2012/05/22

Malinowy top - sekrety użycia

Cześć kochani. Przepraszam, że nie piszę zbyt systematycznie ostatnio, ale te zaliczanie ocen mnie dobija. Latania za nauczycielami i jeszcze błaganie, aby znaleźli dla ciebie 15 minut. Ale nie o tym dzisiaj mowa. Szybko przygotowałam coś z serii, co się opłaca kupić za starmonety. Dzisiejszm okazem jest malinowa bluzeczka z RIO. Ma uniwersalny krój, ciekawy fason i piękny kolor. Oto jak ja zastosowałam ją w stylizacjach:



Ogółem stylizacje są dość proste i monotonne kolorystycznie. Top ten można zarówno połączyć z delikatnymi pastelami, jak i przełamać mocnym burgundem. Jest idealna do sportowych i eleganckich stylizacji. Odradzałabym dodawanie do niej neonów, gdyż jest to bardzo niebezpieczny zabieg.
Przepraszam, że tak krótko dziś, ale te wszystkie zwierciadła, pryzmaty i prawa same się nie wbiją do głowy. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

31 komentarzy:

  1. Ja wolę połączenie tego topu z mocniejszymi, neonowymi kolorami, ale twoje stylizacje są fajne. Szczególnie pierwsza mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. środkowa jest bardzo dobra, a sam top już mam bo myślę podobnie nada się do wielu stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się najbardziej podobają pierwsza i druga stylizacją , trzecia jest zbyt jasna jak dla mnie ;)

    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne stylizacje :)

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się 3 stylizacja c;

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja jest najłdniejsza, lecz dodałabym do niej jakieś platformy :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja jest najłdniejsza, lecz dodałabym do niej jakieś platformy :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacje :)

    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam teraz optykę na fizyce jeśli o tym mowa :) Świetne stylizacje, podoba mi się każda, bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się druga z połączeniem tego silka ;] Ale tylko zmienię spodnie i buciki ^^

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja nr 2. Ojejuniu, kocham ją!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiem ten top jest świetny, a stylizacja najbardziej podoba mi sie ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł i świetnie dopasowane kolory

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest świetna ta bluzka a wszystkie sa fajne stylizacje jednk najbardziej mi sie podoba druga:)
    Majslu

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej podoba mi się ta druga ale wszystkie są Boskie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne , boskie , odjechane !
    Najlepsza wg mnie jest ta 2 .
    Idę zakupić ta cudowną bluzeczkę :)

    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej do gustu przypadła mi chyba stylizacja nr 2 :)

    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam ten top. Jest boski !
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba go zakupię. Stylizacja 1 ładna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga stylizacja jest najładniejsza! Top'u tego jeszcze nie mam, ale mam zamiar go zakupić, bo wiele fajnych stylizacji można z niego zrobić, no nie.:d

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  22. Też ją kupiłam... Jedna z fajniejszych nowości na Stardollu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne stylizacje, na pewno ją kupię :3

    OdpowiedzUsuń
  24. jednak najbardziej podoba mi się środkowa stylizacja xd

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne stylizacje :)

    paula9722

    OdpowiedzUsuń