2013/03/27

Spoilery


EDIT: Kolejne spoilery:

20 komentarzy:

  1. Coś mi to wygląda na LE.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  2. LE? Nie sądzę. Mi to bardziej wygląda na Voile :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się zastanawiałam nad Voile, ale bardziej jednak mi to przypomina LE. Obyś miała rację. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze jest to, że takie cudeńka dojdą do Starplazy i fakt przypomina Voile, ale i tak każdy ma nadzieje, żer to LE xD

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie Pretty in Love :D

    Terravitta

    OdpowiedzUsuń
  6. Pretty in love chyba ;D .

    Fajne ; ]]

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  7. naati8, Terravitta - też możliwe :)

    azo_ona - mam takie samo zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie pretty in love

    OneFeeling

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sukienka w kwiatuszki i niebieskie rzymianki bardzo przypominają LE..

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze wygląda jak VOILE, co do drugiego nie jestem pewna...

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  11. za słabe jak na LE.. jedynie to upatrzyłam sobie błękitny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  12. Its girl ;D Jedynie mi się podoba ten błękitny seterek w białe paski :))
    Easierlife

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieski "za duży" sweter jest ładny <33

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się, może gdyby te rzeczy miały żywsze kolor..

    OdpowiedzUsuń
  15. a może YH? ;:

    olqaa

    OdpowiedzUsuń