2013/03/31

Przeprosiny + informacja

Chciałabym Was wszystkich ogromnie przeprosić za niekompletny post (II etap wielkanocnego konkursu etapowego; kolejne zadanie, brak wyników), który pojawił się o godzinie 14. Notkę zaplanowalam już wczoraj pod wieczór. Dzisiaj chciałam jedynie sprawdzić prace i dopisać, kto dostaje się do kolejnego etapu. Niestety dopiero pół godziny przed wyjazdem dowiedziałam się, że święta spędzamy u dziadków. Musiałam więc wyrobić się z umyciem głowy, wysuszeniem włosów, ubraniem się itp. w 30 minut i nie zdążyłam już wejść na laptopa (=usunąć posta). Jeszcze raz przepraszam i informuję, że wyniki niektórych wczorajszych konkursów dodam wieczorem lub w nocy (teraz nie mogę, ponieważ nie jestem w stanie przejrzeć wszystkich prac na telefonie).

EDIT: Wyniki dodane :)

8 komentarzy:

  1. Nic się nie dzieje ;)
    Z niecierpliwością czekam na wieczorne/nocne wyniki xD

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. każdemu się zdarzy ;D nic nie szkodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepraszaj,prowadzenie bloga to na pewno ciężka i stresująca praca :)
    Żeby tylko tak dalej :D
    Brzoskiwnka

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma problemu, w końcu są święta i każdy ma swoje plany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehem..;* z niecierpliwością dalej czekam ;]

    k.l.i.j.o.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic się nie stało :)nie ma za co przepraszać!

    OdpowiedzUsuń