2012/05/31

Nowa kolekcja Film Theory

Oprócz nowej kolekcji biżuterii Epiphany oraz ciuchów z Pretty n' Love, do Starplazy dodana została także dostawa ubrań i mebli marki Film Theory. Co do ciuszków - chłopakom polecam zakup czerwonej marynarki za 9 stardollarów, dziewczynom koszulę za 9 stardollarów, ewentualnie białe spodnie, również za 9 stardollarów. Podoba mi się też sukienka za 12 stardollarów w kolorze chabrowym. Jeśli chodzi o meble - szczerze mówiąc, średnio mi się podobają, raczej nie planuję zakupu w najbliższym czasie. Co myślicie? Zainwestujecie w jakiś ciuch lub mebel?

25 komentarzy:

  1. Przyjrzę się bliżej ubraniom ;D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nic nie kupię.
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłam sobie białą koszulę z kołnierzykiem, bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnio mi się podoba.

    Opona.

    OdpowiedzUsuń
  5. wątpię, żebym zainwestowała w coś z tego sklepu.

    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń
  6. raczej mi się nie podoba

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomina mi to pokaz Chanel Bombay : D zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. raczej nic nie kupię :D
    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  9. Być może się na coś skuszę ..
    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pierwszy rzut oka nic mi się nie spodobało, ale przyjrzę się bliżej, może coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie, ja napewno kupię coś z tych orientalnych rzeczy =]

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się jeszcze bliżej przyjrzeć c:

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podoba mi się za bardzo :P

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  14. Po obejrzeniu stwierdzam, że czerwona peleryna jest najlepsza, ale na kobiecej doll nie prezentuje się najlepiej. Ale polecam zakup kremowej bluzki ze złotym zdobieniem. :)
    Poza tym nic mnie nie urzekło.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tyłu jest wielka niebieska ściana która może posłużyć jako tło za 25sm, nie wiem czy to błąd czy tak miało być ;p

    BlackMusee

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic mi się stąd nie podoba, nie kupuję.

    MoOoniaaaaa

    OdpowiedzUsuń