2012/05/25

Buty Hot Buys

W starplazie pojawił się nowy Hot Buys - różowo-żółto-pomarańczowe botki. Pochodzą ze sklepu RIO Chicas, a ich cena wynosi 12 stardollarów. Według mnie są brzydkie, kompletnie nie lubię tego kroju butów. Gdyby zamiast takiego zrobili platformy lub jakieś szpilki, to myślę, że wyglądałoby to 1000 razy lepiej. Co o nich myślicie? Kupicie je?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które dostaną stardollary na ich zakup.
ROZLOSOWANE
http://desmond.imageshack.us/Himg220/scaled.php?server=220&filename=butyz.png&res=landing

68 komentarzy:

  1. Buty są w sumie ładne, ale te platformy..

    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  2. fuuuuuuuuuj ! -.-
    Wstrętne są : oo

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się nie podoba ich kształt ;/

    DzieciDowna

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zbyt mi się podobają..

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio dziwne są te rzeczy z HB...

    kina614

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podobają ni się, w ogóle nie warte swojej ceny.
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobają mi się, szkoda, że mają żółto-różowy spód.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się nawet podobają ;)
    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie sobie. O dziwo tanie.

    Opona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te buty są odrażające.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  11. Ehhh ...a ja uwazam ze sa bardzo ladne i pasuja do wielu rzeczy


    marina034

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam o nic taką opinię jak ty :>
    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie najgorsze .
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podobają mi się.
    _AdUsKa_

    OdpowiedzUsuń
  15. nie są tragiczne, kupiłabym jak trafię w loterię ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. nieco przypominają mi buty DKNY, te czarne lakierki na niskim czerwonym obcasie.. tak czy siak są brzydkie ich nie kupuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne gdyby nie ta podeszwa...

    OdpowiedzUsuń
  18. na pewno ich nie kupię, są brzydkie, kompletny niewypał.

    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten "koturn" psuje cały efekt.. Bez nich buty był by o wiele lepsze, aczkolwiek na pewno da się je użyć do jakieś kreatywnej stylizacji. :P
    karolusia22

    OdpowiedzUsuń
  20. Trochę kiczowate, ale przy pomysłowej stylizacji mogą być atutem. Pozdrawiam;)))

    ChicZuzka0

    OdpowiedzUsuń
  21. Są średnie, pewnie lepiej by się prezentowały w innej kolorystyce, bo tak to są troche kiczowate. ;]

    grzanka12

    OdpowiedzUsuń
  22. Śmiesznie wyglądają, raczej sama bym ich nie kupiła za takie pieniądze :)

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  23. moim zdaniem są piękne,te kolorki, krój i słodkie kokardki :) czekałam na nie i kupię :)
    Vanessa1372

    OdpowiedzUsuń
  24. nie są najpiękniejsze :/

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie podobaja mi się i ich nie kupie ;D

    Weronika0421

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak je zobaczyłam, to powiedziałam to samo, ale w sumie to przemyślałam i teraz myślę, że trzeba będzie trochę kreatywności, a można coś fajnego z nimi zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie są ohydne, nie są też piękne. Takie sobie.
    DarkLola.

    OdpowiedzUsuń
  28. mi się tam nawet podobają :)

    misskarolay15

    OdpowiedzUsuń
  29. Jedne z gorszych , ale fajne .

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  30. mnie bardzo sie podobaja. wiosenne. kolorowe ;))
    olla937

    OdpowiedzUsuń
  31. Ohydne ale kupie, zbieram hotbuys a te ktore sa brzydkie potem sprzedaje za 2 razey wiekszą cene ;p

    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdyby nie te żółto-różowe platformy, czy co to jest, to wyglądałoby milion razy lepiej :x
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale nie są aż takie złe po przymierzeniu ; ) nawet nawet ładne
    -wnika-

    OdpowiedzUsuń
  35. zbieram hb więc kupię

    OdpowiedzUsuń
  36. wedlug mnie są najlepsze z majowych HB.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mógłby być inny kolor, ale są ładne;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  38. Są dosyć okey. Ale trochę 'za słodkie'.

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  39. Kupię, bo zbieram HB.

    Schatzie22

    OdpowiedzUsuń
  40. Tragiczne! okropne kolory i kształt... zgłaszam się xD

    jolaszyszka995

    OdpowiedzUsuń
  41. aaaa, za dużo koloruuu me oczy łzawiąąąą... czyli mi się nie podoba xd

    OdpowiedzUsuń
  42. obrzydliwe, wyglądają jak cukierki

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  43. gdyby obcieli górę, to bylyby lepsze. ale kupie, bo zbieram hb.

    OdpowiedzUsuń