2011/02/07

Darmowa bluza i okulary JB

Bluza:
1. Usuń historię przeglądarki i zmień proxy na 62.189.102.229 port 80
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2539347 i zaloguj się
4. Kliknij na to co jest zaznaczone na obrazku

http://img809.imageshack.us/img809/8487/klik.png

5. Pojawi się strona konkursu, kliknij button ENTER
6. Kliknij register i wypełnij dane
7. Kliknij na " Click here to return to Stardoll and receive your free gift"

aby dostać okulary nie zmieniaj proxy...
Okulary:
1. Wejdź na klub ponownie (http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2539347)
2. W prezentacji klubu zaproś 5 osób
3. Gotowe!

http://img141.imageshack.us/img141/9837/46378501.png

53 komentarze:

  1. Znowu on :P
    Nie chcę tego :)
    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  2. Niee wezme tego na 99,99% bo nie chce mi się i go nie cierpię ale chce na tym zarobić xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zrobie dla okularów ;DD
    A bluze zuutylizuje czy coś ;D

    Olina31

    OdpowiedzUsuń
  5. klub jest niedostępny -.-
    Olina31

    OdpowiedzUsuń
  6. robię Justinka XD

    Olcia-Princess

    OdpowiedzUsuń
  7. Bieberowa inwazja !! Aaaa.. ! przejęli mój mózg !! Bjeber, bjeber ( mówi jak cyborg xD) .. Od okularów oślepnę, a od bluzy dostanę zapalenia durnoty xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bo to Bimbera, a zresztą śmierdzi na kilometr Bimberem, i nie podoba mi się chociaż okulary mogą być.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm.. Okulary zroobie ;D ;] xd

    OdpowiedzUsuń
  10. stardoll spadł na psyy
    mikeyla12magic1

    OdpowiedzUsuń
  11. Skomplikowane to bardzo, ale zrobię, żeby wstawić na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. jego ciuchy śmierdzą . xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiłam wszystko bez problemu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Weźcie to coś sprzed moich oczu, bo narobię w majtyy !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio było podobne ;D
    Lovebloom3

    OdpowiedzUsuń
  16. O , Bosh ;D .
    Nie Robię xDD

    JulieWolf

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu xd co to w ogóle ma być... ale okulary fajne tylko że klub jest nie dostępny -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. Niedługo JB będzie wszędzie...;p oczywiście nie robię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pf.. admini są nienormalni . Chyba go lubią . xdd

    OdpowiedzUsuń
  21. Pedober atakuje! ;#

    Ale zrobię, dla okularów. ;)

    Kajaxdd144

    OdpowiedzUsuń
  22. Bellafavola dostępny tylko trzeba zmienić proxy

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak nie zkończą z tym B.... to oszleję.Pogieło ich :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Yey! Znowu??! xD
    Nie chce mi się ich robić :P

    VenusVirgin

    OdpowiedzUsuń
  25. ja zrobię bo lubię Bieberka :***

    MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie cierpię biebera ale zrobie okulary się przydadzą , a bluze . . . coś się wymyśli

    OdpowiedzUsuń
  27. brzydkie i chłopem nei jestem xdd

    OdpowiedzUsuń
  28. Heh , Zbyszka - wymiatasz : P

    Em , zrobiłabym dla okularów , ale z proxy ; /

    OdpowiedzUsuń
  29. Do szczęścia nie są mi one potrzebne.

    Marti98xDg

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie potrzebne mi to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Darmowka to darmowka - same brzydkie rzeczy ..

    kicusia_83

    OdpowiedzUsuń
  32. wydaje mi się , że nie będę robić . może okulary zrobię ....

    OdpowiedzUsuń
  33. Zrobiłabym, ale nie chce mi proxy wejść . ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. nie robię darmówek, przy których trzeba zmieniać proxy

    OdpowiedzUsuń