2012/05/19

HOT or NOT: Stylizacje

Dzisiaj troszkę ukrócona wersja, bo są cztery stylizacje, ale za to w przyszłym tygodniu będzie ich sześć. Zapraszam do głosowania :)
UWAGA! Stylizacja, która otrzyma najwięcej głosów na HOT (kciuk w górę) zostanie nagrodzona 30 sd. Głosy na NOT nie będą brane pod uwagę.



Clevleen97: Bardzo mi się podoba. Dziewczęca, delikatna twarz (chociaż niezbyt oryginalna) idealnie pasuje do świeżej, pastelowej stylizacji. Zastanawiam się nad torbą i dodaniem jakieś delikatnej biżuterii, np. w postaci bransoletek.
minerwaaa: Ubranie kolorystycznie nie jest źle zestawione, buty poprawnie dobrane, a jednak nie przekonuje mnie ta stylizacja. Na pewno torba nie pasuje do całości, jest za ciężka i jej kolor mimo, że pastelowy nie współgra ze strojem.
tlen: Nie podoba mi się sukienka z pod spodu. Jest taka bezkształtna, przez co psuje całą stylizację. Ogólnie wpisałaś się w panujące trendy, ale wygląda to nieciekawie. Dużo lepiej do tej bluzki i dodatków prezentowałyby się szorty czy jeansy.

Clevleen97: Twarz w stylu, którego osobiście nie znoszę. Stylizacja bardzo przeciętna, w bezpiecznych kolorach. Widziałam takich wiele na stardoll. Modowej wpadki nie ma. Szału też nie.
minerwaaa: Klastyczne zestawienie kolorów, jednak fajnie przeplatają się tu odcienie szarości i czerni. Bardzo poprawna stylizacja. Mocny makijaż oczu podkreśla charakter stroju.
tlen: Nie ma nic ciekawego w tej stylizacji, zestaw jakich dużo. Być może lubisz taki styl, ale przydałaby się tutaj nutka ekstrawagancji by przełamać ten dwu kolor. Bluzka i naszyjnik zlewa się ze sobą. Naprawdę jest tu bardzo nudno.

Clevleen97: Przeciętna twarz, średnio wykonane włosy ze Stardesign. Lalka zgarbiona niczym Quasimodo przez nałożenie w ten sposób kurteczki. Ja osobiście nie przepadam za łączeniem delikatnych, pastelowych kolorów z czernią. Radziłabym popracować jeszcze nad stylizacją.
minerwaaa: Podoba mi się zgranie koloru spódnicy z lakierem na paznokciach. Szkoda, że połączyłaś pastelowe kolory z czarnym. Takie zestawienie jest bezpiecznie, ale banalne i dodatkowo przytłacza całość. Buty wydają się ewidentnie za ciężkie w tym zestawieniu.
tlen: Ta fryzura wygląda fatalnie, a w połączeniu z tym żakietem Twoja lalka sprawia wrażenie, jakby nie miała szyi. Może jest on za wysoko? Z drobnymi poprawkami, ta stylizacja wyglądałaby świetnie. Jest potencjał, który został przyćmiony przez okropną kurtkę.

Clevleen97: Nie lubię tej fryzury, wolałabym inną i w jaśniejszym kolorze. Outfit pastelowy, delikatny, bezpieczny. Podoba mi się połączenie błękitu i fioletu. Zmieniłabym kolor ust.
minerwaaa: Poprawne wiosenne w charakterze zestawienie. Pastelowa kolorystyka zgodna z aktualnymi trendami. Nie ma tu jakiś ewidentnych zgrzytów jednak chyba lepiej wyglądałoby z nieco dłuższą spódnicą. Tak żeby chociaż rąbek wystawał spod marynarki. Kolor lakieru i szminki chyba nie dobrałaś do stroju.
tlen: Pastelowo, modnie i, jak u poprzedniczek, nudno. Zdecydowanie nie podoba mi się to, co masz pod marynarką, jest zupełnie niewidoczne.
______________________________________________________________________________

Proszę o potwierdzenie zgłoszenia następujące osoby:
misskarolka334
olafaza
vouge-white
LadyGaGa_1999
kolorowylizak
karolinkaaa24
Paulga 
Jutro po południu odwiedzę tych, którzy zdążą potwierdzić zgłoszenie (macie na to 24 h) oraz poniższą czwórkę:
turkusoweniebo
paauline88a
Caroline332
karolina221096
Upewnijcie się, że Wasze stylizacje są gotowe do oceny :)  

Przypominam, że kolejka jest na razie ZAMKNIĘTA. Będziecie mogli się znowu zgłaszać, jak tylko uporamy się z aktualną kolejką. Możecie ją obserwować w zakładce KOLEJKI na blogu.

24 komentarze:

  1. Według mnie najładniejsza Kennedy890.
    A wam która najbardziej się spodobała?

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja nr 1 :)

    Dulce1212

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie podoba się stylizacja Szemili1616(choć zgadzam się z minerwą,że torebka niezbyt pasuje) i KeshySabert - ładna prosta stylizacja taka jakie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm nie tak źle :)

    stixsile

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia stylizacja zdecydowanie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie ładne ale tylko jedna wygra

    blankaShy

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do Szemili1616 - gdzieś już wodziałam TĘ stylizację.....

    http://bizarre-style.blogspot.com/2012/04/30042012.html

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem i tak najlepsza jest 2 stylizacja :))

    paula9722

    OdpowiedzUsuń
  9. Podwierdzam zgłoszenie. Na stardollu: LadyGaGa_1999
    Stylizacja zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadna mi się nie podoba.

    Opona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na mnie też żanda nie zrobiła zdyt dużego wrażenie. Pierwsza i ostatnia mogą być :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba :)


    15beatka153

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się żadna nie podoba.
    miss_nata_

    OdpowiedzUsuń
  14. potwierdzam swoje zgłoszenie do hot or not :D vouge-white

    OdpowiedzUsuń
  15. Potwierdzam zgłoszenie :)

    Paulga

    OdpowiedzUsuń
  16. potwierdzam zgłoszenie :)
    karolinkaaa24

    OdpowiedzUsuń