2013/03/29

Wielkanocne makijaże - GOOD MORNING, SUNSHINE


Była zieleń, teraz nadszedł czas soczystych cytrusów. Pomarańczowy, szafranowy i odrobina intensywnej eozyny, zostały stonowane herbacianymi odcieniami o brzoskwiniowym zabarwieniu.



Tym razem nie zaczynamy od kreski, a od intensywnego, pomarańczowego cienia. Następnie powiekę pokrywamy głębokimi, różowymi barwami. RADA: Tak jak w przypadku pierwszego makijażu - musisz pamiętać o tym, aby bazowe cienie miały zbliżony kolor do tego, co znajduje się przy dolnej linii rzęs (w tym przypadku jest to odrobina neonowego eyelinera).



Przy poziomie drugim zajmujemy się przede wszystkim wewnętrznym kącikiem oka, gdzie stopniowo nakładamy kilka żółtych odcieni. RADA: Jeśli zależy Ci na idealnym przejściu zacznij od najciemniejszego, wręcz neonowego cienia, a skończ na jasnym, pastelowym. Jeśli nie chcesz, aby makijaż oczu był zbyt wymyślny, możesz zatrzymać się na tym etapie. 



Teraz zajmiemy się rozjaśnieniem jaskrawych kolorów. Będą nam potrzebne stonowane, herbaciane odcienie, o których wspominałam na samym początku. Poprawiamy także dolną kreskę i rozmywamy nieco przejścia pomiędzy kolorami. RADA: Jeśli chcesz, aby Twój makijaż był oryginalny, no a przede wszystkim: aby powiększał oczy i wysuwał na pierwszy plan kolorową kompozycję, posłuż się żółtym ołówkiem marki Transform. Następnie dokładnie obrysuj nim całe oko.

13 komentarzy:

  1. Makijaż genialny, zazdroszczę kreatywności *o* kocham te kolory :D

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo, lepszy niż Refresh Mint ;) Lubiię takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tylko daj z oddali jak to wygląda :) Albo całą twarz.

    Terravitta

    OdpowiedzUsuń
  4. @Terravitta, teraz to już na to za późno niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż *_*
    Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu przegenialny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt końcowy, nie do końca mi się podoba, troszkę przesadzony. Dla mnie jest okej już na pierwszym zdjęciu z 3 poziomu, ale nie wiem, może gdybym zobaczyła całą twarz doll to by mi się bardziej spodobało, ale i tak jest super ;)

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż podoba mi się do 2 etapu, dalej zbyt dziwnie

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, ja jednak skończyłabym na kroku nr 2.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się końcowy efekt, jestem tylko ciekawa jak wygląda makijaż z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka precyzja. hohooh ^^
    ładny.
    paula01225

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż, uwielbiam te twoje porady. :3

    OdpowiedzUsuń