2012/05/28

Hot or not - Makijaże cz. 10

No i znowu nie dotrzymałam słowa, bardzo przepraszam, ale po prostu nic się ostatnio mnie nie trzyma... Z opóźnieniem ale jest. Proszę głosować według własnego uznania (ale nie złośliwie) przez palec w górę (HOT) lub palec w dół (NOT) :) Do następnej części zgłaszać można się pod tym postem: KLIK Osoby wybieram po kolei.
http://img7.imageshack.us/img7/1625/65470924.png

Wszystko jak najbardziej ok, bardzo ładny makijaż oczu, dobrze podkreślone kości policzkowe. Jedyna rzecz, która mnie gryzie, to te okropne, jasne brwi. Pomimo tego, że jest to trendy i "high fashion" to uważam, że wygląda to paskudnie, jeśli są do tego ciemne włosy. Oprócz tego wszystko super, daję HOT :)
http://img694.imageshack.us/img694/8495/53773403.png

Jest dziwnie. Ogólnie mi się nie podoba całe połączenie. Mięta z czerwonym? To kompletnie nie pasuje, przynajmniej nie w tym wypadku. Albo decydujesz się na mocny akcent, albo na lekki, pastelowy (lub trzecia opcja - potrafisz świetnie połączyć oba motywy). Dodatkowo coś jest nie tak w układzie twarzy, jest jakaś rozlazła (to nie wpływa już na moją ocenę). NOT.
http://img685.imageshack.us/img685/4797/43161823.png

Jest naturalnie, prosto, skromnie i mi się podoba. Mogłaś dać troszkę więcej cienia do powiek, bo jest go jakoś tak mało, ale w sumie tak też dobrze wygląda. Ładna kolorystyka, nic nie odbiega i się nie gryzie. Jak dla mnie HOT :)
http://img84.imageshack.us/img84/2940/87149493.png

Wszystko jest super! :) Całość dopięta na ostatni guzik, idealnie równo pomalowane powieki, dobre cieniowanie i super podkreślone policzki. Bardzo mi się podoba twoja lalka. Nie ma innej opcji, daję HOT w 100% :)
http://img337.imageshack.us/img337/2368/99991735.png

Jest ok. Bardzo podoba mi się makijaż oczu, jednak mam kilka ale. Podkreśliłabym przynajmniej trochę policzki, bo jest strasznie łyso. Dodatkowo nie podoba mi się te kolor skóry, jakoś dziwnie wygląda w połączeniu z twoim makijażem. Daję pół na pół :)

22 komentarze:

  1. kennedy258 jest najlepsza !!

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  2. 1, 3 i 4 są biste ♥ Gratuluję talentu do malowania, moja doll ma tak krzywy makijaż, że mogłaby straszyć w horrorze^^.

    Nazywamsięjulky

    OdpowiedzUsuń
  3. Kennedy ma super makijaż, pospolity, ale dobrze wykonany. Zuzeczek HOT, lecz pół stardolla ma taką samą twarz, ma brzydki pieprzyk za to śliczny kolor ust i włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. zuzeczek ma najpiękniejszy *-*

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  5. Kennedy chyba najlepsza ;) Podoba mi się też Kredka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się w stu procentach z twoimi opiniami :)

    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha, 3 razy i 2 razy ta sama fryzura xD
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się można do tego zgłosić?
    Jeśli tu, to zgłaszam się.

    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  9. zuzeczek najlepsza wg mnie, ale poziom w miarę wyrównany.

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uważam właściwie tak samo jak Ty. W pierwszej doll mam jedno "ale" - wg mnie usta są za wysoko. Ale to nie wpływa na ocenę. A tak ogólnie to mam coś nie tak z jakąś wtyczką, bo mi się te kciuki nie wyświetlają... ;C

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne dziewczyny są.
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z pierwszą!Kennedy285 jest najlepsza.
    sylwia150xd

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo fajnych makijaży i tak jak większości najbardziej spodobał mi się makijaż Kennedy285 :D

    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń