2012/05/27

Wyniki pastelowego konkursu.

Na początku dziękujemy za wszystkie (62) nadesłane prace! Były lepsze, gorsze, takie które bardziej siedziały w pastelowej konwencji i takie, które mniej. W każdym razie udało nam się wyłonić trzy najlepsze stylizacje, gratulujemy zwycięzcom! 

150 STARDOLLARÓW WĘDRUJE DO INFIORE
Kaci: Pastelowa, minimalistyczna - po prostu świetna! Połączenie kolorów nude z lawendą jest moim absolutnym faworytem. Stylizacja ta mimo, że zwyczajna, wyróżniła się na tle pozostałych. Nawet brak dodatków nie był w stanie mnie zrazić, czad!
Nejtl: Moim zdaniem najlepsza, ciekawie dobrane kolory, stylizacja dobrze utrzymana w pastelowej kolorystyce, ładny makijaż.

100 STARDOLLARÓW WĘDRUJE DO GIRL750

Kaci: Stylizacja stworzona na lalce MisterSzymona jest całkiem fajna, uwielbiam jego doll, ogólnie ubrania fajnie komponują się z twarzą. Jestem fanką tej koszuli i paska. Jednak muszę przyznać, że fanką makijażu zdecydowanie nie jestem, nie podoba mi się.
Nejtl: Bardzo ładny outfit, może nie powiedziałabym tego samego o makijażu, ale nie jest też wcale taki zły. Ciekawa i oryginalna stylizacja, trochę dla odważnych, bo na męskiej lalce.

50 STARDOLLARÓW WĘDRUJE DO SENDY..
Kaci: Uwielbiam pudrowy róż, być może jest go tutaj zbyt wiele, może nie - nie wiem. Stylizacja jest bardzo eteryczna, lekka, zwiewna. Jedynym minusem jest zbyt duża ilość warstw na spódnicy. Makijaż również jest całkiem ładny, podoba mi się. 
Nejtl: Ten set również bardzo mi się podoba, tak samo, jak w przypadku pierwszej stylizacji - ciekawa kolorystyka. Może troszkę przesadziłaś z ilością warstw spódniczki, ale - według mnie - i tak wygląda to fajnie. Ciekawy makijaż, ładnie podkreślone kości policzkowe.


Po nagrody zgłoście się do Nejtl, ponieważ to ona sponsorowała ten konkurs. Pamiętajcie, że w kwotę Waszych wygranych została już wliczona prowizja!