2012/05/18

Hot or not - Makijaże cz. 9

Jak co tydzień w piątek rozpoczynamy głosowanie Hot or not - wersja makijażowa. Proszę głosować według własnego uznania (ale nie złośliwie) przez palec w górę (HOT) lub palec w dół (NOT) :) Do następnej części zgłaszać można się pod tym postem: KLIK Osoby wybieram po kolei.
http://desmond.imageshack.us/Himg841/scaled.php?server=841&filename=51215594.png&res=landing

Rozumiem, że jesteś bez ss i masz mało kosmetyków, ale nawet z małej ilości da się coś zrobić. Tutaj wszystko jest takie tandetne i zbyt proste, usta nie pasują do makijażu oczu i ogólnie powieki są okropnie pomalowane.Przykro mi, ale według mnie makijaż jest NOT.
http://img819.imageshack.us/img819/5650/68414822.png

Twój makijaż jest po prostu genialny. Perfekcyjnie dobrane kolory, fantastyczne wykonanie i wszystko na swoim miejscu. Nic tylko pogratulować :) Najbardziej podobają mi się oczy i połączenie różu z kolorem bordowym - świetnie! 10000% HOT!
http://img31.imageshack.us/img31/9086/99247048.png

Jest przyzwoicie, ale nudno - średnio mi się podoba. Oczy są chyb trochę krzywo pomalowane, policzki tylko leciutko maźnięte, a usta zwyczajne. Jest zbyt grzecznie... Można mieć naturalny makijaż ale wyrazisty, a tutaj zero jakichkolwiek emocji. Daję pół na pół.
http://img848.imageshack.us/img848/1310/10599506.png

Bardzo fajny i ładny makijaż. Patrząc na to, że nie jesteś ss i porównując ciebie z pierwszą osobą w dzisiejszym ''hot or not'' wykonałaś świetną robotę. Makijaż oczu ma bardzo ładną kolorystykę, idealnie dopasowuje się do jasnych ust i ciemniejszego pudru. Wygląda to super i daję zdecydowanie HOT.
http://img842.imageshack.us/img842/8554/44119009.png

Za pierwszym razem się przeraziłam... Dziewczyna w ciele chłopaka, transwestyta czy dziecko Japonii? Patrząc na pierwszy obrazek dałabym NOT, ale gdy zdjęłam dałą biżuterię i te ohydne włosy ujrzałam śliczny, naturalny i bardzo ładny makijaż. Ocenię więc drugą, normalną wersję i dam HOT, bo jest naprawdę super (tylko to ciało chłopaka.....).

30 komentarzy:

  1. Najlepszy makijaż ma 2 dollka ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z kennedy258
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż i ogólnie twarz 2. doll to coś świetnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwójka elektryzuje. Lubię to.

    OdpowiedzUsuń
  5. druga najładniejsza
    blankaShy

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tu sobie wchodzę, przewijam posty, jak to mam w zwyczaju i patrze "o podobna dollka do mojej" jadę dalej a za chwilę zaraz, zaraz to JA!
    he he dzięki za tak miłe słowa to naprawdę wiele dla mnie znaczy,ciesze się, że mój makijaż się komuś spodobał:) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. 2 doll ma b. ładny.

    Opona.

    OdpowiedzUsuń
  8. LadyBl987 świetny makijaż ! :)

    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń
  9. Najładniejszy makijaż ma ostatnia doll :D
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się make-up LadyB1987, jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 'Dziewczyna w ciele chłopaka, transwestyta czy dziecko Japonii?' -.-' Aleś dowcipna.

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 genialny !
    i ostatni też mi się podoba :)

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugi jest rewelacyjny ! <3

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepszy ma 2 lalka.:P
    sylwia150xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki ma nick przed ostatnia dolka????

    OdpowiedzUsuń
  16. algusiaczek1997 ma świetny makijaż .

    Oktusia1

    OdpowiedzUsuń
  17. olgusiaczek jest najlepsza =]]]]]]]]]

    OdpowiedzUsuń
  18. Makijaż drugiej lalki, jest świetny.! :>

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  19. możliwe, że w tym ostatnim chodzi o konkurs "wymarzony chłopak" czy jakoś tak, gdzie trzeba wystylizować swoją doll na chłopaka :P

    mnie osobiście najbardziej podoba się drugi i ostatni makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym się zglosić :)
    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnia lalka- Bosh, przed przynajmniej ma coś oryginalnego. A po co zdejmować to wszystko.. Ale komentarz "dziewczyna w ciele chłopaka, transwestyta czy dziecko Japonii?"
    A gdyby tak to źle?.. ;3

    OdpowiedzUsuń