2013/03/30

Zabawa w detektywa 2

Przed chwilą ukryłam w apartamencie przedmiot związany ze świętami wielkanocnymi, który nie pasuje do innych, otaczających go rzeczy w pokoju. 40 stardollarów powędruje do osoby, która jako pierwsza zamieści komentarz pod tym postem z informacjami na temat przedmiotu (co to jest lub jak wygląda? w jakim pokoju się znajduje?).
  Powodzenia!

Edit od Kiryee: drugie 40sd trafia do Jarus55!
W świątecznych zawirowaniach umknęła mi godzina publikacji posta i przedmiot pojawił się w apartamencie z pewnym opóźnieniem co zapewne was zmyliło.
W ramach wynagrodzenia zorganizuje jeszcze jeden konkurs tego typu.


29 komentarzy:

  1. Jajko w pokoju u samej góry po lewej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jajko pokój na samej górze na lewo!

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieskie ,, coś :: < jajko m, na stole - sandi790

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajko-cukierniczka, taka srebrna.

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, nie zdążyłam jak zwykle -.-

    OdpowiedzUsuń
  6. @Wojtuś, też myślałam, że to jajko (chodzi Ci o to niebieskie 'coś'?) ale czy to przypadkiem nie jest kałamarz, czy jak to tam się nazywa? xD

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję spostrzegawczości :D Ja nie zauważyłam tego :P

    OdpowiedzUsuń
  8. szukałam nic nie ma.. to chyba jakieś ustawiane jest.. -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. No niee , szukałam wszędzie :D


    pauliska_1998

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację ja nie zauważyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. napotkałam się na to niebieskie coś ale mi to jajka nie przypomina :C
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  12. to chyba nie to..

    OdpowiedzUsuń
  13. Zobaczę jeszcze,może to coś innego :>

    OdpowiedzUsuń
  14. natalia_12344 jajko obok książki

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak to chodzi o to niebieskie coś to ta zabawa jest dziwna, bo to się nawet z wielkanocą nie kojarzy...

    OdpowiedzUsuń
  16. dokładnie znalazłam to jak nie było jeszcze żadnego kom. więc myśałam że to nie to ale okazało się jednak że to too , myślałam że to coś innego , bo to za nic w śliecie nie kojaży się z wielkanocą :D , ale i takk fajnie że adminki robią takie konkursyy :D prośmy o więcej taaakichh :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda jak statek kosmiczny...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tak samo jak Wy znalazłam to, i na początku pomyślałam "o, może to to..." ale jak powiększyłam to patrzę jakiś statek kosmiczny, więc nie pisałam nic, nie było wtedy jeszcze komentarzy, szkoda, że nie napisałam xD

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  19. głupie..
    USTAWIANE!

    OdpowiedzUsuń
  20. jajko u góry na lewo :) . Za późnoo ,

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  21. heh, a skąd macie pewność, że to to? :D
    nie poddawajcie się, może znajdziecie jeszcze coś. Wielkanoc to nie tylko jajka, zajączki, baranki, babki, palmy, psikawki itp. To też woda i ogień, bo jest poświęcenie ognia i wody.
    To też barwinek i różnego typu zielone gałązki, żonkile.

    ta cukierniczka? nie przypomina mi jajka...

    OdpowiedzUsuń
  22. Jajko w pokoju na samiutkiej górze po lewej stronie.
    misiaczek9123

    OdpowiedzUsuń
  23. niie cukierniczka to nie to

    OdpowiedzUsuń
  24. TO BAZIE, ONE SĄ W 3 POKOJU PO PRAWEJ STRONY OD DOŁU! UKRYTE ZA ŚCIANĄ! :D

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  25. JUZ WIEM !!! :D Jest to koszyczek z jajkami znajduje sie on pod peruka taka czarna !!! W trzecim pokoju <tym nad pokojem z szafa !!! Taki koszyczek maly znajduja sie w nim kolorowe jajka !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Moj nick to KochanaMisiaaa
    Tylko nwm czy konkurs zakonczony czy nie xDDD

    OdpowiedzUsuń