2012/05/21

LOTERIA

Już od dłuższego czasu zamierzam zrobić jakiś większy i oryginalny konkurs, jednak kompletnie nie mam pomysłu*. Dzisiaj jedynie loteria, za tydzień postaram się zorganizować coś bardziej wyczerpującego. Chyba nie muszę już mówić, że udział w losowaniu mogą brać tylko i wyłącznie obserwatorzy bloga. Loteria trwa do jutra (22.05.2012), godziny 23.59, wyniki pojutrze. 

Nagrody:
10 x 10 stardollarów
3 x 15 stardollarów
2 x 20 stardollarów
1 x 100 stardollarów

Aby się zgłosić, należy:
- napisać w komentarzu swój stardollowy nick
- kliknąć w reklamę pod bannerem bloggerki miesiąca

POWODZENIA! :)

*Mini konkurs - podziel się pomysłem na konkurs i wygraj 15 stardollarów!
Jeśli macie jakieś ciekawe pomysły na konkurs, swoje propozycje przedstawiajcie w komentarzach pod postem, mojej księdze gości lub kontaktując się ze mną przez komunikator gadu-gadu (5755283). Każdej osobie, która podsunie mi pomysł i ja go zrealizuję, zapłacę 15 stardollarów :)

204 komentarze:

  1. Zgłaszam się

    patrycja_2000

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się !

    piesrudycwaniak

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!

    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się :)

    HANNALOVEPRETTY

    OdpowiedzUsuń
  5. zg sie , moze tym razem szczescie mi dopisze

    misiunia-unia

    OdpowiedzUsuń
  6. Zg się ;)

    kina614

    OdpowiedzUsuń
  7. Zg się.
    Kliknęłam w reklamę.

    nata0316

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się MissMileyLove1
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się
    kliknęłam

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  10. ZGŁASZAM SIĘ

    martunia29

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się :)

    cartman98

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się i życzę wszystkim szczęścia. ;)
    kopciuszek234

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się oraz klik był ;33

    MissMiki2

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się ! :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się

    misdoma11

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się :)

    jestem obserwatorem, w reklamę kliknęłam

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  17. Zg się

    Saritka1998 jestem na stardollu. Obserwuje z tego konta ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!

    Julia00090

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się

    Missnatka258

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się ;]


    madlen2001

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam sięę.! ;)

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się, Clevleen97

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.
    Martissx3.

    Na stardollu: Martissxx3.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się :)
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!

    KeshaSabert

    PS.jak wygram jakąś nagrodę mogę odebrać dopiero po weekendzie bo idę do szpitala ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się spełniłam warunki



    agaciad-_-b

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się :)))
    Cold_Iceberg.

    OdpowiedzUsuń
  28. zg się
    kliknełam i jestem obserwatorem
    kemi14

    OdpowiedzUsuń
  29. zgłaszam się ę ęę . :P

    .Sascha.Strunin

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się, karolusia22 :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się :)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się.
    Wypełniłam warunki.

    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się

    christyrocks68 :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się ;)

    MissWemona59

    OdpowiedzUsuń
  35. ZGŁASZAM SIĘ =]
    s_miley196 =]]]

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się
    backless

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się

    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się.
    Mam pomysł na konkurs na napisaniu krótkiego opowiadania o stardoll :)

    Rose4400

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się :)
    Vanessa1372

    OdpowiedzUsuń
  40. zgł się ! : 3


    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  41. http://shinybox.pl/?ref=468c2eb
    na dole klik zarejestruj, bez podawania danych osobowych. Wystarczy email

    OdpowiedzUsuń
  42. Loteria:
    -zgłaszam się

    *Może konkurs na stylizacje doll jako osobę z jakiejś subkultury: skate, emo, rastafari, hipisi,metalowcy, goci,depesze,rockersi, itd.

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się ! :)
    MisKasia312

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się i kliknęłam w reklamę ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. ( hehe 101 jestem :D )

    Zgł się .


    Wikikiwi

    OdpowiedzUsuń
  46. zg się
    kliknęłam w reklamy
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam sie
    spełniłam warunki



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się :) a konkurs może być ubranie tylko z przedmiotów z suite shopu :D chętnie zobacze takie stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się. Może taki, żeby wystylizować się w ubrania z danego sklepu? (np. riviera)

    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się.
    Na Stardoll nazywam się LadyYorkLove.

    P.S. Pomysły na konkurs :
    - zrobić stylizację jedynie z rzeczy z suite shop
    - zrobić stylizację, w której wszystkie ciuchy będą w jednym kolorze, np. w pomarańczowym
    - zrobić wiosenną scenerię ze swoją doll

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się;))))

    ChicZuzka0

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłosiłam się już po wyżej ale mam pomysł na konkurs na stylizację swojej ulubionej gwiazdy (idola)

    fajowe4

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się !! ☺
    SD ♥

    cccmamba5

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się, kliknęłam ! ^.^
    DarkLola.

