2012/05/29

Starmonety w stylizacjach

Cześć. Znowu kilka dni mnie tu nie było. Niestety rozpaczliwie dużo czasu ,przez ostatnie dni, zajmuje mi szkoła - jak już zresztą pisałam. Z niecierpliwością czekam na wystawienie ocen, uroczysty apel i wakacje. Pewnie połowę sierpnia spędzę zastanawiając się nad różnymi aspektami mojej nowej szkoły - liceum. Jestem ciekawa jak szybko się tam odnajdę. Dzisiaj uznałam, że chyba czas najwyższy się ogarnąć i spojrzeć na TPR co tu dziś w planach - poradnik dla nss. Prędko popędziłam do mojej szafy i zaczęłam szukać jakichś niedrogich i ciekawych elementów, które mogę Wam polecić. Było tego bardzo, bardzo dużo, więc zdecydował los. Z wyrzuconej grupy ubrań wylosowałam trzy i to one będą bohaterami dzisiejszego artykułu. No to zaczynamy:


Śmiało mogę powiedzieć, że jest to najprostsza i najbanalniejsza stylizacja ze wszystkich, przez co mało mi się podoba. Chciałam, aby było zwiewnie, dziewczęco i pastelowo. Efekt teoretycznie osiągnięty, lecz czegoś tu brakuje. Na pewno nie pasuje tutaj moja twarz, gdyż przytłacza ten zestaw. Co do reszty, to nie potrafię opisać co mi nie leży. Powiem tylko, że te szpile to podstawa - są dość drogie i ciężko je znaleźć, ale nie wyobrażam sobie teraz mojej szafy bez nich.


Szykownie i elegancko. Ciemno i nudno. Poprzez zabawy z tą bluzką przy piosence Beyonce wyszło coś takiego, z czego jestem pośrednio zadowolona. Pewnie po widoku samej bluzki, większość z Was spodziewała się czegoś w tym stylu. Niestety, nie wyobrażam sobie tego topu w innym stylu. Tutaj mi się komponuje najlepiej i przy tym zostańmy.


Ten set szczerze mi się podoba i bez ogródek włożyłabym go na swoją lalkę na stałe. Gdy zobaczyłam te buty w Starplazy, wiedziałam, że mają coś w sobie. Niestety nie było mi dane ich użyć ani razu - teraz ogromnie tego żałuję, są świetne! I to może raczej one powinny być dzisiejszym numerem jeden, a nie te spodnie. Ale przechodząc do nich, to mają one jedną, zasadniczą zaletę. Świetny krój i kolor, który pasuje do wielu innych barw. Serdecznie polecam ich kupno.

To na dzisiaj tyle, mam nadzieję, że coś sobie upatrzyliście i udacie się na zakupy :)

27 komentarzy:

  1. Ciekawe stylizację , ostatnia jest
    Najładniejsza *-*

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatniej zmieniłabym buty. Pierwsza stylizacja najładniejsza, ma urok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi się podobają. Te jeansy z ostatniej stylizacji widziałam i nie bardzo mi się podobały, ale w tej stylizacji wyglądają wyśmienicie!

    Opona.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne stylizacje.
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia stylizacja najlepsza.
    wie ktoś gdzie znajdę te buty z pierwszej stylizacji??

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  6. w jakim sklepie można znaleźć buty z ostatniej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  7. W jakim sklepie kupiłaś koszule z pierwszego screena?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stylizacje.GRATULACJE
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że dwóch z tych rzeczy już nie ma w SP bo chętnie bym kupiła....No cóż, może na bazarku znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza i ostatnia. Love' it ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja, choć prosta, urzekła mnie najbardziej.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  13. Wg mnie super ;).
    Też lubię te buty z ostatniej stylizacji. :) I szukam tych z pierwszej ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd są te buty z ostatniej doll ? :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne stylizacje, mi osobiście najbardziej do gustu przypadła druga :)

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza stylizacja najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie. Najbardziej mi się podoba ta trzecia <3 Masz talento.
    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna jest ostatnia stylizacja.
    sylwia150xd

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo mi się podoba ta zielonkawa spódniczka z pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. najbardziej spodobała mi się ostatnia stylizacja, ogólnie ciekawy post, tak trzymać :D

    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr. 1. Uwielbiam kolor zielony, a szczególnie zielony podchodzący pod pastel. Chyba kupię tą spódnicę =]

    OdpowiedzUsuń