2012/05/30

Pomysł na...BURGUND

Pomysł na...
Zaglądam w tygodniowy plan rozrywek - i co widzę? "Pomysł na", jak pewnie już się domyślacie - na burgund.
Mój pierwszy filmik z podkładem głosowym.
 Pierwszy raz macie okazję zobaczyć filmik z podkładem głosowym i mimo, że nie wyszło tak jak chciałam (Youtube strasznie psuje jakość, dzięki mikrofonowi sprawiam wrażenie sepleniącej się, a mój głos totalnie odbiega od rzeczywistości) - mam nadzieję, że taka nowość przypadnie Wam do gustu. Myślę, że to bardziej naturalne i trochę lepsze od samej muzyki lecącej w tle.
Stardollowy przegląd Starplazy (co warto kupić za Starmonety i Stardollary?)
Ostatnimi czasy zarzucacie mi, że nie wykorzystuję ubrań dostępnych w Starplazie, używam jedynie drogich i ciężko dostępnych rzeczy, nie pokazuję co fajnego możecie kupić za monety. Dzisiaj chciałabym przełamać trochę ten schemat - będzie przegląd Starplazy, będą porady, makijaż oraz kilka zdań, nadających postowi formę krótkiego artykułu.
 Wkrótce zupełne nowości, staram się wdrążyć trochę w produkcję filmików, wciąż szukam programów, mam nadzieję, że z czasem będzie to wyglądało coraz bardziej profesjonalnie :) Enjoy


A to już rzeczy, które postanowiłam kupić:

Moja obecna stylizacja jest połączeniem przedmiotów wciąż dostępnych w Starplazie oraz tych, które bez problemu możemy nabyć w Starbazaarze. Nie są to rzeczy nadzwyczajnie drogie, myślę że wręcz przeciwnie. Muszę przyznać, że sweterki takie jak ten oraz ten zaprezentowany powyżej świetnie współgrają z białym kołnierzykiem - uwielbiam takie połączenia.

Teraz zobaczycie w jaki sposób wykorzystałam wcześniej zakupione przedmioty. Co jak co - szpilki i kopertówka są dla siebie stworzone. Jeśli się nie mylę, to wszystkie te rzeczy są do nabycia w Starplazie.


Czas na burgundowy makijaż! W miarę możliwości starałam się pokazywać, których kosmetyków używałam po kolei. Jakość filmu jest dosyć słaba, dlatego postanowiłam zapisać makijaż - możecie przyjrzeć mu się z bliska w moim salonie piękności (mój nick to Kaccunia)


To już koniec na dziś, piszcie co chcecie zobaczyć następnym razem :) wkrótce przygotuję także konkurs,  wyczekujcie kolejnego wpisu.
I prosiłabym o zgłaszanie użytkowniczki o nicku Kaccunia_    (nie, to nie ja)

28 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Orygania :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Wiktorem również się zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jakoś dziwnie z głosem,nie,nie mówię,że masz np.brzydki głos,tylko nie jestem przyzwyczajona do takich filmików :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie twoje posty bo są dopracowene i widać że się starasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ryjoł ♥
    Rijoł ♥
    i inne ciekawostki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie , Cudo , Bistee :3
    Brak słów .
    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem mile zaskoczona.
    Bardzo spodobały mi się twoje posty z filmikami, są zrobione bardzo starannie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo poważny głos. Czy to trema, czy zawsze masz taki?
    Opona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sepleniącej?Wcale nie.Ja jakoś nie słyszałam :D
    Co do stylizacji to ładne i makijaż też :)
    Widać, że starasz się, wkładasz w to mnóstwo pracy, serca i czasu :) Na pewno dużo osób to docenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. @Patrycja: nie, nie mam :D następnym razem będzie lepiej, dzisiaj miałam straszną spinę

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta druga stylizacja jest taka śliczna ♥
    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga stylizacja + fajny sepleniący głos :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że masz sympatyczny głos- miło się słuchało.
    Świetne stylizacje oraz makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny artykuł i fajny film :)

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsza stylizacja jest bardzo udana chociaż druga też niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne stylizacje.
    sylwia150xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne stylizacje. Nigdy nie widziałam tego sweterka z dziurkami. Będę musiała go wypatrywać w bazaarze :) Makijaż taż fajny.
    Głos też jest git. Tylko "rijoł", zamiast rijo. :) Ale to nic, zdarza się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwssza stylizacja bardziej mi sie spodobała niż druga. Masz słodki głosik :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne stylizacje. A makijaż jest boski !
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny pomysł z filmikami, stylizacje też mi się podobają :D

    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękujemy za twoje starania. Styl. są extra. Bardzo podoba mi się mi się to jak zrobiłaś pasemka w 1 stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się, fajnie, że wzięłaś się za takie filmiki.
    Kiedyś trafiłam na bloga pewnej dziewczyny, a było to dosyć dawno temu i ona robiła filmiki opisujące wspaniałe apartamenty. Coś tak 'princessa' czy jakoś tak miała nick. Może ktoś pamięta.

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz bardzo miły i sympatyczny głos. Widać, że się starasz.

    MoOoniaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  25. @Magda / Clevleen97
    Ja chyba pamiętam

    OdpowiedzUsuń