2013/03/27

Spoiler wystawy - It Girls

Okazało się, że nikt z nas nie trafił! Ja obstawiałam Voile, niektórzy Pretty n' Love, a nawet LE. Sklep, do którego trafią ciuchy z najnowszych spoilerów, to It Girls. Myślę, że przez pewien okres na Stardoll pojawiać się będą dostawy do "zwykłych" sklepów, takich jak Pretty n' Love, RIO czy Bonjour Bizou. 
Jak sądzicie - kiedy ciuchy dojdą do IG? Wyczekujecie czy raczej nie są w Waszym guście?


EDIT: Ta torebeczka 30 marca otrzyma miano wyboru dnia, więc prawdopodobnie w ten dzień dostawa trafi do It Girls. Za info dziękuję prettybroooklyn :)

13 komentarzy:

  1. Przeczytałam gdzieś, że 30 marca dojdzie ta kolekcja, ale to jest chyba niepewna informacja. Poza tym nie jest ważne kiedy, ważne, że dojdą i 'kiedyś' będą XD
    Przyznam w spoilerach ukazało się pare interesujących ciuszków, które na sto procent kupię :3

    prettybroooklyn

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ten sklep, ale ostatnio wszelkie dostawy są po prostu brzydkie. może będzie coś fajnego, ale po tym co jest tutaj jakoś mnie owa wystawa nie przekonuje. ładne legginsy i nic więcej, ale ich i tak nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. średnio podoba mi się ta dostawa jak i cały ten sklep.. no cóż, może dojdą jeszcze inne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba nic oprócz srebrnej mini i topu z nadrukiem ptaka nie przypadło mi do gustu.

    Karolina3897

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę mdła ta kolekcja , ale fajna torebeczka tam jest :D

    OneFeeling

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre z nich są naprawdę świetnie wykonane. :) Czekam na dostawę i cieszę się, że ubrania trafią do It Girls.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnee ; ] . Idę zobaczyc Ceny ; D ..


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostawa brzydka jak dla mnie i automatycznie zniechęciła mnie do sklepu..
    Easierlife

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie są za specjalne, nie wiem skąd podejrzenia, że to LE- są za słabe moim zdaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka nie jest zachwycająca:)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się, nie przepadam za tak jasnymi kolorami

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak mam być szczera to się baaaardzo cieszę ;). Nareszcie coś dla zwykłych użytkwników. Czas zacząć oszczędzać kasę...
    Vaneska99

    OdpowiedzUsuń
  13. na spoilerach lepiej. a torba też niczego sobie ;]].

    OdpowiedzUsuń