2017/09/29

Jedna rzecz, trzy sposoby




Uważam, że ta koszulka jest urocza. Z tej właśnie przyczyny postanowiłam użyć jej do dzisiejszych stylizacji. Kosztuje 14 sd i można ją kupić w sklepie Evil Panda. Moim zdaniem nie jest jakimś must have, ale może być fajnym urozmaiceniem stylizacji. Choć w życiu realnym preferuję fasony dopasowane do sylwetki, na Stardoll staram się eksperymentować z różnymi formami. To kolejny powód, przez który zdecydowałam się na zakup koszulki.  
Przyznam, że ciężko było mi ją zestawić ze spódnicą, dlatego zdecydowałam się na połączenie z najprostszą możliwością, czyli spódnicą z Basics. Ze spodniami było przeciwnie - wręcz nie mogłam się zdecydować, które wybrać. :) Co tu więcej mówić... Zostawiam Was z moimi stylizacjami.


16 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie bluzki czy na stardoll, czy w rzeczywistości! A stylizacje są tak świetne, że sama nie wiem która podoba mi się najbardziej! ♥

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja cudowna
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje uwazam za pozytywne :) Czekam z niecierpliwscia na wiecej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylki są zaje* , nie wiem która najlepszą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak! Tak! Tak! Jestem zachwycona, stylizacja są wręcz idealne. Super kolorystyka i dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne! Druga ma piękną kolorystykę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 i 3 to cufo,mam ja i MMS z nią w sumie problem .dzięki za podpowiedzi ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga jest absolutnie zachwycająca

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie super, az ciezko wybrac najlepsza! bluzka jest fajna, mam ja, ale jeszcze z nia nic nie kombinowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Awwww... Druga wymiata! A może to przez te spodnie. W każdym razie stylizacje są dobre.
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzka mi się nie podoba xd jeśli chodzi o stylizacje to tylko pierwsza propozycja mi się spodobała :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza - genialna, totalnie w moim stylu <3 a i ta druga niczego sobie :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie stylizacje są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka jest okropna ale twoje stylizacje z tą bluzka są bardzo dobre szczególnie podoba mi się pierwsza

    OdpowiedzUsuń