2017/09/12

Dobry projektant #2 - Rockarolla_

Witam wszystkich bardzo serdecznie! Dziś pod lupą Rockarolla_ . Mowa o naszej komentatorce miesiąca! Ma 15lat i jest na Stardoll'u od 2015r. Fani cięższych klimatów lepiej trafić nie mogli. Gwarantuje, że nikt nie oprze się jej projektom lub nie przejdzie koło nich obojętnie! Tym bardziej, że jest to talent z Polski :) Jej nick pochodzi od debiutanckiego albumu Rocka Rolla(1974r.) słynnej kapeli heavy metalowej Judas Priest, (której sama jestem osobiście fanką) i którą ona sama uwielbia. 
Oto jej projekty:

Jak widzimy znajdziemy tutaj nie tylko koszulki ale także obrazy, włosy czy biżuterię. Mamy przeogromny wybór od klasyków po heavy i  thrash metal. Wśród obrazów natkniemy się na Slash'a, Ozzy'ego czy Ś.P frontmanów   takich jak Freddy Mercury, Lemmy Kilmister
czy Dawid Bowie. Ceny wahają się od 8-100sd.

Nasza projektantka, nie tylko ma talent do projektowania,  lecz także do urządzania wnętrz:







Swoją drogą bardzo oryginalny pomysł na sprzedawanie swoich projektów!

Są tu może Fani cięższych klimatów, co sądzicie o jej pracach?
Spośród wszystkich komentarzy wylosuję jedną osobę, która otrzyma prezent z swojej wishlisty. :)


12 komentarzy:

  1. supeeer! ale mega, na pewno odwiedzę apartament
    deynnka_

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jak mi miło, że pojawił się post o mojej dollce, nie spodziewałam się ani trochę :)) Serdecznie dziękuję za takie wyróżnienie :*
    W ostatnim pokoju akurat ktoś wykupił dwa obrazy, więc nie wygląda to ciekawie, ale już zaktualizowane, gdyby ktoś chciał rzucić okiem jak powinno to wyglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ostatnio byłam w apartamencie Rockarolli to również zachwycałam się jej apartamentem, projektami i ogólnie pomysłami. Bardzo podoba mi się klimat wnętrz, doll jak i stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Rockarollę. :* To nie tylko super projektantka ale też wspaniała gitarzystka. Jestem jej fanem. Byłem na tym koncercie, z którego jest zdjęcie powyżej. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne projekty :D ja to od wielu lat wielbię deathcore,post hardcore,trochę kapel punkowych i co tam jeszcze wpadnie w ucho xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej ♥.♥ Bardzo chętnie zajrzę do apartamentu i przyznam, że aż się zdziwiłam. Na prawdę podziwiam!

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  7. od 8 - 100sd czy 10sd? ;p
    Ciekawa doll, ale nie w moich klimatach

    OdpowiedzUsuń
  8. moje klimaty muzyczne! i styl który mimo zmian we mnie, wciąż jest mi bliski :) super projekty, ostatnio sama się nimi zachwycałam, kiedy weszłam na jej stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mój gust, ale prace imponujące! super pokój w którym wystawione są obrazy na sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mój styl ale muszę przyznać że prace są bardzo dobrze zrobione

    OdpowiedzUsuń