2012/05/28

Sukienka Hot Buys

W starplazie pojawił się nowy Hot Buys - krótka sukienka w panterkę i kwiaty. Pochodzi ze sklepu Bonjour Bizou, a jej cena wynosi 24 stardollary. Kolejna rzecz, która jest mało napikselizowana i przez to traci w moich oczach. Ogólnie nie jest zła, ale nie podoba mi się połączenie panterki z kwiatami... Gdyby góra była jednolita a nie panterkowa byłoby dużo lepiej. Co o niej myślicie? Kupicie ją?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które dostaną stardollary na jej zakup.
ROZLOSOWANE
http://desmond.imageshack.us/Himg829/scaled.php?server=829&filename=29933815.png&res=landing

94 komentarze:

  1. a mnie się podoba, taka wiosenna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna! Kwiatki teraz na topie, kolory ok. Tylko ta cena ;(

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  3. brzydka ;/ zgłaszam się :) jolaszyszka995

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna , na pewno kupię : ]

    Challaya

    OdpowiedzUsuń
  5. jest cudna ♥ muszę ją mieć, ale nie mam kasy bo mam kilka konkursów na blogu xd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczna.Przypomina mi lato ;)
    mis.paula11

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna , a górę można zawsze zakryć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest świetna ! Śliczny wzór, i ten krój ! Jedynie cena mogłaby być fajniejsza.

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się nie podoba. Ale zbieram HB i kupię...

    LadyPrincesslov

    OdpowiedzUsuń
  10. Trodzkę za droga jak na swó wygląd

    rihanna9835

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję że jak wyostrzą pikselki to przyjżę się tej sukience z bliższa i wtedy zadecyduję czy mi się podoba czy nie.

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na wiosnę w sam raz.
    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie kwiatowe wzorki ;)
    kropeczka108

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tym, że takie rzeczy mało napikselizowane nie wyglądają fajnie. Jednak sama tunika jest bardzo ładna :) i podoba mi się jej wzór. Oczywiście jak na HB jest droga, ale warto ją kupić :) Moim zdaniem można ją użyć na wiele sposobów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienko-tunika jest świetna, kolorystycznie mi się podoba a panterka dodaje jej uroku.
    karolusia22

    OdpowiedzUsuń
  17. też myślę, że połączenie panterki z kwiatami jest po prostu kiepskie.

    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest urocza, taka wiosenno-letnia :)

    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna ! chciałabym ją mieć ♥ <3


    kajol695

    OdpowiedzUsuń
  20. Góra straszna, dół przepiękny, ale raczej w nią zainwestuję, mogę się założyć, że kiedyś będzie cenna.

    domi99993

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest w miarę ładna, ale panterkę mogli sobie darować i zamiast niej pozostawić gładki róż. Drugi minus tej sukienki to to, że jest "rozpikselowana" i przy większej medoll nie wygląda to estetycznie.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna :)
    Szkoda mi tylko trochę kasy xd

    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  23. mi się podoba tylko nie mam tyle sd i mi wydaje się że jest za droga:{
    00mili00

    OdpowiedzUsuń
  24. oo slicznie wyglada z adlaeka, no w przyblizeniu widac ze własnie te pikselki grr i panterka z kwiatami ?! ale coz pomimo to musze ją miec !

    OdpowiedzUsuń
  25. jest taka droga :O sweetxp

    OdpowiedzUsuń
  26. może być, ale ta panterka trochę nie pasuję

    kupię :)

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna , kupiłabym ;)
    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  28. co jak co ale mi się bardzo podoba :)

    lucky155

    OdpowiedzUsuń
  29. kwiatki ładne, ale góra tej sukienki (przy biuście) mi się nie podoba

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  30. Podobają mi się sukienki w kwiaty!<3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest bardzo ładna , wpadła mi w gust :3 Szkoda ze kasy nie mam :/

    TaaWalnieta44

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna,ale droga.. Ale pewnie kupie, bo jakby zakryć górę to by było ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  33. nawet niezła tyle że droga ;/
    LilyCrawford

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna.Cena odstrasza i to, że jest 'rozpikselowana' (?).
    Polcia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapraszam na mojego bloga 111stardoll111.blogspot.com

    Obecnie na blogu jest konkurs w którym można wygrać nagrodę :]

    OdpowiedzUsuń
  36. Może być, nawet ładna. ;)
    Magdaaa007

    OdpowiedzUsuń
  37. kupię bo ładna

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładna!


