2013/03/24

Hot or Not

Karmen132

azo_ona: Na pierwszy ogień stylizacja poprawna inaczej. Niby wszystko jest okej, lecz po głębszym wglądzie przynajmniej część od pasa w dół wygląda fatalnie. Leginsy + masywne uda... Nie chcę nikogo dyskryminować, ale nie jest to dobre połączenie. Buty zlewają się z leginsami, bardzo tego nie lubię. Sweter z torebką tworzą fajny zespół, lecz dół przeważył nad moją oceną - NOT. 
krzysio100: Nie podoba mi się. Pomimo że zestawienie kolorów jest poprawne, coś w Twojej stylizacji mnie irytuje. Może te okropne usta? Może poszerzone przez ten sweter biodra? Może krzywo założone buty? Nie wiem. Ja zaplanowałbym tę stylizację zupełnie inaczej. 
MissMileyLove1: Już jak spojrzałam po raz pierwszy natę stylizację, wiedziałam, jaki będzie werdykt. Po pierwsze, połączenie sweterka i lateksowych legginsów wygląda mniej więcej jak pidżama ze szpilkami. Jednak najbardziej niepasującym elementem jest tu torebka. Nie wiem jak ma się ona do reszty. Tu daję zdecydowane NOT

wannessa8989

azo_ona: Tutaj o wiele lepiej. Świetna równowaga barw oraz wzorów. Jendolitą górę uzupełniają wspaniałe, kwieciste spodnie. Błękitne oraz liliowe akcenty świetnie przewijają się przez całą doll. Jedyne do czego mogę się przyczepić to okulary w dłoni, to bardzo nienaturalne. Pomijając ten detal - HOT! 
krzysio100: Stylizacja poprawna, pokusiłbym się nawet o użycie słowa "ładna". Osobiście nie lubię tych spodni ze względu na fason, jednakże tu prezentują się dosyć dobrze. Okulary założyłbym na twarz - jak już kiedyś pisałem, nie podoba mi się ten sposób umieszczania. Nie wiem, czy nie zmieniłbym kształtu oczu, ale właściwie te nie należą do najgorszych. Reszta jest w porządku. 
MissMileyLove1: Ta stylizacja mnie zachwyciła. Pięknie połączyłaś kolory i fasony. całość wyszła ciekawa i niebanalna. Widać, że dopracowane zostały wszystkie szczegóły. Intrygująca jest również twarz i fryzura, które perekcyjnie dopasowałaś do stylizacji. Ewentualnie wymieniłabym torebkę (przez ten żółty akcent). Masz ode mnie zdecydowane HOT

pempka

azo_ona: Wiem, że morał powinien znajdować się na końcu opowieści, ale mój będzie na początku. Dobrze dobrane kolory to zaledwie 30% poprawnej stylizacji. Biel z jasną zielenią to piękne, zwiewne i wiosenne połączenie, ale musi być ono umiejętne. Żakiet ze StarDesign ma fatalny fason, a torebka jest porażką na całej linii. Co do kapelusza mam mieszane uczucia, może z innym okryciem wierzchnim... NOT.
krzysio100: Oryginalnie. Połączenie butów z tą sukienką jest świetne, kapelusz także uznaję za fenomenalny. Podoba mi się zastosowanie tej torebki - nigdy nie spodziewałem się, że może dobrze prezentować się ona w eleganckich stylizacjach. Mam jednak poważne zastrzeżenia dotyczące żakietu. Po pierwsze, nie odpowiada mi jego fason - nie pasuje do tego typu stylizacji. Po drugie, jego kolor za bardzo rzuca się w oczy. Całkowicie niesłusznie odgrywa tu główną rolę...
MissMileyLove1: Powiem szczerze, że nie do końca wiem co myśleć o tej stylizacji. Z jednej strony eleganckie połączenie sukienki i marynarki, a z drugiej, ta torebka... Nie zawsze, by całość wyglądała idealnie, trzeba wszystko perfekcyjnie dobrać kolorystycznie (ta stylizacja jest tego idealnym przykładem). Nie jest źle, ani dobrze, stąd moja ocena - HOT/NOT

