2012/05/27

NA TROPIE - CZERŃ.

Na początku chciałabym przeprosić za to, że post nie pojawił się wczoraj - chociaż nie wiem czy w ogóle zwracacie uwagę na plan tygodnia, no i przede wszystkim - czy czytacie moje artykuły. 


Bezkonkurencyjnie, nade wszystko czerń!
Ponadczasowa, uniwersalna, wręcz fenomenalna - ba, wszyscy to wiemy. Myślę jednak, że warto zastanowić się na czym właściwie polega jej fenomen. Przebojowa, jednocześnie potrafi przeobrażać się w subtelną i elegancką. Jest luksusem, opływa szykownością, a zarazem jest czymś zupełnie minimalistycznym, pozbawionym ekstrawagancji - tutaj właśnie dostrzegamy jej ewenement. Pełna mocy, dla niektórych jest jak zastrzyk pewności siebie.

Wśród wielu kolorów, zauważalna ilość czerni podbojów.
To już wiecie z poprzednich artykułów - w tym sezonie moda żongluje niemalże pełną paletą barw. Mamy pastele, neony, odcienie nude, złoto i srebro - a gdzie w tym wszystkim jest czerń? Zawsze odnajdzie się chociażby w formie dodatków. Tak jak była kiedyś i jest teraz  - pozostanie na zawsze "en vogue*". Tak klasyczny odcień nigdy nie odejdzie w zapomnienie, daję słowo.

Spodziewajcie się zastrzyków z czarnych smakołyków!
Przeglądając moją stardollową szafę, natknęłam się na całą masę ciekawych ubrań, z których warto korzystać - jeżeli zobaczycie coś na bazarze, nie zwlekajcie z zakupem! Rzeczy zostały przeze mnie podzielone na kilka kategorii. Następnie przedstawię kilka moich stylizacji z użyciem czerni.

   

Wybaczcie, że ostatnia stylizacja jest na innym tle, jednak korzystałam z obrazków zamieszczonych przeze mnie na blogu szafiarskim. Niestety nie przygotowałam dla Was filmiku z makijażem - postaram się to zrobić przy najbliższej okazji.
 ________________________________________________________________________________

Reklama:
stardollowe-triki.blogspot.com<-                                      BLOG, KTÓRY ZASŁUGUJE NA BRAWA
stardollowe-triki.blogspot.com<-                          BLOG NA KTÓRYM PRZEWAŻAJĄ KONKURSY
stardollowe-triki.blogspot.com<-                                  BLOG Z NAJNOWSZYMI INFORMACJAMI
stardollowe-triki.blogspot.com<-WYGRAJ PONAD 300SD W LOTERII NUMERKOWEJ I 57SD W MINI LOTERII(pasek boczny)

39 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc na plan tygodnia nie zwracam uwagi w ogóle, ale Twoje artykuły (i posty na mentalle) bardzo lubię, ale niestety nieczęsto kometuję.
    Dobrze napisane, a ja osobiście uwielbiam czerń :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że czerń jest najlepsza. Piękne stylizacje, a zwłaszcza przedostatnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne rzeczy :)
    nowy post u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham czerń, jest ponadczasowa. :) Stylizacje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również kocham czerń <33!
    Post bardzo ciekawy,a stylizacje śliczne :)
    Pozdrawiam

    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę pojąć po co dodajesz zdjęcia ubrań za kilkaset stardollarów trudnych do osiągnięcia : )

    BEZSENS. Chyba, że tak o, aby zdołować ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. No niekoniecznie za kilkaset, pomijając te od ELLE i DKNY :) Pokazałam te, których używam najczęściej i które są najbardziej uniwersalne, tyle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy !
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czerń.Pasuje do wszystkiego.Ciekawy artykuł , jednak po części zgadzam się z Imagination.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne stylizacje ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie ładne stylizacje i ogólnie artykuł =)

