2012/05/30

Nowa lalka - Kristen Stewart 4

Kristen Jaymes Stewart (ur. 9 kwietnia 1990) – amerykańska aktorka, powszechnie znana przede wszystkim z roli Belli Swan w serii Zmierzch. Stewart wystąpiła ponadto w takich produkcjach, jak m.in.: Azyl (2002), Ucieczka w milczenie (2004), Zathura (2005), W świecie kobiet (2007) oraz The Runaways (2010). W 2010 roku została nagrodzona statuetką Brytyjskiej Akademii Sztuk Filmowych i Telewizyjnych (BAFTA) dla wschodzącej gwiazdy.
http://img707.imageshack.us/img707/911/lalkap.pnghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjqJEK_d-KuOB4wj2AfLPVzJvKsv8ENGXRQIXAVDK4tS-sORbVPZMcX_W298F1eYModbOlzjk6iYPWorL6nx3guEFgfjOgpSjdKhOGIipwnPEQJjbxUG-kFhFlNLsTaDnhQEFqmwspcB3A/s1600/008+%25281%2529.jpghttp://i2.listal.com/image/1000443/936full-kristen-stewart.jpg

19 komentarzy:

  1. nie lubię jej za bardzo, a tu już 4 doll zrobili ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ją lubię i może ubiorę, jak będzie mi się nudziło.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta lalka bardziej przypomina mi Ewę Farnę czy coś, ale zupełnie nie Kristen Stewart

    OdpowiedzUsuń
  4. kochammm zmierzch♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Po co ją zrobili? Przecież ta dziewczyna ma ciągle jedną minę. Nie ubiorę

    OdpowiedzUsuń
  6. znam, nie ubieram

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jej styl bycia. Najładniejsza z tych czterech.
    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałam, że kogoś mi przypomina, ale nie pomyślałabym, że pannę Stewart! Ona wygląda na 15 lat!
    Opona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzę ,ale raczej nie ubiorę .

    OdpowiedzUsuń
  10. cóż nie postarali się upodobnić jej :/
    Nie ubieram

    TaaWalnnieta44

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podoba mi się jej podobizna, Kristen ma jaśniejszą karnację ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubiorę choć nie ubieram za często lalek ale gwiazdy wszystkich części zmierzchu częściej.
    sylwia150xd

    OdpowiedzUsuń
  13. już 4!!!!! zdziwiona jestem strasznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ją, ale nie ubiorę.
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  15. w stosunku do co poniektórych gwiazd, to całkiem fajnie wygląda jako doll :D

    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładnie ją zrobili na stardoll. A tak w ogóle ja ja lubię, ma ładne oczy... xd

    OdpowiedzUsuń