CleverSell

azo_ona: Mam bardzo mieszane uczucia w tym wypadku. Longsleeve z tą błyszczącą mini prezentuje się wręcz wyśmienicie, lecz moja opinia co do dodatków jest mocno podzielona. Naszyjniki są fajne, ale co z tego jeśli krzyż wisi na pępku, jest zdecydowanie zbyt długi. Torebka nie jest zła, za to buty fatalne. Kapelusz jak najbardziej pasuje. Nie mogę się zdecydować więc HOT/NOT.
krzysio100: Twój strój bardzo mi się podoba. Wszystko jest na swoim miejscu. Właściwie prawie wszystko, bo na Twoim miejscu zdjąłbym krótszy naszyjnik i zastąpił innym, dłuższym. Poprawiłbym też umieszczenie spódnicy i kapelusza - wtedy byłoby idealnie.
MissMileyLove1Stylizacja po prostu wzorowa. Spoglądając, zaczęłam się zastanawiać, czy rzeczywiście złoto lepiej komponuje się z czernią niż srebro. Podoba mi się tu dosłownie wszystko. Mimo cekinów i wielu dodatków, całość nie jest przesadzona. To się nazywa "wyczucie stylu" :) Oczywiśćie HOT

inoelle

azo_ona: No i tutaj jest tragedia... Powiem tak - osobno wszystkie ubrania są cudowne, ale razem tworzą ogromną porażkę. Nic nie jest spójne. Koszula ombre jest wspaniała i ma naprawdę dużo zastosowań, ale z militarną spódnicą - nie. Torba wygląda jak rysowana w paincie, nie wiem kto tak nosi torby, może jeszcze całkiem na przód ją przesunąć, fatalna. Plusik za buty, bo są naprawdę ciekawe, lecz za dużo tutaj błędów - NOT.
krzysio100: Nie, nie, nie. Nic, z wyjątkiem butów, nie podoba mi się. Tragiczne połączenie biało-czerwonej koszuli i spódnicy moro z brązową torebką i szarą kamizelką całkowicie rozprasza moją uwagę. Multum barw, fasonów, faktur to wyjątkowo nietrafiony zestaw. Do tego okropny wyraz twarzy... Zdejmij wszystkie elementy stroju i ubierz się inaczej!
MissMileyLove1: Już pierwszy rzut oka wystarczył... Widać, że próbowałaś zrobić stylizacje w ostatnio modnym, grunge'owym stylu. Powiem tak - nie udało się. Nazwanie tej stylizacji przesadzoną, byłoby dość sporym eufenizmem. Komentarz nasuwa się sam: dwutlenek więgla, halucynacje, hemoglobina... Taka sytuacja. NOT

13 komentarzy:

  1. Ostatnia niezbyt, ale wiem, że się starała...

    Julka0239

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna stylizacja mi się nie podoba..

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja stylizacja która była akurat kilka minut do zadania z akademii. Co za pech xD hahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatniej osobie coś chyba nie wyszło xD

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  5. HOT dałam tylko wannessa8989 oraz CleverSell.

    Pozdrawiam,szalonatylkoja1 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wannessa8989 - WOW !

    OneFeeling

    OdpowiedzUsuń
  7. not, not,not,hot, not :)


    Easierlife

    OdpowiedzUsuń
  8. A Wasza ocena tak bardzo wpływa na głosy czytelników..

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  9. żadna oprócz wanessy mi się nie podoba :c

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się nie podoba ostatnie i pierwsze :/ jeszcze nie za bardzo podoba mi się przedostatnie, ponieważ większość royality jest tak ubrana i jest za ciemno :)
    Witchkara

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do stylizacji CleverSell jestem zachwycona. Ale Inoelle nie wygląda zbyt ciekawie, to porażka...ale każdy nawet najlepszy stardollowy stylista ma taki dzień, że chce swoją dollkę ubrać w koszulę babci i spodnie od piżamy.

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepiej wypadła wannessa8989
    - taka wiosenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy może mi ktoś powiedzieć, jak dodać takie kciuki na bloga? też mam zamiar robić hot or not ale nie potrafię dodać tych kciuków...
    proszę o pomoc...

    aga_007

    OdpowiedzUsuń