2013/03/24

Błąd - lipcowa sukienka HB wciąż w Starplazie

W katalogu nadal możemy znaleźć lipcową sukienkę HB! Powinna zniknąć już około 7 miesięcy temu, a w dalszym ciągu mamy możliwość jej nabycia i to do tego po niższej cenie (oryginalnie kosztuje 24 sd; w Voile trwa promocja 25%, więc aktualnie jej cena wynosi 18 sd). Dziwne jest również to, że przez pewien okres tę sukienkę zakupić można było na bazarku. Skorzystacie z tego, że sukienka jest jeszcze z Starplazie i ją kupicie? Co o tym myślicie?

22 komentarze:

  1. Nawet nie zauważyłam, nie kupię

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. To troche dziwne, ale zdarza sie juz ktorys raz.
    Po nizszej cenie warto kupic

    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kupię bo już ją mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podacie link nie mogę jej znaleśc

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam ją jakieś 2 miesiące temu, kiedy było -50%
    Nie zbyt mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. ej no ja jąszukałam i jej nie mam

    marysiad

    OdpowiedzUsuń
  7. dziwne, no ale fajne :D kupiłabym, lecz mam 5 sd za malo xd

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  8. Była nawet na poprzedniej wyprzedaży i też ją kupiłam ;)



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  9. nieźle , dobra okazja na hb :D !

    OneFeeling

    OdpowiedzUsuń
  10. Nwm. Jkoś nie przypadła mi do gustu ;33 rodem z dżungli tak jak na metce *3*

    OdpowiedzUsuń
  11. nie zauważyłam i kupiłam już po prosmocji, ale jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam, ale mała strata, nie kupuję :)

    Easierlife

    OdpowiedzUsuń
  13. Heheh spokoo . Ale za dorga xd .


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  14. a chciałam ją sprzedać... teraz wartość spadnie :/ trudno się mówi...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zauważyłam, ale chyba nie kupię...
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  16. nie skorzystam, bo sukienka nie podoba mi się, a w szafie będzie mi zbędna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie kupie nie przyda mi sie :)

    OdpowiedzUsuń