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie ładne stylizacje i ogólnie artykuł =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Imagination co do wyboru ubrań, fajnie by było, gdybyś zrobiła też kategorie czarnych ubrań ze starplazy, dla szarych użytkowników. Stylizacje genialnie, zresztą akurat ty jesteś osobą, która fantastycznie operuje czernią.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w realu nie lubię ubierać czerni, bo mam bardzo jasną cerę a na stardoll - czasami... Wolę jasne, pastelowe kolory. Czerń lubię tylko w eleganckim wydaniu. Fajny artykuł, ładne niektóre rzeczy a stylizacje nawet spoko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Clevleen97 - zrób przyzwoite screeny ze Starplazy..ubrania, które tam są każdy może sobie przejrzeć. Wystarczy zaznaczyć w wyszukiwarce czarny kolor, proszę Was - pokazałam to czego używam. Jeśli nie stać Was na takie ubrania - nie jest to moim problemem. Są tam ubrania, które widuję w bazarze za nawet 10 stardollarów, bez przesady.

    OdpowiedzUsuń
  17. "mała-czarna" to szczególnie dotyczy się sukienecze; skromna czarna sukienka, jakiś dodatek, szpilka i Dollka epicko wygląda. Co do czerni to bardzo lubię czarne blazery czy jackety ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham czarny kolor *-* Nie dość że do wszystkiego dopasujesz to jest to tak śliczny kolorek ♥

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do ubrań zgadzam się.. może czasem ze szczęściem można znaleźć to tanio,ale wartość jest ta sama.:)

    Stylizacje oczywiście boskie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy artykuł i ładne stylizacje:)

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię twoje artykuły, wraz ze stylizacjami :) Bardzo przyjemnie się je czyta, a i coś miłego dla oka się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny artykuł, jeden z moich ulubionych kolorów do właśnie czerń :)

    mam jeszcze pewną informację dla adminek !
    za specjalną promocję, którą wysyła nam teraz stardoll (chodzi o letnie doładowanie) dostajemy 400sd,400sc i 10 prezentów.

    oto te 10 prezentów:
    http://tinypic.com/r/10r7ogn/6


    moim zdaniem nie są jakoś specjalnie ciekawe

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  23. jeszcze pozostając w temacie letniej promocji- ja nie dostałam 400sc

    nie wiem od czego to zależy, w każdym bądź razie napiszę do admina i może prześlę Wam odpowiedź :)

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  24. Jedno słowo określające ten artykuł : bezcenne :3

    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba też muszę zgodzić się z Imagination - nawet, jeśli ktoś ma sd, te ubrania ciężko dostać. Nie chodzi tylko o elle, czy DKNY. HB, archive czy philosophy też do tanich nie należą :) Co do stylizacji - są świetne. Co jedna to lepsza. Kilka z nich widziałam już na blogu ze stylizacjami :)

    kaci - które ubrania widziałaś w bazaarze za 10sd? Ja je widzę po 100...

    OdpowiedzUsuń
  27. miguelaa - może by Ci wychodziło, że miałabyś ponad 1000sc. :) Dlatego nie dostałaś 400. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja tam bardzo lubię Twoje artykuły :)
    Nie obchodzi mnie cena ubrań(np.trzy,czy trzysta stardollarów),ale ogólnie cały artykuł.Można poprzeglądać ubrania ze starplazy i tz.zamienniki tych droższych rzeczy,poza tym treść artykułu i Twoje stylizacje mają być inspiracją.A więc każdy(kto ma czas i chęci) z czarnych,tanich rzeczy może stworzyć również coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacje mega! Nie wiem, która lepsza.

    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoja dollka nierozerwalnie kojarzy mi się z tym kolorem, z resztą potrafisz tworzyć najpiękniejsze stylizacje właśnie z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne stylizacje <3

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne stylizacje <3

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi się ta druga stylizacja od lewej

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam na mojego bloga 111stardoll111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. @LadyPrincesslov: z sukienek ostatnią widuję bardzo, bardzo tanio. Ze spódnic drugą i ostanią. Z kurtek pierwszą i dwie ostatnie, no a kamizelki nie ukrywam - nie należą do tanich :) Aczkolwiek te rzeczy które wymieniłam możemy znaleźć poniżej 15sd

    OdpowiedzUsuń