2012/05/19

NA TROPIE - PASTELE

Zgodnie z prośbami czytelników zdecydowałam się na artykuł o pastelach. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z mojego wyboru. Oczywiście pod każdym postem możecie przesyłać własne propozycje, być może wkrótce ujrzycie artykuł na wybrany przez Was temat?

Pastele na czele - czyli kolorystyczne słodkości.
Pistacja, cytryna, pudrowy róż, lawenda, écru, mięta i błękit - to jedynie niektóre z pastelowych kolorów, które zupełnie zdominowały letnie wybiegi! Wprowadzają sporo świeżości nie tylko do naszych szaf, gdyż zawładnęły całym modowym światem. Pojawiają się na ubraniach, akcesoriach, w formie lakierów do paznokci, a nawet na włosach! Ten trend jest moim osobistym, absolutnym faworytem - pastele są dosłownie wszędzie - na moim portfelu, słuchawkach, laptopie, całej kolekcji lakierów do paznokci, ubraniach i dodatkach. Uwielbiam je!
Pastele na Stardoll?
Jak najbardziej, do wyboru mamy całą gamę świetnych rzeczy, z których możemy stworzyć niebagatelne stylizacje! Poniżej przedstawiam Wam kilka propozycji, prosto z mojej stardollowej szafy. Dla ułatwienia - ubrania wciąż dostępne w Starplazie zostały przeze mnie oznaczone.
Pastele w praktyce.
Z pastelami jest trochę podobnie jak z neonami, bowiem pastele łączymy z pastelami. Stworzyłam dla Was stylizację, w której użyłam bieli, mięty, écru a także dodałam odrobinę karmelu dla zrównoważenia tej całej słodkości.
Makijaż.
Jak w każdym poście przedstawiam Wam krótki tutorial. Postanowiłam wykonać delikatny, miętowo-błękitny makijaż oczu, do tego delikatnie zakreślone policzki i pudrowe usta. W miarę możliwości starałam się pokazywać jakich kosmetyków używałam po kolei. Miało być z głosem ale jednak po mojej dzisiejszej, rowerowej wyprawie nie jestem w stanie mówić, zatem obiecuję - następnym razem :< A teraz nadal męczcie się z muzyką. Na dziś przygotowałam sweet, sweet melody.




31 komentarzy:

  1. Postaram się coś zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piosenka leci w tle?

    Opona.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Patrycja: Katie Sky - Sweet, sweet melody

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, a co do tego postu, to jest superowy. Liczę na więcej takich ;)

    Opona.

    OdpowiedzUsuń
  5. TEMAT PASTELI POWOLI SIĘ PRZEJADA :*

    OdpowiedzUsuń
  6. NAPISAŁAM O TYM, O CZYM CHCIELI CZYTAĆ MOI CZYTELNICY :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja, super ciuchy i makijaż. Jesteś w tym naprawdę dobra! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pastele.Śliczna stylizacja.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pastele <3 fajny post, z niecierpliwością czekam na kolejne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie ładna stylizacja a z jakiego sklepu pochodzą buty te brązowe
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękujemy za starania =] bardzo ładny makijaż =]

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham pastele, podoba mi się miętowa sukienka LE

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja :)

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię pastele . Ciekawy artykuł . Czekam na kolejny.Może następnym razem jakieś kwiaty czy coś . Też modne w tym sezonie.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny artykuł, przyjemnie się go czytało.
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna stylizacja :)

    http://star--look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudna stylizacja :)

    http://star--look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. mam pytanie: w jakim sklepie kupiłaś tę 7 sukienkę z 1 rzędu? ;)

    just.smileXD

    OdpowiedzUsuń
  19. @just.smileXD: w Antidote :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pastele *-*

    ta piosnka kojarzy mi się ze świętami Bożego Narodzenia.. ahah te dzwoneczki w tle :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, a makijaż jeszcze lepszy, wprost wyborny pomysł!

    .Krzykliwa.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja, a Twoja medoll jest po prostu piękna :)

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  23. super artykuł i stylizacja :)
    mam pytanie , z jakiego sklepu pochodzą buty użyte przy stylizacji ? :D

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  24. Artykuł świetny. Czekam na więcej. Może poruszysz wzory kwiatowe lub azteckie bądź kolory kontrastujące, np. biel i czerń. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Może się przyda.
    sylwia150xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja musze mieć tą złotą kurtkę, jeśli ma ją ktoś do sprzedania niech pisze =] w mojej księdze gości s_miley196

    OdpowiedzUsuń