    KochanaEmilciaa

    OdpowiedzUsuń
  39. Ogólnie piksele (jakość) , wzór i cena mnie odstraszają . Fuj :/
    dappysykesx33

    OdpowiedzUsuń
  40. Szkoda jest rozpikselowana i do tego ta cena. -.- z panterką jakoś bym przeżyła.
    Jeszcze nie wiem czy kupię, zastanowię się :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  41. Chciałabym ją, ale jest strasznie droga ;(

    Av_PL

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładna ,ale droga ;/

    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  43. sukienka jest nawet ładna a z daleka nawet nie widać tego "niespikselizowania" tylko ta cena

    magista

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna, pewnie kupię bo zbieram HB. ;)

    Schatzie22

    OdpowiedzUsuń
  45. cena mnie przeraża... poza tym, czy oni naprawią tę jakość??

    OdpowiedzUsuń
  46. Przesadzają z cenami, sukienka ładna.
    martyniuk8

    OdpowiedzUsuń
  47. ta góra jakaś dziwna ://

    kina614

    OdpowiedzUsuń
  48. Boze, jaka jakosc .. Kolekcjonuje hb, ale nie kupie tej sukienki, bo nie dosc ze jest za droga, to jeszcze ta jakosc .. Fuj ! Mogli sie juz troche postarac !

    OdpowiedzUsuń
  49. Boze, jaka jakosc .. Kolekcjonuje hb, ale nie kupie tej sukienki, bo nie dosc ze jest za droga, to jeszcze ta jakosc .. Fuj ! Mogli sie juz troche postarac !

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja ją kupiłam, jest super :)

    Miss809

    OdpowiedzUsuń
  51. Jest nawet, nawet. Ale na serio mogli się trochę opanować z tymi kwiatkami i panterką -,-

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  52. panterka i cena i jakość.. aj.. nie kupuję..

    OdpowiedzUsuń
  53. panterka + kwiatki= ??????????????

    OdpowiedzUsuń
  54. jakas napackana. i koronki i to. i wgl kroj dziwny.

    OdpowiedzUsuń
  55. cena powala ;/

    i tą panterka psuje efekt:(

    Ale... może jednak się skuszę.

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. ojej... nie lubię łączenia dwóch ZUPEŁNIE rożnych fasonów..... A co dopiero panterką z kwiatami... Ale dół sukienki ciekawy, może dałoby się z tego spódnice zrobić ;)

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  58. Grr... Panterka i kwiaty? Same kwiaty byłyby ok. Obejrzę ją jeszcze dokładnie. Może będzie można nosić jako spódnicę albo coś innego da się wymyślić...

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak na razie mnie się nie podoba -słaba jakość, tak jak przy ostatnim Top'ie HB. Przy nim już to poprawili, więc tu może niedługo będzie też 'lepiej napikselizowana'. Może ją kupię później.

    Sylwia_098

    OdpowiedzUsuń
  60. o! śliczna,eh kurcze ale te ceny hb..wylosuj mnie ;-) musze ja mieć AniesDesing

    OdpowiedzUsuń
  61. Ładna jest, tylko że cena wygórowana!
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgadzam się z tobą gabisia9 .. gdyby u góry kolor był jednolity, to byłaby o wiele ładniejsza ... bo tak to nawet spoko. Ale jeszcze ta cena!

    SecretLilka

    OdpowiedzUsuń
  63. jeenyyy gdyby nie było tej bunczucznej panterki xd nienawidzę panterki, a jak widze jakąś "laskę" na ulicy ktora idzie w różowej bokserce i legginsach w panterke to mi się rzygac chce ... no tak jakoś sie rozpisalam xd

    OdpowiedzUsuń
  64. Zglaszam się .
    Podoba mi się .
    Może kupię .

    Oktusia1

    OdpowiedzUsuń
  65. piękna , zg. sie

    blondi_20597

    OdpowiedzUsuń
  66. Moim zdaniem jest.....ŚLICZNA.
    Tylko jak ją się powiększy w przymierzalni w starplazie to jest taka w pikselach.Ale też droooggaaa.
    sylwia150xd

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie podoba mi się.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ładna.

    CoolCaroline335

    OdpowiedzUsuń
  69. Jest śliczna i bardzo ładna.
    MissSuperStar19

    OdpowiedzUsuń