różowym wydaniu. Jako, że nie mogłam się zdecydować, wstawiam dwie, podobne do siebie wersje. 



VS


Makijaż 1: Fire Brick Shade Stick/ Bright Purple Eyeshadow/ Powder Pink Eyeshadow/ Hot Orange Eyeshadow/ Silver Eyeshadow/ Bright Purple Eyepencil/ Lipstic Cream Lilac - Sephora
Makijaż 2: Fire Brick Shade Stick/ Bright Purple Eyeshadow/ Powder Pink Eyeshadow/ Hot Orange Eyeshadow/ Silver Eyeshadow/ Bright Purple Eyepencil/ Dracula Red Eyepencil/ Lipstic Cream Lilac - Sephora/ + aplikacje na oczy Kawaii Diamonds

Jak Wam się podoba? Nie przesłodziłam? :)
Może macie jakieś propozycje na kolejny makijaż? 
Miłego dnia!

15 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ta pierwsza wersja.. włosy i makijaż tworzą fajną całość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że makijaż lepiej się komponuje z pierwszą fryzurą. Całość wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba makijaże są świetne :) osobiście jednak wolę coś bardziej z 'pazurem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mega ! pierwsza to mistrzostwo

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne przejścia między kolorami ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podobają obydwie, tylko w drugiej rzeczywiście przesadziłaś z diamencikami.
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz prawdziwy talent do makijażu! Żałuję, że mi nigdy nie wychodzi, kiedy próbuje zrobić. Pierwszy jest po prostu idealny, drugi - trochę lukier i cukier puder razem, ale bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w pierwszym! Jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny jest ten drugi ! mega podobają mi się te dodatki na oczach <3

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny,chociaż to nie moje kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny!!! 😍😍 obie wersje są cudowne! 😍

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy jest fantastyczny a w drugim przez włosy i cekiny wyszła taka mała dziewczynka idącą na bal do szkoły

    OdpowiedzUsuń