2011/02/07

Album + kilka info

Błąd w albumie został naprawiony, zwycięzcy znowu pojawiają się poziomo.
Za info dziękuję andrzelikag.

http://img843.imageshack.us/img843/4861/albumr.png


PS1: Gwiazdka w sklepie która kosztowała 0 sd kosztuje teraz 2 sd.
Męczycie mnie z tą gwiazdką cały czas :DD

http://img197.imageshack.us/img197/5705/gwiazdkas.png

PS2: Rzeczy które miały być rozdawane za superstar na rok lub comiesięczne doładowanie zostały rozdane, są to takie same ciuchy jak za doładowanie Holiday Pass . Za info dziękuję Liliecka9

http://img690.imageshack.us/img690/6440/lol2ui.png

PS3: Buty które są w archiwum mają metkę Antidote.

62 komentarze:

  1. ahh ci admini ;I


    anaser00 ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. dpbrze że ich wczesniej nakupowałam

    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, ale z tą gwiazdką to Józek przesadził -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie te gwiazdki to dobrze, bo kiedyś je kupowałam i tego żałuję.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to wiem od rana :]]

    JulieWolf

    OdpowiedzUsuń
  6. I good,ale gwiazdki mogłyby pozotsać darmowe ;)

    LaDarcia1997

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że błąd z albumem naprawiony..

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze że naprawili błędy

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny nagłówek ;3
    Taki walentynkowy xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że już naprawili. A co do gwiazdki to bez różnicy. Czy za 0 czy za 2 to i tak nie mam zamiaru kupować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z LaDarcia1997 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. myslę że powinny one najwyżej kosztować 1sd ale 2 sd to przesada!

    girl_karolcia

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze że zaczynają naprawiać te błędy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze, że albumy wróciły na swoje miejsce, bo to strasznie wyglądało! xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze że albumy "wróciły", a gwiazdek i tak już nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. PS2: wiem dziwiłam się xD
    PS3: Wiem, ale one są dziwne -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach Admini...ach Admini ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. PS2 : Aha ;D
    PS3: Mhm... ;D D
    Sorka , ale nie mam nic do powiedzenie w tej sprawie , a walczę o komentatorkę tygodnia ;DD

    JulieWolf

    OdpowiedzUsuń
  19. A te rzeczy mam od pierwszego dnia tej promocji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale zdzierstwo :P Za tą gwiazdkę nie dałabym nawet 1 sd.

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach Józiu ! Ach Józiu zacny , drogi z gwiazdką przesadziłeś i too ostro! O.o

    -gabigepard

    OdpowiedzUsuń
  22. wow. ta sukienka jest śliczna !!!!!
    zapraszam do mnie : sylww

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi się podoba ta bluza w paski! Muszę taką mieć O,O

    Kajaxdd144

    OdpowiedzUsuń
  24. A, i ciekawe czy gwiazki znowu będą normalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niektóre błedy adminów mnie rozbrajają ;D
    LoveBloom3

    OdpowiedzUsuń
  26. Albumy dobrze że wróciły stare xD
    A te buty to nie są z Antidote naprawdę nie?? Tylko z voile czy jak tam?? Bo tak to kupie xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobże że mam 70 tych gwiazdek bo teraaz to by byłoo

    OdpowiedzUsuń
  28. dziwne to wszystko już jest... :D
    co do tej gwiazdki to oni zwariowali ( no może nie aż tak.. ) jakaś ,,głupia" gwiazdka kosztuje teraz 2 sd xd


    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  29. ja na szczeście kupiłam gwiazdki ale te gwiazdki były za 2sd dla nss i były takie za osd dla ss
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  30. ma ktos do sprzedania tą bluzkę w paski ? ^^
    jak tak to pisać u mnie w KG


    justysia_96

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładny nagłówek ;)
    A co do butów, to może kupię :)

    MissSylwiaa

    OdpowiedzUsuń
  32. 1.to dobrze
    2.to źle xD
    3.nie wiem co mam powiedzieć.;D
    4.to błąd. XD
    error

    OdpowiedzUsuń
  33. Error - to nie jest błąd -.-

    Co do albumu to mi to wisi tak szczerze x D
    Co do gwiazdki ... Teraz jak ktoś chce mieć włosy z tych gwiazdek to się nieźle wykosztuje ... Ja mam z 2 - 3 strony , bo więcej mi raczej nie potrzebne .... Raczej nigdy nie zabiorę się za takie fryzury ...
    Co do ciuchów : ble , okropne , ohyda i co tam jeszcze x D
    Co do butów : wiem , fajowo , już je mam ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. mileystar,mówiłam o ps3 więc facepalm.;D
    error

    OdpowiedzUsuń
  35. spoko jest ten sweter w paski mam taki sam z H&M

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam ss do stycznia następnego roku i tego nie dostałam. : /

    OdpowiedzUsuń
  37. dla mnie w sumie to,że albumy są w innej kolejności nie robi różnicy ;)

    gwiazdkę kupiłam jak była darmowa ;)

    a co do ubrań to fajnie :)

    i te buty i metką Antidote . za to kochamy administratorów!

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  38. ja się nei dziwię że są błędy

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Error - zacytuję :
    1.to dobrze
    2.to źle xD
    3.nie wiem co mam powiedzieć.;D
    4.to błąd. XD

    Więc ... czy według Ciebie punkt 4 w notce jest o ciuchach ??? Bo według mnie nie . -.-

    OdpowiedzUsuń
  41. Hmm dobrze że znów naprawili błędy, tych gwiazdek troche mam , ale nie dużo bo mi są one niepotrzebne , ale dobrze , że teraz sa za dwa nie bedziemy szaleć z nimi ;D A te buty z archive już dawno kupiłam

    Sorki,że się tak rozpisałam ;]

    Marti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  42. mam ciuchy ale skasowałam,gwiazka drogaa szkoda

    OdpowiedzUsuń
  43. szkoda że gwaizdka podrożała

    OdpowiedzUsuń