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się i mam pomysł na konkurs.
    Można by zrobić taki pt. "Najlepsza stylizacja z facebookowymi darmówkami :>

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się.

    karolinkusia767

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się. Pomysł na konkurs to wystylizowanie swojej doll używając rzeczy dodanych do Riveri oraz robić makijaż w letnich kolorkach.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się.
    A pomysł na konkurs mam. Jeżeli teraz jest Konkurs na "Stylizację i Makijaż Pastelowy", to teraz może być "Konkurs na Stylizację i Makijaż w kolorach neonowych". :3

    Sendy..

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się do loterii :P
    xSyssia1403x

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się

    Pomysł na konkurs:
    narysować siedzibę Stardoll.

    LadyPrincesslov

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się.
    Co do pomysłu na konkurs, to może być np. na postać z bajki :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się.

    Hmm... konkurs?
    Może takie coś?
    Co wolicie?
    Czarne platformy czy brązowe platformy?
    Nie no bez sensu ;D
    Może... zrobić nagłówek na tego bloga?
    Albo namalować Doll Gabisi9, albo jakiegoś innego obserwatora?
    Opona.

    OdpowiedzUsuń
  63. Sorry, nie obserwatora tylko redaktora ;D

    Opona.

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się - dappyskesx33

    OdpowiedzUsuń
  65. Zgłaszam się.
    Emma_Gilbert19

    OdpowiedzUsuń
  66. spełniam wszystkie warunki :)
    zgłaszam się

    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  67. oto moje zgłoszenie :)
    spełniłam warunki :)
    powodzenia
    doniczka.

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się :D

    Spełniłam wszystkie warunki

    Ola865Super

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się

    Gabixis

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się

    MissClaudynka

    ;D

    OdpowiedzUsuń
  71. zgłaszam się :)
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się :)

    miss_miley_van

    OdpowiedzUsuń
  73. obserwuję i kliknęłam ;p

    LilyCrawford

    OdpowiedzUsuń
  74. jesli chodzi o konkurs to mysle ze wszelkie stylizacje sa mile widziane. ooo i konkursy rysunkowe. naprzyklad w stylu miejskim czy cos .;))
    Albo stylizacja szczesliwego dziecka. albo mniejsce na spedzenie dnia dziecka, takie wymarzone.

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się ;)

    lovejulia.super

    OdpowiedzUsuń
  76. zgłaszam się, kliknełam.

    Shharrpay

    OdpowiedzUsuń
  77. Zgłaszam się ;)

    corni290

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam sie
    mroczna_natali

    OdpowiedzUsuń
  79. Zgłaszam się Oczywiście !!!
    Vanessa7277

    OdpowiedzUsuń
  80. zgłaszam się

    ladyrosalie98

    OdpowiedzUsuń
  81. zgłaszam się. ;p paulas1236

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam się do loterii.
    A co do konkursu to może być na stylizację ,w której trzeba użyć,któreś rzeczy ze stardesign(np.każdy musi mieć w swojej stylizacji szorty stardesign za 6 sd)Dzięki temu ocenia się pomysłowość na projekt i umiejętne dobranie ciuchów :)

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgłaszam się.
    martyniuk8 ;]

    OdpowiedzUsuń
  84. zgłaszam się

    sampsonek12

    ~~~~~~~
    Konkurs może byc związany z EURO 2012 :)) Osobiście nie przepadam za piłką nożną, ale jest to w jakiś sposób ważne wydarzenie dla Polski.

    OdpowiedzUsuń
  85. zgłaszam się'

    wypełniłam warunek:)

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  86. zgłaszam się



    Sarusia64

    OdpowiedzUsuń
  87. Super :)
    Zgłaszam się.

    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  88. Zg się.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  89. już kliknęłam i oczywiście się zgłaszam
    Majka025

    OdpowiedzUsuń
  90. zgłaszam się do loterii;))

    just.smileXD

    OdpowiedzUsuń
  91. Zgłaszam się ;)
    Nick: dilaurentis.ali

    OdpowiedzUsuń
  92. Zgłaszam się!.
    Nick: Emolandryna

    OdpowiedzUsuń
  93. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  94. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  95. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  96. Hmm.. może jakiś konkurs w realu? Np. na najładniejszą letnią stylizację w realu, albo makijaż lub manicure?

    OdpowiedzUsuń
  97. zgłaszam się!! '''


    stixsile

    OdpowiedzUsuń