2012/05/22

Bluzka Hot Buys

W starplazie pojawił się nowy Hot Buys - żółta bluzeczka na ramiączkach z nadrukiem. Pochodzi ze sklepu ? (niestety nie wiem skąd, nie ma na metce), a jej cena wynosi 19 stardollarów. Osobiście mi się w ogóle nie podoba, jest strasznie tandetna i wygląda jak coś zrobionego w stardesign oraz jest okropnej jakości. Jest też bardzo droga, także nie polecam. Co o niej myślicie? Kupicie ją?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które dostaną stardollary na jej zakup.
ROZLOSOWANE
http://desmond.imageshack.us/Himg94/scaled.php?server=94&filename=46570764.png&res=landing

74 komentarze:

  1. Zła nie jest, ale tak samo jak tobie-kojarzy mi się z projektami ze stardesign. Cena odstrasza ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. może gdyby miała jakieś inne kolory, bardziej stonowane, byłaby lepsza. ;) ale ponieważ zbieram HB, to kupie. c;
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  3. KIEDY WYNIKI NA STYLIZACJE W KOLORZE BIELI EOEOEOEOEOEOEOEOEOE?

    OdpowiedzUsuń
  4. No warto ją kupić aby ją za jakiś 1 miesiąc sprzedać.Wtedy można za nią zgarnąć sporą sumkę ;) Lecz ja jej nie kupię ,gdyż nie wystarczy mi sd ;(

    _AdUsKa_

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest super, lubię takie jaskrawe kolory no i muzykę. ;d Tylko za dużo kosztuje i mnie w tej chwili na nią nie stać.;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet fajna. Niestety brak oszczędności.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  7. a i mój nick to karolinkusia767
    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm.. taka o

    KochanaEmilcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd nie jest warty tej ceny.
    Magdaaa007

    OdpowiedzUsuń
  10. Tandeta nie kupie
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno nie kupie.

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ale droga strasznie i nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka trochę dziwna:D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  14. nie w moim sylu, nie kupię.

    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa i ładna.
    Tylko szkoda, że nie mam SD...
    Na pewno bym kupiła.

    Opona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna , na pewno kupię .

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda tylko ze ma piksele

    cartman98

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jest taka zła, mnie się kojarzy z latem, jest taka słoneczna a co do jakości to mam nadzieję że admini wyostrzą pikselki bo jak na razie jest trochę rozmyta, jak zostanie naprawiony błąd (mam taką nadzieję) to ją z pewnoscią kupię;)))

    ChicZuzka0

    OdpowiedzUsuń
  19. No może być, ale trochę przypomina jakiś projekt ze StarDesign ..

    OdpowiedzUsuń
  20. taka sobie :) nie mam niestety funduszy na jej zakup :D

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG. Takie coś to ja mogę zrobić w stardesign + jest niewyraźna i ta cena ! Nie polecam nawet największemu bogaczowi na stardoll -.-

    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  22. Napewno jej nie kupię, jest potworna.

    .Krzykliwa.

    OdpowiedzUsuń
  23. jakas dziwna a poza tym droga ! ;/


    kina614

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest ładna, ale droga ;c

    SecretLilka

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdaję mi się, że bluzka ze sklepu Fudge, a ponieważ go nie ma, metka jest 'pusta'. Osobiście mnie się nawet podoba, ale sd nie ma aby kupić..

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  26. OMG jest śliczna ! : *

    Zg. się !

    Blondi_20597

    OdpowiedzUsuń
  27. nawet

    MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna ta bluzka, ale cena jest straszna ;/
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  29. nawet nawet ;p

    LilyCrawford

    OdpowiedzUsuń
  30. droooga. jakosc slaba. ale dla takich hipsterow pewnie sie podoba ;)

    olla937

    OdpowiedzUsuń
  31. gdyby nie te serduszka... ://

    OdpowiedzUsuń
  32. Ona jest z sklepu Fudge na stronie głównej pisze wybór dnia : Fudge Hotbuys Boombox top Fudge :)
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie kupie jej, bo jest okropna i jest za droga

    Weronika0421

    OdpowiedzUsuń
  34. a mi się ona bardzo podoba no i czekałam na nią bardzo długo

    MissHelloKiy6

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie nie opłaca się kupować (wg mnie). Wygląd taki sobie, a cena nawet mu nie dorównuje..

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam to zdanie co ty,trochę kiczowata.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładna ,ale droga c;
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkiem fajna :)

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  39. okropieństwo dla 5-latków bez obrazy xd zero stylu

    OdpowiedzUsuń
  40. Ona jest ze sklepu Fudge,ponieważ sprawdziłam na Starblogu za jakiego sklepu pochodzi.Nasi kochani admini usunęli ten sklep i dlatego pewnie nie ma metki.A co do bluzki to mi się nie podoba i popieram s_miley196-dla 5-latków ;3 Jakoś jest przeokropna tym bardziej kiedy powiększy się doll z tą bluzką.Nie kupuję,bo szkoda mi na nią stardolarów.

    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  41. Według mnie bardzo ładny HB.Zbieram Hotbuys więc mi się przyda:)Czekam na wyniki losowania:)
    sylwia150xd

    OdpowiedzUsuń
  42. w miarę ładna.. :)

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  43. najgorsza nie jest ale ma jakiś taki dziwny krój ale radio fajne a i jeszcze cena za duża
    Majka025

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się do losowania, bluzka jest świetna;)

    just.smileXD

    OdpowiedzUsuń
  45. Nawet do zniesienia ale cena za wysoka:(

    StylistaKamila

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna bluzka .
    Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  47. moglaby byc za 8 jak kiedys byly z tyle nawet ladnijesze hot buys

    OdpowiedzUsuń
  48. Hmmm, w sumie jest nawet ciekawa.. ;)
    Może kupię.

    Schatzie22

    OdpowiedzUsuń
  49. Szkoda ze wczoraj mnie nie bylo na kkomputerze bo juz chyba wylosowalas na kogos.
    Bluzka jest super i fajna .
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń
  50. brzydka+okropna jakoś+ za droga
    na 10000000000% nie kupię

    paula9722

    OdpowiedzUsuń