2017/09/27

Makijaż


Moja Doll


Doll: Aguuniek

Doll: lalka566

Doll: Uplooad


16 komentarzy:

  1. Najlepszy makijaż 2 :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  2. Uplooad cudnie wygląda. Twoja doll również

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja doll ma bardzo prosty makijaż, ale świetnie wygląda z tymi włosami. Oprócz tego podoba mi się tylko makijaż Uplooada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnio podeszły mi makijaże. Ostatni ma ładną kolorystykę. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu makijaż ..twoj jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż Uplooad zdominował wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie najbardziej podoba się makijaż aguuniek, tylko ma okropne usta ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usta takie, zeby chowaly sie pod tymi z stardesing :P

      Usuń
  8. smiesznie wygladam bez mojej "maski" :D bardzo ladne makijaze w szczegolnosci podoba mi sie ten na mojej doll, piekne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycił mnie najbardziej ze wszystkich makijaż Aguuniek. Przyznam, że tym razem nie powaliły mnie dzisiejsze makijaże :(

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurde, Uplooad z kolorowym makijażem xD zupełnie inna doll

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic, tylko pogratulować talentu. Ja mam trochę mniej wprawną rękę.
    kitttly

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, nie poznałem mojej doll haha. Świetne makijaże, bardzo mi się podoba pierwszy, trzeci no i ofc. czwarty :P Jestem mega zszokowany, że tak dobrze wymalowałaś moją doll biorąc pod uwagę ilość moich kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze dwa są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń