2012/05/28

Young Hollywood i identiTee w Starbazaarze

Jak słusznie poinformowała mnie nata0316, limitowany sklep Young Hollywood zniknął ze Starplazy, a ubrania z najnowszej kolekcji można sprzedawać w Starbazaarze. Pewnie większość osób się już domyśla - niedługo możemy się spodziewać nowej dostawy ciuchów do butiku YH. Ja kupiłam jedynie 3 rzeczy i w najbliższym czasie nie planuję sprzedaży. Jeśli chcecie coś sprzedać/kupić z tej kolekcji, możecie zareklamować się w komentarzu pod notką.
EDIT: Sklep identiTee także zniknął ze Starplazy i ciuszki można również sprzedawać w Starbazaarze.

31 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Szkoda, bo nie jestem ss, a chciałam kupić parę rzeczy

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszukam w Starbazaarze może znajdę coś taniego c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprzedaję sporo rzeczy z YH, jedną z nich jest peruka Lady Gagi. Propozycje pisać w księdze gości

    Lola-chan

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam buty z -50% :D
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie kupię. Nie mam kasy :D Mogliby choć jedną, ale w miarę ładną rzecz zrobić za Sm :(

    Opona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupie_praktycznie_wszystko_,jeśli_macie_coś_na_sprzedasz_napisz_w_mojej_kg_lub_na_GG-33395307

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby, już czekam i zbieram kasę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że będzie nowe YH.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprzedaje ten top od Rihanny i szarą sukienkę. Zapraszam do bazaru ; >

    Kara0216

    OdpowiedzUsuń
  10. poszperam na bazarku może coś mi wpadnie w ręce ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie kupię kobaltową sukienkę, torbę Ashley, jumpsuit Rihanny, długą sukienkę Miley, perukę Gagi i naszyjnik Rihanny w przestępnych cenach.

    Ninka_Doll

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprzedam strój Lady Gagi c:

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli ktoś ma na zbyciu tą bluzkę 3 z samego dołu proszę się ze mną skontaktować :)

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym była ss, na pewno kupiłabym coś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja szukam wieelu rzeczy. Jak coś macie, piszcie na gg (2080375) lub w KG :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak będzie w przystępnej cenie to skorzystam :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie te ciuchy będą sprzedawane baardzo drogo -.-
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  18. Poszukuję torebkę Ashley ,Perukę gagi


    singiel

    OdpowiedzUsuń
  19. kurdę , szkda ze brak kasy :/
    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  20. Narazie nie nie kupię, ani sprzedam, wiele rzeczy zresztą nawet nie mam.

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  21. identitee też ? Szkoda. A tak w ogóle niczego nie szukam :>

    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo bardzo bym chciała tą żólta sukienke lub peruke jak macie piszccie'
    1kw

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmmm, ja tez chciałabym ta perukę, ona strasznie szybko znikła. Ja nie zdążyła jej kupic chociaż czatowalam na nia :/ , ale dobrze, że pozbyli sie IndentiTee ten sklep był beznadziejny xd

    OdpowiedzUsuń
  24. herve leger tez można sprzedawać.
    Jak by ktoś miał to pisać w mojej kg, najbardziej by mnie interesowała biała sukienka z cekinami
    Angel369x

    OdpowiedzUsuń
  25. Ceny jak zwykle!! KOSMICZNE
    SYLWIA150XD

    OdpowiedzUsuń
  26. identiTee zauważyłam wcześniej bo mogę sprzedawać

    OdpowiedzUsuń
  27. w sumie, to nic nie kupiłam nigdy w żadnym z sklepów, więc sprzedawać też nie mam co. :D

    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń